• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2023 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20237752

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2023 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20237752

OF-276209

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8160809

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31560806

M I K R O H U K O , spol. s r.o.

Kollárova 11, Banská Bystrica, 974 00, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozhlasové a televízne prijímače a príslušenstvo

podlahový stojan, držiak na TV

  • 32324000-0 - Televízory
  • 32324100-1 - Farebné televízory
  • 30195800-0 - Závesné vešiaky alebo držiaky
  • 32351000-8 - Príslušenstvo k zvukovým zariadeniam a videozariadeniam
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podlahový stojan na televízor (STELL SOS 4100 podlahový stojan TV alebo ekvivalent)
Funkcia
Podlahový stojan na televízor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Nosnosť kg 50
Vhodné pre uhlopriečku od - do " 40 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Naklápanie v smere Horizontálne
Možnosť otáčania Vertikálne
Možnosť naklápanie + 5° / –12°
Materiál kombinácia hliníka a ocele striebornej farby
Kolieska so zámkom
VESA štandard (uchytenie)
Vnútorné vedenie káblov
Kompatibilný pre Smart televízor (LG75NANO81Q)
 2. Držiak na stenu pre televízor (STELL SHO 5630 alebo ekvivalent)
Funkcia
Držiak na stenu pre televízor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Nosnosť kg 60
Vhodné pre uhlopriečku od - do " 37 80
Šírka cm 70 72
Výška cm 42 44
Hĺbka cm 40 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ polohovateľný
Materiál oceľ
Farba čierna
Nakláňanie +/-60°
Rotácia +/-3°
VESA štandard (uchytenie)
Kabelový management
Kompatibilný pre Smart televízor (TCL 55P35)
Obsah balenia univerzálna sada šróbov, podložiek a hmoždiniek
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku.
Doručenie faktúry spolu s dodávkou.
Požaduje sa dodanie originálu faktúry a originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý ani nerepasovaný predmet zákazky.
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže. Dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení Objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

03.08.2023 07:00 — 31.08.2023 12:00

1,00 Súhrn požadovaného množstva

475,28

396,07

Rozpis položiek

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.07.2023 13:54

31.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 460
 7
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2023 14:03 - Vstupná ponuka 475,00 € Cena s DPH
28.07.2023 17:42 - Najvýhodnejšia ponuka 418,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS