• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2023 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2023 10:50

Detail zákazky Z20237862

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2023 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2023 10:50

Základné údaje

Z20237862

OF-275731

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8169740

Objednávateľ

00315001

Obec Zákamenné

Zákamenné 1002, Zákamenné, 02956, SVK

Dodávateľ

36382914

AGRA, s.r.o.

Langsfeldova 5402/1, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické vybavenie zberného dvora

Technické vybavenie, zberný dvor, traktor, kontajnery, teleskopický manipulátor

  • 16700000-2 - Traktory/ťahače
  • 42418000-9 - Zdvižné, manipulačné, nakladacie a vykladacie mechanizmy
  • 44613000-0 - Veľké kontajnery

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Traktor
Funkcia
Kolesový univerzálny traktor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Traktor množstvo 1
Prevádzková hmotnosť traktora bez závaží kg 5000
Motor valec 4
Objem motora liter 4
Motor - Nominálny výkon bez navýšenia kW 100
Motor - Otáčky motora pri max výkone /min 2200
Prevodovka - počet prevodov dopredu počet 18
Prevodovka - počet prevodov dozadu počet 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaný parameter pohon 4x4, dopravná rýchlosť min. 40 km/hod
Požadovaný parameter Zadný prípojný a hydraulický systém
Požadovaný parameter Predný prípojný a hydraulický systém
 2. Teleskopický manipulátor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teleskopický manipulátor množstvo 1
Nominálna nosnosť kg 3500
Výškový dosah mm 6800
Pohotovostná hmotnosť stroja kg 7000
Výkon motora kW 74
Hydraulický systém výložníka: Prietok hlavného čerpadla hydrauliky l/min 100
Hydraulický systém výložníka: Tlak hydrauliky v systéme výložníka bar 250
Pohonový systém podvozku: pojazdová rýchlosť km/hod 38
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prídavné zariadenia - Veľkoobjemová lopata, Paletizačné vidly, Žeriavový hák áno
 3. Kontajner č.1 Otvorený pre stavebný odpad s otváracím čelom
Funkcia
Kontajner pre reťazový kontajnerový nosič
Množstvo - 3 kusy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem m3 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaný parameter Určený pre ťažký odpad (stavebný odpad resp. zber železa a pod)
Požadovaný parameter Celé predné čelo kontajnera výklopné – otváracie
 4. Kontajner č.2 Otvorený pre stavebný odpad
Funkcia
Kontajner pre reťazový kontajnerový nosič
Množstvo - 3 kusy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem m3 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaný parameter Určený pre ťažký odpad (stavebný odpad resp. zber železa a pod)
 5. Kontajner č.3 Otvorený rôzny triedený odpad
Funkcia
Kontajner pre reťazový kontajnerový nosič
Množstvo - 2 kusy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem m3 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaný parameter Určený triedený resp. pre BIO odpad a podobný odpad
 6. Kontajner č.4 Otvorený pre veľkoobjemový odpad s otváracím čelom
Funkcia
Kontajner pre reťazový kontajnerový nosič
Množstvo - 1 kus
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem m3 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaný parameter Celé predné čelo kontajnera výklopné – otváracie
Požadovaný parameter Určený pre ľahký triedený odpad (nábytok, biela technika a pod)
 7. Kontajner č.5 Uzatvorený pre triedený odpad s otváracími vekami
Funkcia
Kontajner pre reťazový kontajnerový nosič
Množstvo - 1 kus
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem m3 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaný parameter Otváracie veká uzamykateľné, odpružené pre ľahké otváranie
Požadovaný parameter Určený pre triedený odpad ktorý vyžaduje ochranu pred poveternostnými vplyvmi
Požadovaný parameter Kontejner uzatvorený s otváracími vekami 2 veká
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predávajúci je povinný dodať zariadenie ako nový stroj.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 4 hodiny v sídle Kupujúceho.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 150 dní od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa. Najneskôr do 15.12.2023.
Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky.
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač je povinný doručiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk.
Po ukončení súťaže sa od úspešného uchádzača požaduje nasledovné :
a) doručiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dokumenty (napr. produktový list, katalógový list, technický opis resp. obdobný oficiálny dokument) preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa.
b) predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
c) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy.
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požadovaná záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov.
V prípade poruchy zariadenia počas trvania záručnej doby je dodávateľ povinný zabezpečiť servis a nastúpiť na tento servis do 3 kalendárnych dní od okamihu oznámenia poruchy a to do miesta sídla verejného obstarávateľa.
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok.
Dodávka jednotlivých zariadení bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom.
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy OP-KŽP.
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré Objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly /auditu sú oprávnené vstupovať do objektov, zariadení, prevádzok a iných priestorov, ak to súvisí s predmetom tejto zmluvy a požadovať od dodávateľa predloženie originálnych dokladov a inú potrebnú dokumentáciu súvisiacu s touto zmluvou.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví s ostatnými potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu VZP nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. Ustanovenie bodu 11.5 VZP sa nepoužije.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zákamenné, Námestovo, Žilinský, Slovenská republika

15.09.2023 10:00 — 15.12.2023 23:59

1,00 celkom

257 434,00

214 825,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia zákazky - musí obsahovať obchodnú značku a typ jednotlivých zariadení s presným číselným označením tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.07.2023 09:14

03.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 513
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2023 09:56 - Vstupná ponuka 257 434,00 € Cena s DPH
03.08.2023 06:31 - Najvýhodnejšia ponuka 257 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS