00893331
Stredná odborná škola informačných technológií, Ostrovského 1, Košice
Ostrovského 1, Košice, 04001, SVK
36450359
ELPO, s.r.o.
Hraničná 666/12, Poprad, 05801, SVK
Revízia a kontrola elektrických spotrebičov počas ich používania
odborná prehliadka a odborná skúška el. spotrebičov, kontrola stavu a bezpečnosti počas ich používania
Služba
1. Odborná prehliadka odborná skúška elektrických spotrebičov - špecifikácia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie revízie elektrických spotrebičov v priestoroch objednávateľa /škola, školský internát, školské dielne a školská kuchyňa/ |
Predmetom revízie je podrobnou prehliadkou, meraním a skúšaním zistiť stav elektrického spotrebiča z hľadiska jeho bezpečnosti pred úrazom elektrickým prúdom. |
Revízia elektrických spotrebičov sa vykoná v zmysle MPSVaR SR č. vyhl. 398/2013 §13a Z.z a na základe normy STN 331610 ,,Revízie a kontroly elektrických spotrebičov počas ich používania. |
Posledná revízia a kontrola vykonaná marec 2021 |
Pre každý elektrický spotrebič sa vykoná podrobná prehliadka a stav elek. spotrebiča a jeho jednotlivých súčastí, meranie odporu ochranného vodiča /iba pre spotrebiče tr. ochrany I/, meranie odporu izolácie /izolačný odpor/, meranie unikajúcich prúdov, skúška chodu, vypracovanie dokladu o revízií |
Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1, 2, 3, 4 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vymedzenie počtu rozsahu elektrických spotrebičov je do | ks | 1415 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Revízia sa vykoná v budove školy v rozsahu | úsek vedenia, údržby, vrátnice, telocvične /prízemie + 3 poschodia/ |
Revízia sa vykoná v budove školských dielní | areál vedľa školy |
Revízia sa vykoná v budove školského internátu | úsek výchovy, výuky, vrátnice /prízemie + 5 poschodí/ |
Revízia sa vykoná v budove školskej kuchyne | úsek jedálni, kuchyne a priľahlých priestorov na prízemí |
2. Vymedzenie rozsahu revízie v budove školy, školskej kuchyne, školského internátu, školskej dielne
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počítač | 57 |
monitor | 71 |
tlačiareň | 46ks |
multifunkčné zariadenie | 14ks |
rádio/cd prehrávač | 19ks |
notebook s napájacím zdrojom | 417ks |
skartovačka | 8ks |
rýchlovarná kanvica | 26ks |
predlžovací kábel | 175 |
elektrický písací stroj | 2ks |
elektrický ohrievač/radiátor | 5ks |
televízor | 8ks |
satelitný prijímač/settobox | 6ks |
reproduktory sada | 14 |
parný vysávač | 2ks |
parný čistič | 1ks |
vysávač | 11ks |
sterilizátor vzduchu | 4ks |
mikrovlná rúra | 9ks |
chladnička | 15ks |
laboratórny stôl | 14ks |
ručná vrtačka | 1ks |
stolová vrtačka | 1ks |
ručná rozbrusovačka | 1ks |
elektrická brúska | 1ks |
elektrický štítkovač | 1ks |
reflektroy | 4ks |
telefón/ip telefón | 12ks |
fax | 1ks |
acces point | 1ks |
ohrievač vody | 1ks |
kávovar | 4ks |
ventilátor | 6ks |
skener | 5ks |
prenosná klimatizácia | 2ks |
wifi router - smerovač | 33ks |
dataprojektor s el.plátnom | 53ks |
nabíjačka AA batérií | 1ks |
switch - prepínač | 69ks |
interaktívna tabuľa | 13ks |
vizualizér | 7ks |
generátor a čítačka | 3ks |
rack skriňa | 2ks |
audio bezdrôtový systém | 1ks |
zosilovač | 3ks |
teleprezenc | 2ks |
osciloskop | 6ks |
zdroj striedavý | 9ks |
mixážny pult | 1ks |
stojanový mikrofón | 1ks |
dvd prehrávač | 1ks |
napájacia jednotka | 1ks |
laminovačka | 3ks |
plazmová guľa | 1ks |
prístroj na magnetizovanie - vlnová vaňa | 1ks |
jednotka striedavého prúdu | 1ks |
tablet | 64ks |
fotosvetlá | 4ks |
kompresor | 2ks |
žehlička | 2ks |
teplovzdušná pištoľ | 1ks |
kalové čerpadlo | 2ks |
sústruh | 1ks |
brúska stojanová | 4ks |
zváračka | 2ks |
nabíjačka hitachi,bosch | 2ks |
spájkovačka transformátor. | 19ks |
spájkovacia stanica teplovzdušná | 11ks |
dátové uložisko NAS | 2ks |
spájkovačka na odsávanie cinu | 4ks |
vrtačka/mikrovrtačka | 15ks |
lupienková píla | 2ks |
vrchná fréza | 1ks |
píla chvostová | 1ks |
píla priamočiara | 1ks |
vibračná brúska | 1ks |
pásová brúska | 1ks |
uhlová brúska | 4ks |
kotučová píla | 1ks |
priklepova vrtačka | 2ks |
teplovdzušná pištoľ | 2ks |
závitnica | 1ks |
zváračka | 4ks |
priemyselný vysávač | 1ks |
mikrospajkovačka | 10ks |
dvojkotučová brúska | 1ks |
pájkovacia stanica s predohrevom | 11ks |
mraznička 200l | 3ks |
škrabka na zemiaky | 1ks |
krájač na zeleninu | 2ks |
automatická práčka | 2ks |
mangel žehliaci stroj | 1ks |
mlynček na mäso | 1ks |
konvektomat | 1ks |
el.varný kotol | 1ks |
el.robot | 2ks |
el.pec 3rúrová | 3ks |
el.panvica | 1ks |
el.krájač | 2ks |
el.fritéza | 1ks |
el. vodná lázeň | 1ks |
el. výdajný ohrievací pult | 2ks |
umývačka riadu | 1ks |
mixér ručný | 2ks |
nerezový stroj | 2ks |
lampa stolová | 4ks |
el.vrátnik | 1ks |
crossový trenážer | 1ks |
rack srkiňa | 4ks |
germicídny žiarič | 5ks |
elektrobicykel | 2ks |
rotoped lifefit | 1ks |
Názov |
Predmetom tejto zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa poskytnúť služby objednávateľovi ,,revíziu a kontrolu elektrických spotrebičov počas ich používania" (ďalej len "služba) podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo a záväzok objednávateľa zaplatiť za poskytnuté služby dodávateľovi dohodnutú cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" - dodávateľ predloží doklad o odbornej spôsobilosti na výkon predmetu zmluvy v súlade s § 22 vyhlášky č.508/2009 Z.z. resp. čestné vyhlásenie, v ktorom vyhlási, že je oprávnený na výkon a doklad predloží v rámci dokladov a dokumentov, ktoré bude predkladať spoločne s povinnými náležitosťami zmluvy v súlade s bodom 3. |
resp. čestné vyhlásenie, v ktorom vyhlási, že je oprávnený na výkon služieb a disponuje dokladmi podľa požiadaviek v bode 2. Ak dodávateľ predloží v rámci predkladania "vlastného návrhu plnenia predmetu zákazky" čestné vyhlásenie, doklady resp. dokumentu preukazujúce splnenie požiadaviek v bode 2 predkladá spoločne s povinnými náležitosťami zmluvy v súlade s bodom 3. |
Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do 3 pracovných dní odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený vlastný návrh plnenia predmetu zmluvy nespĺňa podmienky uvedené v technickej a funkčnej špecifikácií (t.j. nie je opravený na výkon služieb) objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať predložený návrh plnenia predmetu zmluvy a od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od prijatia informácie o prijatí návrhu plnenia predmetu zmluvy objednávateľom, predložiť kontaktnej osobe objednávateľa, e -mailom - doklady/dokumentu, ktoré sú povinnými náležitosťami zmluvy: |
a) Podrobnú kalkuláciu zmluvnej ceny t. j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia zmluvy" podľa prílohy č. 1,2,3,4,5 |
Do celkovej ceny je dodávateľ povinný započítať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy (napr. náklady na poskytnutie služby, náklady na dopravu do miesta a z miesta plnenia, náklady na vyhotovenie a odovzdanie správ a protokolov z odborných prehliadok a odborných skúšok, náklady na vypracovanie revíznych správ, náklady na označenie zariadenia, na ktorom bola vykonaná revízia, náklady na vytvorenie zoznamu revidovaných zariadení spolu s jeho identifikáciou, t.j. zápis inventárneho resp. evidenčného čísla a pod.) počas zmluvného obdobia. |
b) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie uchádzača k zákazu účasti vo verejnom obstarávaní, ktoré je Prílohou č. 6 |
c) osvedčenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie činnosti na elektrických zariadeniach podľa §22 vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. (tento doklad predkladá dodávateľ v prípade, že ho nepredložil v rámci predloženého "vlastného návrhu plnenia predmetu", pri predkladaní ponuky), doklad predkladá vo forme naskenovaného originálneho dokladu resp. úradne overenej kópie, vo formáte PDF a predkladá ho v rámci všetkých osôb, ktoré sú určené na výkon predmetu zmluvy. |
d) zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, pracovná pozícia, e-mailová adresa, telefónne číslo |
e) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie uchádzača ku Konfliktu záujmu, ktoré je Prílohou č. 7 |
V prípade, ak objednávateľovi nebudú doklady/dokumenty doručené kompletne alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený okamžite ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
V prípade mimoriadnych udalostí, ktoré dodávateľ nevie vopred predpokladať ak sa nevie dostaviť na miesto výkonu služby v stanovenom termíne, písomne požiada objednávateľa elektronickou formou o zmenu termínu poskytnutia služieb a uvedenie dôvody. Objednávateľ si vyhradzuje právo súhlasiť so zmenou termínu resp. nesúhlasiť. V prípade, ak objednávateľ nesúhlasí so zmenou termínu a dodávateľ sa nedostaví na miesto poskytnutia služby, objednávateľ toto konanie považuje za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Na mieste výkonu služby bude dodávateľa sprevádzať osoba zodpovedná za objednávateľa vo vyhradenom termíne potrebnom na vykonanie revízie. Dodávateľ nie je oprávnený sa pohybovať po objektoch objednávateľa bez doprovodu. Dodávateľ bude poskytovať službu v pracovné dni v čase letných prázdnin od 07:00 - 14:00 hod., v septembri po 14:00 hod. |
Dodávateľ berie na vedomie, že poskytnutie služby bude vykonávať pri čiastočnom obmedzení prevádzky miesta poskytnutia služieb a zaväzuje sa služby a jednotlivé činnosti pri poskytovaní služieb realizovať tak, aby nedochádzalo k inému ako objednávateľom určenému obmedzeniu prevádzky. |
Jednotlivé zariadenia, na ktorých dodávateľ vykonal službu musia byť zreteľne označené výsledkom vykonanej služby (označovacie štítky, samolepky s elektrotechnickým označením zmysle STN a pod.), a dodávateľ je povinný vypracovať dokument o revízii a odbornej prehliadke a skúške zariadenia a v dvoch (2) vyhotoveniach. |
Všetky služby a všetky dokumenty, ktoré sú výsledkom poskytnutia služby (revízne správy a pod.) musia byť poskytnuté a vypracované v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi platnými na území Slovenskej republiky resp. Európskej únie. |
Dodávateľ je povinný vypracovať zoznam všetkých zariadení, na ktorých vykonal služby s uvedením miesta výkonu služby, dátum poskytnutia služby a tento zoznam predložiť v elektronickej forme, vo formáte WORD alebo EXCEL kontaktnej osobe objednávateľa ihneď po ukončení čiastkového poskytnutia služby. V zozname dodávateľ uvedie k jednotlivým zariadeniam termín ďalších revízií a termíny na odstránenie zistených nedostatkov, ktoré boli identifikované pri poskytnutí služieb na jednotlivých zariadeniach. |
Objednávateľ je povinný skontrolovať poskytnuté služby dodávateľom a v prípade, že služby nie sú poskytnuté v kvalite resp. požadovanom množstve, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od poskytnutia služby požiadať dodávateľa o poskytnutie služby zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným čiastkovej objednávke resp. výzve na poskytnutie služby. |
Dodávateľ berie na vedomie, že poskytnutie služieb bude realizované v priestoroch objednávateľa t.j. budova školy, školských dielní, školskej kuchyne, školského internátu so sídlom na Ostrovského 1, Košice. |
Dodávateľ je povinný počas trvania tejto zmluvy informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto zmluvy. |
Po riadnom poskytnutí služby je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k poskytnutiu služby Vystavenú faktúru s povinnými prílohami je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je povinný doručiť ihneď po vystavení elektronicky na e-mailovú adresu: malikova@ostrovskeho.sk |
Povinné prílohy faktúry - zoznam všetkých zariadení, na ktorých bola poskytnutá služba. Zoznam všetkých zariadení, na ktorých dodávateľ poskytol služby musí byť podpísaný oprávnenou osobou objednávateľa. |
V prípade, ak faktúra alebo príloha faktúry nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra alebo príloha faktúry vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytne preddavky ani zálohové platby. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitných požiadavkách na plnenie tejto zmluvy. |
Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť a vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
03.08.2023 00:00 — 04.09.2023 00:00
1 415,00 ks
6 000,00
4 675,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2023 10:39
01.08.2023 10:45
01.08.2023 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2023 12:15 - Vstupná ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
01.08.2023 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 560,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: