31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
51662787
KASON, s.r.o.
Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK
Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo (softvér)
Softvér, všeobecný kancelársky softvér
Tovar
1. Program pre profesionálnu prácu vo formáte PDF
|
|
---|---|
Funkcia |
Minimálne parametre: Umožňuje poskytovať vytvárať a upravovať vysoko profesionálne dokumenty PDF . Program určený na prezeranie, vytváranie, úpravu a správu súborov, umožňujúci tvorbu a prezentáciu informácií, ktoré nemenia rozloženie grafických prvkov na stránke, možnosť vytvárania súborov kompatibilných so štandardom ISO (PDF/A, PDF/X), plná podpora prevodov z kancelárskeho softvéru a webových aplikácii (HTML). Možnosť upraviť vlastnosti a zabezpečenia dokumentu. Možnosť optimalizovania veľkosti súboru. Najnovšia verzia. |
Trvalá prenosná licencia určená pre jedno zariadenie alebo jedného používateľa. V slovenskom jazyku pre všetky 32-bitové aj 64-bitové verzie operačného systému Microsoft Windows. |
Položka je určená pre potreby projektu: Identifikácia, registrácia a inžinierskogeologické mapovanie svahových deformácií, ITMS: 310031N708 |
Položka je určená pre potreby projektu: Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska – 3. časť, ITMS: 310011CMA3 |
Položka je určená pre potreby projektu: Geologický prieskum vybraných pravdepodobných environmentálnych záťaží 5 – ŠGÚDŠ, ITMS: 310011CDV8 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Program pre profesionálnu prácu vo formáte PDF | ks | 15 |
2. Softvérový balík - kancelárske aplikácie (profesionál)
|
|
---|---|
Funkcia |
Minimálne parametre: Profesionálna sada kancelárskych aplikácií, ktorá obsahuje aplikáciu na úpravu textov, aplikáciu na tvorbu tabuliek, aplikáciu na prezentácie, aplikáciu na vytváranie vlastnoručných zápisov, aplikáciu na spracovanie a tvorbu relačných databáz, emailového klienta, textový a grafický editor s plnou podporou (vytváranie, editovanie) formátov: doc, docx, xls, xlsx, msg, pps, ppsx, ppt, pptx, mdb, accdb. Najnovšia verzia. Trvalá prenosná licencia určená pre jedno zariadenie alebo jedného používateľa. |
V slovenskom jazyku pre všetky 32-bitové aj 64-bitové verzie operačného systému Microsoft Windows. |
Položka je určená pre potreby projektu: Identifikácia, registrácia a inžinierskogeologické mapovanie svahových deformácií, ITMS: 310031N708 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvérový balík - kancelárske aplikácie (profesionál) | ks | 25 |
3. Softvérový balík - kancelárske aplikácie (štandard)
|
|
---|---|
Funkcia |
Minimálne parametre: Štandardná sada kancelárskych aplikácií, ktorá obsahuje aplikáciu na úpravu textov, aplikáciu na tvorbu tabuliek, aplikáciu na prezentácie, aplikáciu na vytváranie vlastnoručných zápisov, emailového klienta, textový a grafický editor s plnou podporou (vytváranie, editovanie) formátov: doc, docx, xls, xlsx, msg, pps, ppsx, ppt, pptx. Najnovšia verzia. Trvalá prenosná licencia určená pre jedno zariadenie alebo jedného používateľa. V slovenskom jazyku pre všetky 32-bitové aj 64-bitové verzie operačného systému Microsoft Windows. |
Položka je určená pre potreby projektu: Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska – 3. časť, ITMS: 310011CMA3 |
Položka je určená pre potreby projektu: Geologický prieskum vybraných pravdepodobných environmentálnych záťaží 5 – ŠGÚDŠ, ITMS: 310011CDV8 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvérový balík - kancelárske aplikácie (štandard) | ks | 5 |
Názov |
1. Predmetom zákazky je dodávka softvérového vybavenie pre potreby jednotlivých uvedených projektov. |
2. Rámcová dohoda pre predmet zákazky bude uzatvorená na dobu určitú na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, alebo do jej vyčerpania v závislosti od toho, čo nastane skôr. Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti Rámcovej dohody podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej Čiastkovej výzvy na plnenie (ďalej len "Objednávky"). |
3. Plnenie Rámcovej dohody sa bude uskutočňovať na základe písomných Objednávok zasielaných elektronicky oprávnenou osobou. Objednávky budú zasielané kontaktnej osobe dodávateľa v zmysle jednotkových cien uvedených v Rámcovej dohode. |
4. Lehota plnenia pre dodávateľa je do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia Objednávky vystavenej počas účinnosti Rámcovej dohody. |
5. Miestom dodania pre prípad inštalačných médií na fyzických nosičoch bude sídlo objednávateľa v Bratislave, pre elektronické licencie bude miesto dodania emailová adresa kontaktnej osoby objednávateľa. |
6. Cena predmetu zákazky zahŕňa cenu za dodávku predmetu zákazky ( vrátane dopravy na miesto dodania, poštovného a balného a ostatných nákladov predmetu zákazky). |
7. Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH. |
8. Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením Rámcovej dohody, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu Rámcovej dohody podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
9. Požaduje sa, aby dokumenty (ako napr. aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla Rámcovej dohody a názov súvisiaceho projektu, prípadne aj ITMS kód. |
10. Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
11. Objednávateľ umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa. Faktúry je možné doručiť prípadne aj osobne na sekretariát/podateľňu objednávateľa. |
12. Fakturácia – faktúra bude vystavená vždy po dodaní tovaru. |
13. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
14. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, predmet rámcovej dohody bude financovaný z fondov EÚ formou bezhotovostného platobného styku. |
15. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
16. V prípade, ak faktúra vyhotovená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo bezodkladne, najneskôr do 7 pracovných dní od prevzatia faktúry takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vyhotoviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti, ktorá začína plynúť odo dňa doručenia novej alebo opravenej faktúry. |
pokračovanie predchádzajúceho bodu 16: Dodávateľ je povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
17. Uplatňovanie reklamácií – podľa platných právnych noriem. |
18. Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia dohody zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody do 7 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody. |
19. Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody (preberanie predmetu plnenia) do 7 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody. |
20. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Rámcovej dohody ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od dohody. |
21. Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility. |
22. Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri predkladaní ponuky. Predložený návrh plnenia zákazky bude prílohou Rámcovej dohody. |
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
24. Zákazka je financovaná z fondov EÚ, a bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. |
Mlynská dolina 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 balík
27 404,26
22 836,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2023 12:43
02.08.2023 09:15
02.08.2023 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.07.2023 09:57 - Vstupná ponuka | 27 360,00 | € | Cena s DPH |
01.08.2023 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 357,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: