00325295
Obec Kaluža
Kaluža 4, Kaluža, 07236, SVK
36851264
ELKOPLAST Slovakia s.r.o.
Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK
Kúpa technologického vybavenia na zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kaluža
Uzatvárateľný kontajner na stavebný odpad
Tovar, Služba
1. Uzatvárateľný kontajner na drobný stavebný odpad a objemný odpad
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Uzatvárateľný kontajner na drobný stavebný odpad a objemný odpad | ks | 2 | ||
Objem | m3 | 3,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Závesný na remanový nakladač | áno |
2. Uzatvárateľný kontajner – ekosklad s dverami na ostatne zložky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Uzatvárateľný kontajner – ekosklad s dverami na ostatne zložky | ks | 1 | ||
Objem | m3 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | plech |
Kontajner vybavený dvojkrídlovými dverami | áno |
Názov |
Dodávateľ, ktorý predkladá ponuku ako neplatiteľ DPH, prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná, t. j. Dodávateľ nemá nárok na navýšenie kontraktačnej ceny o DPH. |
Objednávateľ požaduje predloženie podrobného rozpočtu s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Dodávateľ uvedie rozpočet jednotlivých položiek s cenami bez DPH aj s cenami s DPH. |
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy uvedenie konkrétnej značky, výrobcu, typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod.), jednotlivých položiek, na základe ktorých preukáže splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, tovaru |
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľovi vznikne právo fakturovať kúpnu cenu dňom podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu zástupcami oboch zmluvných strán. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Objednávateľ, ako Prijímateľ NFP má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zmluvy medzi Prijímateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania alebo iných postupov |
Zmluva nadobudne účinnosť dňom nasledujúcim po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že objednávateľovi bude doručené oznámenie o pozitívnom overení správnosti postupu výberového konania poskytovateľom NFP, ktorého výsledkom je táto zmluva. Zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia predmetného oznámenia. Všetky počítania hmotno-právnych lehôt medzi objednávateľom a zhotoviteľom, ako aj ďalšie právne skutočnosti zakladajúce, zrušujúce a meniace vzájomné práva a povinnosti medzi zmluvnými stranami sa právne odvíjajú od momentu účinnosti tejto Zmluvy. |
Kaluža, Michalovce, Košický, Slovenská republika
21.08.2023 08:00 — 21.11.2023 12:00
1,00 množstvo podľa rozpisu
9 000,00
7 488,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.08.2023 08:13
14.08.2023 08:00
14.08.2023 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.08.2023 13:30 - Vstupná ponuka | 8 985,60 | € | Cena s DPH |
09.08.2023 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: