• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2023 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2023 11:55

Detail zákazky Z20237823

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2023 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2023 11:55

Základné údaje

Z20237823

OF-275677

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8165173

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

36340073

IBO s.r.o.

Bratislavská 50, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fotopasce s príslušenstvom

Fotopasce, bezpečnostný box, zámok, baterky

  • 38650000-6 - Fotografické zariadenia
  • 44421600-3 - Bezpečnostné skrinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fotopasce s bielym bleskom a vybavením
Funkcia
Fotopasce  so softvérovým vybavením, zaznamenávajúce farebné fotografie počas dňa i noci. Svetelný zdroj je zabezpečený bielym xenónovým bleskom potenciálne v kombinácii s IR prísvitom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet fotopascí ks 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery fotopasce (mm) Š x V x D 140 x 80 x 50
Rýchlosť spustenia fotopasce < 1 sekundy
Rýchlosť opätovného spustenia 1 sekunda až 3 minúty
Pohybový senzor integrovaný, smerovaný do stredu záznamu
Svetelný zdroj biely blesk potenciálne v kombinácii s IR prísvitom
Dosah blesku 25 - 30 metrov
Rozlíšenie fotografických záznamov 48 MP, 25 MP, 14 MP
Obal a elektronika fotopasce vode nepriepustné
Elektronický zdroj 8x AA batérie, externé DC 6V, 2A
Ukladanie záznamov SD karta - 16GB
Záznamy farebné, počas dňa i noci s informáciou o dátume, čase, fáze mesiaca a ID fotopasce
Funkcia fotografické záznamy počas dňa, noci, alebo 24 hodín
- video záznamy počas dňa, noci 10, 20, alebo 30 sekúnd
Nastavenie fotopasce prehľadný 2 palcový farebný LCD displej
 2. Jednodielne bezpečnostné boxy pre fotopasce s bielym bleskom
Funkcia
Zabezpečenie fotopascí proti krádeži a vandalizmu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet bezpečnostných boxov pre fotopasce s bielym bleskom ks 90
Hrúbka materiálu bezpečnostného boxu mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál oceľ
Farba Povrchová úprava práškovaním matnou farbou so štruktúrou v tmavo zelenej alebo tmavo hnedej, zabezpečujúca čo najväčšiu maskovateľnosť  v teréne.
Ďalšie vlastnosti Boxy zodpovedajú rozmerom fotopascí s bielym bleskom. Vo vnútri boxov sú integrované držiaky na fotopasce a zabezpečujú ich univerzálnu stabilizáciu.
- Upevnenie boxov na objekty je riešené prostredníctvom skrutiek a nastaviteľného zámku. Zamykanie boxov predstavujú visiace zámky, ktoré zamedzujú ďalšej manipulácii nepovolanými osobami.
 3. Visiaci bezpečnostný zámok na fotopasce
Funkcia
Zabezpečenie fotopascí proti krádeži a vandalizmu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet visiacich zámkov ks 90
Počet kľúčov na 1 visiaci zámok ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery oka zámky minimálne 5 x 3,5 x 2,5 cm
Telo zámku zo špeciálnej zliatiny hliníka TITALIUM
Oko zámku zo špeciálnej ocele s povrchovou úpravou NANO PROTECT pre maximálnu odolnosť proti korózii
Ďalšie vlastnosti šesťstavítková cylindrická vložka s paracentrickou drážkou
- chrómová hlava cylindrickej vložky
- dvojité istenie oka v tele zámku
- extra veľká hlava kľúča
 4. Batérie - Lítiové AA/4
Funkcia
Zabezpečenie funkčnosti fotopascí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Batérie - Energizer Ultimate Lithium  AA/4 alebo ekvivalent s rovnakými parametrami ks 2280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ článku jednorazový,lítiový (Li) bez obsahu ortute, alebo kadmia
Napätie článkov 1,5V
Ďalšie vlastnosti články sú vhodné do fotopascí a ich skladovateľnosť je 20 rokov
- funkčné rozmedzie batérií je - 40°C  až + 60°C
 5. Oceľové lano s okami s nalisovanými objímkami
Funkcia
Upevnenie fotopascí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oceľové lano s okami s nalisovanými objímkami ks 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šírka lana 1 cm
Dĺžka 2 až 2,5 m
Ďalšie vlastnosti Viacpramenné
 6. Čítačka SD kariet - externá
Funkcia
Prenos údajov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čítačka SD kariet - externá ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery zariadenia (cm) 7,4x1,2x2,2
Typ externá
Rozhranie čítačky USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
Typ pamäťovej karty micro SDHC, SDHC, micro SDXC, SDXC, SD, micro SD
Konektor USB-a, USB-C
UHS class UHS-I
Počet slotov 2x
Prenosová rýchlosť max. 104Mb/s
Materiál plast
Ďalšie vlastnosti sloty môžu pracovať simultánne; konektory sú s krytkami
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet plnenia bude financovaný z programu Interreg CE 2021-2027 z fondov Európskeho regionálneho rozvoja (ERDF).
2. Dodávateľ  je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Subsidy Contract resp. Partnership Agreement, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú najmä:
a/ MIRRI SR a ním poverené osoby,   b/ Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,   c/ Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,   d/ Splnomocnení zástupcovia EK a Európskeho dvora audítorov,   e/ Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
3. Účinnosť Zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko a spolufinancovanej z fondov ERDF je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania (VO) zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti Zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
4. Zmluva cez elektronické trhovisko je automaticky zverejnená v Centrálnom registri zmlúv (CRZ) a účinnosť nadobúda nasledujúci deň po jej zverejnení. Vzhľadom na zdroj financovania dodaného tovaru táto Zmluva nadobudne účinnosť až dňom schválenia zákazky v rámci kontroly VO zo strany príslušného oprávneného orgánu.
5. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky, vrátane balenia a dopravy do sídla Objednávateľa.
6.Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe Objednávateľa telefonicky min. 1 deň vopred, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto Zmluve. Súčasťou dodávky bude sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu, záručný list v slovenskom/českom jazyku.
8. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na predmet plnenia vrátane všetkých jeho súčastí záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Presnú dĺžku poskytnutej záruky Dodávateľ Objednávateľovi uvedie na dodacom liste alebo preberacom protokole.
9. Dodávateľ je povinný kontaktnej osobe Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy elektronicky doručiť podrobný aktualizovaný rozpočet za každú položku a doklady preukazujúce splnenie požadovaných vlastností, funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru: názov, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku tovaru, katalógový list, technický opis, prípadne odkaz na webovú stránku tovaru, ktorý bude predmetom dodania a z čoho Dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických parametrov a vlastností.
10. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť aj rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a ceny bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
11. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty a elektronicky oznámi Dodávateľovi, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve. Bez vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu Zmluvy.
12. Ak Dodávateľ nedodrží lehotu podľa bodu 9 tejto Zmluvy na predloženie dokladov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
13. Ak niektorý z použitých parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať uvedené požiadavky verejného obstarávateľa. Týmto sa zabezpečí funkčnosť a úžitkovosť výrobku, nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený výrobok určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
14. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
15. Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
17. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia Dodávateľom.
18. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň aj názov a kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú.
19. Názov a kód projektu, ktorý sa vyžaduje uviesť na faktúre v zmysle bodu 18, bude Dodávateľovi zaslaný po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.
20. Objednávateľ bude pri finančnom plnení zákazky spolufinancovanej z ERDF využívať iný bankový účet, než aký má uvedený vo svojom profile EKS. Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti Zmluvy oznámi Dodávateľovi účet, ktorý bude v rámci finančného plnenia používať.
21. Verejný obstarávateľ požaduje od Dodávateľa, ktorý predložil ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlásenie, že v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH.
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

14.08.2023 07:00 — 22.09.2023 14:00

1,00 súbor

35 939,52

29 949,60

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.07.2023 10:49

02.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 484
 117
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2023 18:14 - Vstupná ponuka 35 938,80 € Cena s DPH
02.08.2023 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 35 937,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS