• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2023 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2023 12:37
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2023 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2023 13:30

Detail zákazky Z20237881

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2023 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2023 12:37
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2023 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2023 13:30

Základné údaje

Z20237881

OF-276344

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8160893

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky , kancelárske kreslo

stolička

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Funkcia
Kancelárske stoličky a kancelárske kreslo pre každodenné používanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárska stolička ergonomická - napríklad: MARKUS ks 2
Výška sedadla cm 48 57
Šírka sedadla cm 52 54
Hĺbka sedadla cm 46 48
Šírka stoličky cm 61 63
Hľbka stoličky cm 59 61
Výška stoličky cm 129 140
Nosnosť kg 110
2. Kancelárske kreslo, napríklad FARAN ks 1
Šírka cm 53 55
Výška cm 101 103
Hĺbka cm 62 63
Hĺbka sedu cm 48 50
Výška sedu cm 45 53
Opierka chrbta (š x v) cm 45 59
Sedadlo (š x v) cm 48,5 49
Nosnosť kg 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické parametre ostatné položky č.1
Chrbtový rám/ Chrbtový rám/ Chrbtová podpora: Oceľ, Epoxidová/polyesterová prášková vrstva, Chrbtový vankúš: Polypropylénový plast, Výplň: Polyuretánová pena 35kg/m3, Rám sedadla: Lisovaná eukalyptová preglejka, Kríž: hliník, Epoxidová/polyesterová prášková vrstva, Plastová časť: Polypropylénový plast, Polyetylénový plast, Potiahnuté časti látky: 25% bavlna, 75% polyester, 100% polyuretán, Poťah farba: Vissle tmavosivá, Hlavné časti: farbená hovädzia koža,vzorovaný, pigmentovanýa impregnovaný povrch
nastavenie sklonu s aretáciou, bezpečnostné kolieska brzdovým mechanizmom, nastaviteľná výška sedadla, zabudovaná bedrová opierka, operadlo sieťovaný materiál, výškovo nastaviteľné sedadlo, otočná stolička s nastaviteľným sklonom
Technické parametre ostatné položky č.2
Funkcia kresla: otáčavé, Nastavenie výšky sedadla, Otáčavé, S opierkami na ruky, Pogumované kolieska, Univerzálne kolieska vhodné na mäkké aj tvrdé podlahy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku do miestnosti určenej objednávateľom v zmontovanom stave.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie, vynesenie a montáž na mieste dodania.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Obaly použité pri dodaní  na mieste dodania odstráni dodávateľ na vlastné náklady.
Na dodací list a faktúru požadujeme uviesť číslo zmluvy z EKS. Požadujeme 30 dňovú splatnosť faktúry.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a  záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou,  preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov (fotografie aj s rozmermi) predmetu zmluvy kupujúcim uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 dní odo dňa obdržania aktualizovaného rozpočtu, ponúknutý tovar odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy).
Tovar musí byť nový (nie renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov-od dodania tovaru, ak nie je uvedené inak výrobcom.
Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zákazky.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára.
Miestom dodania je - Ekonomická univerzita v Bratislave, Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

17.08.2023 11:37 — 18.08.2023 11:38

1,00 kpl.

414,17

414,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.07.2023 11:38

01.08.2023 12:37

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2023 12:52

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 10
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2023 16:05 - Vstupná ponuka 414,17 € Cena bez DPH
31.07.2023 21:52 - Najvýhodnejšia ponuka 409,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS