30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Opravy hasiacich prístrojov
prenosný a pojazdný hasiaci prístroj, oprava, kontrola
Služba
1. Opravy (tlakové skúšky) prenosných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Opravy (tlakové skúšky) prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 347/2022 Z. z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj hasiaci práškový ručný Kodreta 6 kg | ks | 16 | ||
Prístroj hasiaci práškový ručný Kodreta 2 kg | ks | 8 | ||
Prístroj hasiaci CO2 ručný Kodreta 5 kg | ks | 1 |
Názov |
Ponuka musí byť spracovaná vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o kontrole a oprave, štítkov o oprave a kontrole, dopravné náklady). |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením cien jednotlivých služieb na HP. |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy a všetky ostatné požadované doklady do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti (§ 11c zákona č. 314/2001 Z.z.) fyzickej osoby uchádzača na vykonávanie kontroly a opravy hasiacich prístrojov. Osobitné oprávnenie musí byť vydané výrobcom hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov Európskej únie) alebo jeho splnomocneným zástupcom v uvedených štátoch. |
Ak uchádzač predloží osobitné oprávnenie vydané splnomocneným zástupcom výrobcu hasiacich prístrojov, k predloženému oprávneniu súčasne predloží aj splnomocnenie výrobcu hasiacich prístrojov na vydávanie osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontrol a opráv hasiacich prístrojov. |
Požaduje sa predložiť platné oprávnenie na činnosť na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu (§ 15 zákona č. 124/2006 Z.z.), v prípade ak je uchádzač zamestnávateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok a opráv vyhradeného technického zariadenia a plnenie tlakovej nádoby na dopravu plynu. |
Oprávnenie na činnosť musí byť predložené ako originál alebo jeho úradne osvedčená kópia. K tomu uchádzač predloží čestné prehlásenie, kde uvedie, že má uzavretú pracovnú zmluvu so zamestnancom, ktorý má príslušný doklad o odbornej spôsobilosti podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť platné osvedčenie na vykonávanie činnosti alebo platný preukaz na vykonávanie činnosti na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu, v prípade ak uchádzač je fyzická osoba – podnikateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou alebo fyzickou osobou, alebo právnickou osobou (podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z.), ktorá má oprávnenie podľa § 27 ods.3 zákona č. 124/2006 Z.z.. |
Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
Požaduje sa vykonanie kontrol a opráv hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od. 07:00 do 15:00 hod. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú potvrdenie o oprave a kontrole, respektíve o vyradení. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH aj s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. V celkovej cene opravy a kontroly HP musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s poskytnutím služby a dopravou. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania kontrol a opráv najmenej 5 pracovných dní vopred. |
Oznámené vady sa dodávateľ zaväzuje odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie objednávateľa najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu vymenených náhradných dielov na vlastné náklady. |
Opravy a tlakové skúšky budú vykonané v súlade s Vyhláškou MV SR č. 347/2022. |
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.08.2023 16:10 — 31.08.2023 15:02
1,00 ks
303,00
252,50
Požadujem zaslať návrh plnenia na email.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.07.2023 15:06
29.07.2023 15:08
31.07.2023 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.07.2023 15:26 - Vstupná ponuka | 300,00 | € | Cena s DPH |
26.07.2023 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 290,87 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: