• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2023 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2023 09:50

Detail zákazky Z20237733

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2023 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2023 09:50

Základné údaje

Z20237733

OF-275985

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8165159

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosné videokonferenčné zariadenie so zabudovanou interaktívnou obrazovkou

videokonferenčné zariadenie; interaktívna obrazovka

  • 32232000-8 - Zariadenie na videokonferencie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosné videokonferenčné zariadenie so zabudovanou interaktívnou obrazovkou
Funkcia
dodávka prenosného videokonferenčného zariadenia so zabudovanou interaktívnou obrazovkou vrátane kovového stojanu na kolieskach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
uhlopriečka palce 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia Interaktívne zariadenie určené na skupinovú prácu, videokonferencie a prezentácie
Displej uhlopriečka min. 50“, IPS LCD, dotykový, antireflexný, 3:2 aspekt, 10-bit farba, technológia PixelSense
Rozlíšenie displeja min. 3840 x 2560 pixelov (4K)
Integrovaný počítač Počítač typu All-In-One - plne zabudovaný a integrovaný do displeja
Procesor min. 4 jadrá, ôsmej generácie, príklad kvality: i5
Pamäť min. 8 GB DDR4 SDRAM
Úložisko min. 128 GB (SSD M.2)
Grafika Integrovaný grafický adaptér od rovnakého výrobcu ako procesora
Operačný systém (OS) Predinštalovaný "Microsoft Windows 10 Team Edition" alebo ekvivalent na pevnom disku, vrátane udelenia nevýhradnej licencie v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa OS a zákona č. 185/2015 Z.z.
Softvér Integrovaný softvér na ovládanie interaktívneho zariadenia, podporujúci tímovú prácu a vzdialený prístup jednotlivých členov tímu prostredníctvom verejnej siete internet.
Softvér a kompatibilita Zariadenie musí plne podporovať softvér Microsoft Windows, Microsoft Teams, Microsoft Teams Rooms, Skype for Business, Microsoft Office, Microsoft Power BI
Vstupno-výstupné porty - minimálne 1x USB-A, 1x Mini-DisplayPort výstup, 1x RJ45 Gigabit Ethernet, 1x HDMI vstup, 1x USB-C 3.1 s DisplayPort vstup, 4x USB-C
Konektivita min. Wi-Fi 5 (IEEE 802.11 a/b/g/n/ac), Bluetooth 5.0, funkcia Miracast Display
Fyzické tlačidlá Tlačidlo napájania a tlačidla hlasitosti
Audio Trojpásmové zabudované stereo reproduktory, zabudované mikrofóny reagujúce rovnako na zvuky prichádzajúce z ľubovoľného smeru
Senzory Senzor na detekciu pohybu v miestnosti, akcelerometer, gyroskop
Príslušenstvo - webová kamera webová kamera Microsoft Surface Hub 2 Camera alebo ekvivalent, od rovnakého výrobcu dodávaného zariadenia, pripojenie kamery k zariadeniu prostredníctvom USB-C na zariadení - priamo bez kábla,
Príslušenstvo - webová kamera magnetický mechanizmus na uchytenie kamery na vrchný okraj zariadenia na tele kamery, rozlíšenie kamery 4K, zorné pole kamery min. 90 stupňov,
Príslušenstvo - webová kamera - zobrazovacie funkcie kamery min. 30 snímok za sekundu, automatická expozícia založená na tvári, funkcia zabraňujúca blikaniu na obrazovky
Príslušenstvo - dotykové pero Dotykové pero od rovnakého výrobcu ako zariadenie, pripájané pomocou Bluetooth, s možnosť magnetického pripevnenia na okraj zariadenia, kompatibilné so zariadením,
Príslušenstvo - dotykové pero zachovanie všetkých funkcií pera a zariadenia pri práci s perom na zariadení
Príslušenstvo - mobilný stojan Mobilný kovový stojan od rovnakého výrobcu dodávaného zariadenia, výška 160 cm ± 5 cm, uchytenie zariadenia pomocou systému VESA, s priestorom na umiestnenie mobilnej nabíjacej batérie APC,
Príslušenstvo - mobilný stojan vrátane originálneho nabíjacieho adaptéra a kábla, otočné kolieska s rozsahom 360° kvôli ľahšej manipulácii s možnosťou aretácie
Príslušenstvo - mobilná nabíjacia batéria nie, bez mobilnej nabíjacej batérie
Kompatibilita Zariadenia musí byť kompatibilné so systémom Microsoft Teams Rooms
Iné požiadavky Zariadenie musí byť energeticky úsporné, ekologické a šetrné a musí spĺňať kritériá environmentálnej schémy označovania podľa zákona č. 469/2002 Z. z. o environmentálnom označovaní výrobkov.
Hmotnosť bez príslušenstva max. 30 kg
Záručná doba min. 24 mesiacov
Vzorový produkt Interaktívna obrazovka "Microsoft Surface Hub 2S 50 Euro“ alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
1.1. Dodávateľ/Úspešný uchádzač predloží vyplnený formulár podľa vyššie uvedených požiadaviek v tabuľke 1.2. Funkčná a technická špecifikácia predmetu, s uvedením technických vlastností ponúknutého zariadenia pre kontrolu technických vlastností dodávaného tovaru do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
1.2. Dodávateľ/Úspešný uchádzač predloží do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané zariadenie alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody.
1.3. Ak sa na dodávaný tovar nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu tovaru príslušnej obchodnej značky, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovaru, kde výrobca tovaru písomne vyhlási,
že dodávaný tovar je originálny tovar vyrobený výrobcom príslušnej obchodnej značky v originálnom balení od výrobcu príslušnej obchodnej značky. Dokument požadujeme predložiť právne overený, že sa jedná o originál, ak nie je vyhotovený v slovenskom jazyku, požadujeme jeho úradné preloženie do slovenského jazyka.
1.4. Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 1.1 a 1.2  zaslaním požadovaného dokumentu na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví do 10 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie takéhoto dokumentu, ak nebude dohodnuté inak.
2. PREDLOŽENIE ÚDAJOV.
2.1. Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy zašle Elektronický kontraktačný systém pre elektronické verejné obstarávanie údaje kontaktnej osoby objednávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo).
2.2. Dodávateľ je povinný na doručené údaje kontaktnej osoby objednávateľa zaslať kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). Dodávateľ zároveň na tieto doručené údaje zašle aj požadované informácie a dokumenty.
2.3. Objednávateľ po doručení kontaktných údajov osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu zákazky za dodávateľa zašle dodávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu zmluvy za objednávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo).
3. SPÔSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
3.1. Súčasťou predmetu zákazky je poskytnutie služieb súvisiacich s plnením predmetu zákazky  a to v minimálnom rozsahu:  dodanie tovaru do miesta plnenia predmetu zákazky a vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky.
3.2. Dodávateľ/Úspešný uchádzač sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet na miesto plnenia v požadovanom termíne. Dodávka predmetu plnenia na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
3.3. Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku 24 mesiacov na tovary podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Záručná doba začína plynúť od dátumu uvedeného na preberacom protokole podpísanom poverenými zamestnancami zmluvných strán na plnenie predmetu zákazky.
3.4. Objednávateľ má právo uplatniť reklamáciu u dodávateľa na tovary počas záručnej doby.
3.5. Dodávateľ je povinný na základe doručenej požiadavky objednávateľa zabezpečiť zneškodnenie/recykláciu vzniknutého odpadu (najmä obalového materiálu z dodaných tovarov) v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení v niektorých zákonov v znení neskorších predpisoch a so všeobecne záväzným právnym predpisom SR.
4. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY
4.1. Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom.
4.2. Preberací protokol musí obsahovať - Preberací protokol k zmluve č    , číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a jej podpis, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a jej podpis.
4.3. Zariadenie musí byť dodávané nové, originálne tovary od výrobcu tovarov, nerozbalené, nepoškodené, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov od výrobcu tovaru, s používateľským návodom na používanie zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku. Zariadenia nesmú byť recyklované, repasované, renovované, otvorené/rozbalené z originálneho balenia, opätovne zabalené.
4.4. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
5. OSOBITNÉ USTANOVENIA
5.1. Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent zariadenia. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované zariadenie bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadované zariadenie uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
5.2. Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie (tovar) spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie (tovar) spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
5.3. V prípade dodania ekvivalentu zariadenia, je dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predložiť objednávateľovi technickú špecifikáciu ekvivalentu zariadenia na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
5.4. Ak dodaný ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy.
5.5. Objednávateľ má právo v prípade dodania ekvivalentu zariadenia vyžiadať si, v prípade pochybností, od dodávateľa vzorku zariadenia na otestovanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a technických parametrov zariadenia, ktoré je dodávateľ povinný poskytnúť do 5 pracovných dní od obdržania takejto požiadavky od objednávateľa, ak nebude dohodnuté inak.
6. REKLAMÁCIE
6.1. Reklamácie chyby tovarov bude objednávateľ oznamovať dodávateľovi písomne na emailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ má alebo bude mať na tento účel zriadenú alebo na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa.
6.2. Reklamácia chyby tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: číslo a dátum uzatvorenia zmluvy, názov a typ tovaru, podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt.
6.3. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 5% z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
7. OSTATNÉ USTANOVENIA
7.1. Tovar dodaný na základe tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej kúpnej ceny tovaru na bankový účet dodávateľa.
7.2. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy pred dodaním tovaru v prípade, ak dodávateľ nepredloží objednávateľovi vyplnený formulár pre kontrolu technických vlastností dodávaného zariadenia/tovaru do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
7.3. Ak tovar/zariadenie navrhované dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto zariadenia/tovaru. Dodávateľ v lehote do troch (3) pracovných dní uskutoční výmenu zariadenia/tovaru za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy.
7.4. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
7.5. Účinky odstúpenia od zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane.
7.6. Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
7.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vajanského nábrežie 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

07.08.2023 08:00 — 31.08.2023 12:00

1,00 ks

13 175,00

10 979,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.07.2023 09:10

02.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 223
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.07.2023 08:04 - Vstupná ponuka 13 173,60 € Cena s DPH
31.07.2023 15:42 - Najvýhodnejšia ponuka 10 548,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS