• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2023 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2023 10:20

Detail zákazky Z20237729

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2023 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2023 10:20

Základné údaje

Z20237729

OF-276190

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8160831

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobiliár pre potreby projektu "Clean Mobility"

kancelársky stôl, kancelárska stolička, šatníková skriňa, policový diel, policový kontajner, kongresový stôl, konferenčná stolička, magnetická tabuľa, konferenčný stolík, konferenčné kreslo, stojan na rastliny

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobiliár pre potreby projektu "Clean Mobility"
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup nábytkovej zostavy pre potreby vybavenia pracoviska v rámci projektu "Clean Mobility".
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl - rozmery min. (ŠxHxV): 160 cm x70 cm x74 cm, Doska stola: obdĺžnik, Konštrukcia: kovová, Farba stolovej dosky: dub sonoma/ dub prírodný, Materiál stolovej dosky: laminát, DTD18mm, ABS 2mmFarba podstavca: čierna/sivá, Materiál konštrukcie: hliník ks 2
Kancelárska stolička / kreslo - ergonomicky tvarované sedadlo, s opierkou hlavy, s asynchrónnou mechanikou a s aretáciou, bedrová a hlavová opierka, podrúčky výškovo nastaviteľné, s rotáciou vrchnej časti a s posunom dopredu/dozadu, sedadlo s balančnými prvkami, plastová a kovová a otočná konštrukcia, sieťovinové potiahnutie, chrómovaný kríž, plastové kolieska, sivá farba, nosnosť 140kg. Šírka stoličky 49 cm, Výška sedadla min. 50 cm, Výška operadla min. 65 cm ks 2
Šatníková skriňa veľká - Vysoká 2 dverová skriňa vybavená tyčou a policami , laminovaná drevotrieska 18 mm, DTD18mm, ABS 2mm, v prevedení dub sonoma/dub prírodný, úchyty, Minimálne rozmery: Výška: 175 cm, Šírka: 80 cm, Hĺbka: 40 cm ks 1
Policový diel - Vysoká policová skriňa so 4 policami, farba: dub sonoma/ dub prírodný,materiál :DTD 18mm, ABS 2mm Minimálne rozmery: V: 175 cm, Š: 80, H: 40, ks 2
Mobilný policový kontajner - s 3 zásuvkami, farba dub sonoma/dub prírodný, prevedenie pojazdný, materiál: DTD 18mm, ABS 2mm, Minimálne rozmery: V: 56 cm, Š: 48, H: 42 ks 2
Skladací kongresový stôl - rozmery 1200 x 800 x 720 mm, materiál dosky laminát, farba dosky breza, výška dosky stola 2 cm, farba konštrukcie - strieborná, materiál konštrukcie oceľ, skladací, pre 4 osoby, hmotnosť do 25 kg, ks 1
Konferenčná stolička - s čiernou sieťovinou na operadle, farba konštrukcie chróm, nosnosť do 120 kg, celková výška sedadla 81 cm, rozmery sedadla 44,5 x 40,5 x 45,5 (VxHxŠ), opierky rúk, materiál sedadla - látka, materiál operadla - sieťovina, stohovateľné ks 4
Magnetická tabuľa s keramickým povrchom - rozmery 150 x 100 cm, farba biela ks 1
Konferenčný stolík - okrúhly, dub sonoma, podnož: kov, členitý tvar, povrchová úprava: čierny matný lak, horná plocha: MDF 18 mm (ABS hrany), priemer: 80 cm, výška 40 cm ks 1
Konferenčné kresielko - Rozmery (ŠxHxV): 65x60x77 cm, Výška sedu: 45 cm, Hĺbka sedu: 42 cm, Výplň: purpena, Nosnosť: 120 kg, Celočalúnené, Materiál: látka Kronos, Dodávané v monte, farba: smaragdovo zelená ks 2
Kancelárska komoda - dvojdverová, farba dub sonoma/ dub prírodný, materiál :DTD 18mm, ABS 2mm Minimálne rozmery: V: 105 cm, Š: 57, H: 33 ks 2
Sada stojanov na rastliny - Materiál oceľ, farba čierna, Minimálny rozmer Ø28 × 46 / Ø34 × 56 cm ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť dodaný na adresu objednávateľa nový, nepoužívaný, nerepasovaný.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov a montáže nábytku.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky je povinne doložiť dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisnú dokumentáciu, návod na použitie, preberací protokol.
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom, úplnom dodaní a montáži mobiliáru.
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 5 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky: - lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, - faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky a montáže, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie a vyloženie tovaru do miesta dodania, montáž nábytku, vrátane nákladov na dopravu.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk. Vo faktúrach treba uviesť: „Názov projektu: Clean Mobility, Program cezhraničnej spolupráce Interreg V-A Slovenská republika – Rakúsko“ a „Kód projektu: 305031ADA8“.
Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

15.08.2023 08:00 — 16.10.2023 17:00

21,00 ks

4 049,12

3 374,27

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.07.2023 08:09

31.07.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 186
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2023 09:03 - Vstupná ponuka 4 044,00 € Cena s DPH
27.07.2023 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka 4 032,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS