• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2023 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2023 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2023 11:50

Detail zákazky Z20237857

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2023 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2023 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2023 11:50

Základné údaje

Z20237857

OF-275099

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8173159

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31622666

EXIMA, spol. s r. o.

Lazovná 52, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - Brašna na spisy

Brašna na spisy

  • 18900000-8 - Brašnárske výrobky, sedlárske výrobky, vrecká a tašky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Brašna na spisy
Funkcia
Brašna na spisy sa používa na nosenie spisov a ostatného materiálu v ruke a cez rameno.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vonkajšia šírka brašne cm 38 42
Vonkajšia výška brašne cm 28 32
Vonkajšia hĺbka brašne cm 12 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základný materiál: oteruvzdorná, pevná Cordura alebo ekvivalent vo farbe kaki alebo olivovo zelenej.
Vyhotovenie brašny
- Brašna na spisy sa používa na nosenie spisov a ostatného materiálu jednak v ruke a cez rameno.
- V prednej i zadnej časti je vybavená popruhovou krížovou väzbou napr. MOLLE väzbou alebo ekvivalent.
- Brašna je vybavená chlopňou, ktorá sa uzatvára na prednej vrchnej časti na pevný plastový zips – kostený alebo špirálový.
- V spodnej časti je chlopňa uzavretá dvoma plastovými prackami s trojzubcom na zapínanie do seba.
- Plastový zips – kostený alebo špirálový je vybavený bežcom, na ktorom je ťaháčik z popruhu.
- Ťaháčik bežca je zhotovený z popruhu šírky 7 mm ± 2 mm a dĺžky 25 cm ± 2 cm.
- Popruh je zošitý pevnostným prešitím a konce popruhu sú spojené uzlom. Vo vrchnej časti brašne je zapracovaná úchytka (madlo) z pevného zosilneného materiálu na nosenie brašne v ruke.
- Vo vrchnej časti chlopne je vyhotovený suchý zips (chlpatá časť zo spodnej strany so záslepkou – háčiková časť z vrchnej strany) o rozmeroch 15 x 20 cm ± 1 cm.
- Na bočných stranách brašne sú pevné plastové úchytky (karabínky) na zosilnený pás, ktorý sa používa na nosenie brašne cez rameno.
- Pás na rameno je odnímateľný, regulovateľný a je polstrovaný proti zarezávaniu do ramena výstužou.
- Vnútorná časť chlopne po otvorení je vybavená priesvitnou pevnou fóliu na nosenie mapy potrebnej na výcvik vojakov. Fólia je zo spodnej strany uzatvárateľná na zips.
Vnútro brašne na spisy je vybavené nasledovne: Vnútro brašne je rozdelené na dve časti (priehradkami) so samostatne uzatváranými plastovými zipsami- kostenými alebo špirálovými.
- Plastové zipsy - kostené alebo špirálové sú vybavené bežcami, na ktorých sú ťaháčiky z popruhov.
- Ťaháčiky bežcov sú zhotovené z popruhov šírky 7 mm ± 2 mm a dĺžky 25 cm ± 2 cm.
- Podľa účelu použitia a vhodnosti zapínania komponentov brašne môže byť použitá aj kombinácia obidvoch typoch zipsov, tzn. buď iba kostenný alebo špirálový zips.
- Na obidve časti priehradky brašne je potrebné použiť jeden druh zipsu.
- Popruhy sú zošité pevnostným prešitím a konce popruhov sú spojené uzlom. Obe priehradky sú oddelené pevnou výstužou v strede brašne.
Prvá priehradka vnútri brašne: Jedna časť (prvá priehradka) vnútra brašne smerom k prednej vrchnej časti je vybavená variabilne priehradkami, kapsičkami na umiestnenie, písacích potrieb, mobilu, osobných dokladov a pod.
Druhá  priehradka vnútri brašne: Druhá časť (druhá priehradka) vnútra brašne je hladká na uloženie spisovej dokumentácie.
Značenie výrobkov a balenie: každý kus je balený v PE/LDPE vrecku, ktoré je označené lepiacou etiketou s nasledovnými údajmi: • názov výrobcu/distribútora, • rok výroby.
- V každom vrecku je vložený samostatný návod na údržbu s ošetrovacími symbolmi.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov.
Výrobok musí byť nový (rok výroby 2023), doposiaľ nepoužívaný.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu kúpnej zmluvy. Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov tovaru v slovenskom alebo českom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa. Certifikát OEKOTEX pri tomto type výrobku nepožadujeme.
Pokiaľ sa požiadavky na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy.
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy) poskytne podklady na obsah visačky výrobcu, ktorou je označený každý jednotlivý výrobok, t .j. poskytne predlohu, vzor pre vyhotovenie značku odberateľa a presné znenie textu informácie o tom, že výrobok je vyhotovený pre objednávateľa s uvedením označenia objednávateľa.
Objednávateľ požaduje pred realizáciou samotnej dodávky tovaru predložiť Dodávateľom (víťazom verejnej súťaže) vzorku tovaru na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov do 14 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Až po odsúhlasení objednávateľom, je možné Dodávateľom dodať požadovaný tovar. Odsúhlasená vzorka tovaru musí byť identická s dodaným tovarom v požadovanom objeme. Predložená vzorka dodávateľom je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o 1 ks predloženej vzorky.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Objednávateľ požaduje spolu s návrhom na plnenie zmluvy dodať špecifikáciu s čestným prehlásením, že predmet spĺňa vlastnosti výrobku požadované v technických vlastnostiach tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním.
Objednávateľ požaduje, aby tovar bol dodaný do miesta plnenia v pracovné dni v dobe od 7,00 hod. do 13,00 hod.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH a cena s DPH.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade nekvalitného, poškodeného, neúplného tovaru, alebo tovaru ktorý nespĺňa špecifikáciu, tento tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje samostatný dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivý položkách, ak faktúra nebude slúžiť ako dodací list.
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy,  jednorazovo (nie čiastkovo na adresu) na adresu miesta plnenia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona    č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v zmluve, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávka tovaru musí byť riadna, úplná, včasná a bez akýchkoľvek vád. Prevzatie tovaru s vadami nezbavuje Dodávateľa povinnosti odstrániť vady tovaru na svoje náklady.
Za závažné porušenie zmluvy je považované aj neskoré dodanie tovaru o viac než jeden deň.
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko Dodávateľa.
Miesto dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Všetky predkladané dokumenty musia byť v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ požaduje podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.08.2023 07:00 — 30.11.2023 13:00

5 379,00 ks

118 768,32

98 973,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2023 08:07

04.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 194
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2023 08:53 - Vstupná ponuka 118 768,32 € Cena s DPH
03.08.2023 18:22 - Najvýhodnejšia ponuka 118 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS