• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2023 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2023 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2023 12:00

Detail zákazky Z20237847

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2023 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2023 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2023 12:00

Základné údaje

Z20237847

OF-275401

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8160869

Objednávateľ

00151882

Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky

Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemný plyn odber na 12 mesiacov

Dodávky zemného plynu, preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, služby obchodníka, zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Odber zemného plynu pre potreby vykurovania a ohrevu teplej úžitkovej vody na 12 mesiacov
Odber zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa.
Odber realizovaný na 5 odberných miestach (OM) na území SR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba plynu na 12 mesiacov - zmluvné množstvo /ZM/ MWh 960
Združená dodávka zemného plynu - začiatok dátum 01.09.2023
Združená dodávka zemného plynu - koniec dátum 31.08.2024
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM        POD kód OM / OM / Zaradenie odberu / predpokl. spotreba na 1 rok v MWh / typ merania / distribučná sadzba / produkt / periodicita fakturácie 1.    SKSPPDIS010130000548 / 4101481865 / MO / 613/ C / M8 / PM8 / mesačná preddavková
2. OM        POD kód OM / OM / Zaradenie odberu / predpokl. spotreba na 1 rok v MWh / typ merania / distribučná sadzba / produkt / periodicita fakturácie 2.    SKSPPDIS000110112457 / 4100005905 / MO / 225/ C / M7 / PM7 / mesačná preddavková
3. OM        POD kód OM / OM / Zaradenie odberu / predpokl. spotreba na 1 rok v MWh / typ merania / distribučná sadzba / produkt / periodicita fakturácie 3.    SKSPPDIS010410178569 / 4101600426 / MO / 56/ C / M4 / PM4 / mesačná preddavková
4. OM        POD kód OM / OM / Zaradenie odberu / predpokl. spotreba na 1 rok v MWh / typ merania / distribučná sadzba / produkt / periodicita fakturácie 4.    SKSPPDIS000410407310 / 4100017621 / MO / 20/ C / M3 / PM3 / mesačná preddavková
5. OM        POD kód OM / OM / Zaradenie odberu / predpokl. spotreba na 1 rok v MWh / typ merania / distribučná sadzba / produkt / periodicita fakturácie 5.    SKSPPDIS010730000787 / 4101565481 / MO / 46/ C / M4 / PM4 / mesačná preddavková
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je združená dodávka zemného plynu pre obdobie od 01.09.2023 od 00.00 hod. do 31.08.2024 do 24.00 hod..
Miesto plnenia predmetu Zmluvy je na adrese sídla Odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Objednávateľovi pravidelnú a opakovanú dodávku dohodnutého množstva ZP bez prerušenia formou združenej dodávky vrátane zabezpečenia prepravy a súvisiacich distribučných služieb, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS pri súčasnom dodržaní platných právnych predpisov, technických podmienok a PP PDS. Akékoľvek prerušenie dodávky ZP v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa.
Dodávateľ si bude uplatňovať voči Odberateľovi  sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového zmluvného množstva.   Tolerancia odberu+/-10% z ročného zmluvného množstva.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby ZP špecifikovanej v tejto Zmluve.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť kapacitu DMM podľa požiadavky Odberateľa pre dané OM.
Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
Možnosť verejného obstarávateľa pri nedostatočnom dennom maxime uzatvoriť krátkodobú zmluvu pre navýšenie denného maxima, v prípade, že uzavretie takejto zmluvy, alebo úpravy DMM umožňuje SPP distribúcia.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví /ÚRSO/.
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne /t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk/ obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy. Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu.
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberného miesta odberateľa podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS -OPET a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného miesta objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za službu obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane, ostatných prípadných poplatkov za odberné miesto. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: Štruktúru zmluvnej ceny , t.j. rozpis jednotlivých položiek, z ktorých je vysúťažená cena zložená. V prípade, ak vysúťažená cena nekorešponduje s požadovaným rozpisom, prípadne dodávateľ nepredloží tento dokument, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dni od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: Platnú zmluvu na obdobie plnenia zmluvy uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na obdobie plnenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej siete. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Úhrada za odobratý plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou platbou za skutočne odobraté množstvo v danom mesiaci. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky. Faktúry sú splatné 14 dní odo dňa ich vystavenia dodávateľom. Prílohou faktúr bude aj detailný rozpis odberného miesta, tabuľka nameraných denných hodnôt za fakturované obdobie.
Ak vzniknú pri fakturácii dodávok chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod. majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude dostupný na vybavovanie požiadaviek e.mailom alebo telefonicky Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 8A, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.09.2023 00:00 — 31.08.2024 00:00

960,00 MWh

120 000,00

88 000,00

Nacenenie každého odberného miesta (5 OM) samostatne v zmysle opisu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.07.2023 14:33

31.07.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 50
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.07.2023 08:58 - Vstupná ponuka 119 150,86 € Cena s DPH
31.07.2023 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 96 749,53 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS