• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2023 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2023 10:55

Detail zákazky Z20237739

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2023 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2023 10:55

Základné údaje

Z20237739

OF-275995

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8160755

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

50009508

PURITY of LIFE service s. r. o.

Šandorová 8, Bratislava, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierové hygienické výrobky

sevrítky, utierky ZZ

  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové hygienické výrobky.
Funkcia
Pre potreby Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Hygienické Papierové utierky ZZ 100% celulóza biele 21x24 alebo 21x23cm 2vrstvy/ ( šírka utierky je 23cm, 24cm ) počet v balení 200 ks, v kartóne 15 balíkov t.j., 3000 ks. kartón 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objednávateľ uprednostňuje tovar ním požadovaných značiek – typov. Nakoľko utierky ZZ sú určené do konkrétneho dávkovača Objednávateľa, pričom pre použitie v ňom vyhovuje jedine Objednávateľom požadovaný rozmer utierky, nezadal Objednávateľ rozmery utierok v určitom intervale.
Objednávateľ odskúšal z dlhodobejšieho hľadiska (3mesiace) aj utierky iných rozmerov (21x25cm), ktoré však vyhodnotil ako nežiaduce a nevyhovujúce z dôvodu, že v prípade použitia utierok iného rozmeru, než aký Objednávateľ požaduje, dochádza k zvýšeniu ich spotreby, k zasekávaniu v dávkovačoch, čo má za následok ich násilné vyťahovanie a to je vo väčšom počte a tým končia vo veľkom množstve na zemi.
Objednávateľom používané dávkovače na papierové utierky sú prispôsobené výlučne rozmeru, požadovanému Objednávateľom, Objednávateľ trvá na dodaní utierok ZZ o rozmeroch, definovaných Objednávateľom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia).
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
3. Objednávateľ požaduje dodať tovar podľa požadovanej špecifikácie,  v opačnom prípade to Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
4. Splatnosť faktúry : do 30 kalendárnych dní od jej doručenia objednávateľovi (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy a meno kontaktnej osoby za Objednávateľa).
5. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe 2-3 dni pred plánovaným dodaním.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

09.08.2023 09:00 — 11.08.2023 13:00

1,00 položka

6 060,00

5 050,00

Objednávateľ požaduje od Dodávateľa uviesť obchodný názov ponúkaného tovaru a predložiť link resp. katalógový/produktový list, aby si mohol overiť, či sú technické parametre v súlade so zadaním.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.07.2023 09:05

31.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 14
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2023 09:25 - Vstupná ponuka 6 058,80 € Cena s DPH
30.07.2023 19:29 - Najvýhodnejšia ponuka 6 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS