00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
50060872
MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.
Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Zemný plyn odber na 12 mesiacov
Dodávky zemného plynu, preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, služby obchodníka, zemný plyn
Tovar, Služba
|
1. Združená dodávka zemného plynu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Odber zemného plynu pre potreby vykurovania a ohrevu teplej úžitkovej vody na 12 mesiacov |
| Odber zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa. |
| Odber realizovaný na 5 odberných miestach (OM) na území SR |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladaná celková spotreba plynu na 12 mesiacov - zmluvné množstvo /ZM/ | MWh | 960 | ||
| Združená dodávka zemného plynu - začiatok | dátum | 01.09.2023 | ||
| Združená dodávka zemného plynu - koniec | dátum | 31.08.2024 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. OM POD kód OM / OM / Zaradenie odberu / predpokl. spotreba na 1 rok v MWh / typ merania / distribučná sadzba / produkt / periodicita fakturácie | 1. SKSPPDIS010130000548 / 4101481865 / MO / 613/ C / M8 / PM8 / mesačná preddavková |
| 2. OM POD kód OM / OM / Zaradenie odberu / predpokl. spotreba na 1 rok v MWh / typ merania / distribučná sadzba / produkt / periodicita fakturácie | 2. SKSPPDIS000110112457 / 4100005905 / MO / 225/ C / M7 / PM7 / mesačná preddavková |
| 3. OM POD kód OM / OM / Zaradenie odberu / predpokl. spotreba na 1 rok v MWh / typ merania / distribučná sadzba / produkt / periodicita fakturácie | 3. SKSPPDIS010410178569 / 4101600426 / MO / 56/ C / M4 / PM4 / mesačná preddavková |
| 4. OM POD kód OM / OM / Zaradenie odberu / predpokl. spotreba na 1 rok v MWh / typ merania / distribučná sadzba / produkt / periodicita fakturácie | 4. SKSPPDIS000410407310 / 4100017621 / MO / 20/ C / M3 / PM3 / mesačná preddavková |
| 5. OM POD kód OM / OM / Zaradenie odberu / predpokl. spotreba na 1 rok v MWh / typ merania / distribučná sadzba / produkt / periodicita fakturácie | 5. SKSPPDIS010730000787 / 4101565481 / MO / 46/ C / M4 / PM4 / mesačná preddavková |
| Názov |
| Predmetom zmluvy je združená dodávka zemného plynu pre obdobie od 01.09.2023 od 00.00 hod. do 31.08.2024 do 24.00 hod.. |
| Miesto plnenia predmetu Zmluvy je na adrese sídla Odberateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Objednávateľovi pravidelnú a opakovanú dodávku dohodnutého množstva ZP bez prerušenia formou združenej dodávky vrátane zabezpečenia prepravy a súvisiacich distribučných služieb, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS pri súčasnom dodržaní platných právnych predpisov, technických podmienok a PP PDS. Akékoľvek prerušenie dodávky ZP v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa. |
| Dodávateľ si bude uplatňovať voči Odberateľovi sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového zmluvného množstva. Tolerancia odberu+/-10% z ročného zmluvného množstva. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby ZP špecifikovanej v tejto Zmluve. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť kapacitu DMM podľa požiadavky Odberateľa pre dané OM. |
| Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov. |
| Možnosť verejného obstarávateľa pri nedostatočnom dennom maxime uzatvoriť krátkodobú zmluvu pre navýšenie denného maxima, v prípade, že uzavretie takejto zmluvy, alebo úpravy DMM umožňuje SPP distribúcia. |
| Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví /ÚRSO/. |
| Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne /t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk/ obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
| DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy. Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu. |
| Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberného miesta odberateľa podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS -OPET a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného miesta objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za službu obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane, ostatných prípadných poplatkov za odberné miesto. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: Štruktúru zmluvnej ceny , t.j. rozpis jednotlivých položiek, z ktorých je vysúťažená cena zložená. V prípade, ak vysúťažená cena nekorešponduje s požadovaným rozpisom, prípadne dodávateľ nepredloží tento dokument, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Do 10 dni od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: Platnú zmluvu na obdobie plnenia zmluvy uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na obdobie plnenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej siete. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Úhrada za odobratý plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou platbou za skutočne odobraté množstvo v danom mesiaci. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky. Faktúry sú splatné 14 dní odo dňa ich vystavenia dodávateľom. Prílohou faktúr bude aj detailný rozpis odberného miesta, tabuľka nameraných denných hodnôt za fakturované obdobie. |
| Ak vzniknú pri fakturácii dodávok chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod. majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. |
| Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude dostupný na vybavovanie požiadaviek e.mailom alebo telefonicky Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
Lamačská cesta 8A, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.09.2023 00:00 — 31.08.2024 00:00
960,00 MWh
120 000,00
88 000,00
Nacenenie každého odberného miesta (5 OM) samostatne v zmysle opisu.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.07.2023 14:33
31.07.2023 10:30
31.07.2023 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.07.2023 08:58 - Vstupná ponuka | 119 150,86 | € | Cena s DPH |
| 31.07.2023 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 96 749,53 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: