30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Výstroj - Pranie a chemické čistenie
pranie a chemické čistenie, žehlenie, mangľovanie
Služba
1. Výstroj - Pranie a chemické čistenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál"). |
Predmetom zákazky je pranie a chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, viazanie, triedenie a doprava materiálu spojená s touto službou v zmluvnom období. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia zaručujúce dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. Dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch. Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
Poskytovateľ je povinný vykonať súčinnosť s objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie pri materiáloch vyžadujúcich špeciálnu údržbu počas prania a chemického čistenia. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť vyčistený a vypraný materiál proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom (výstrojné súčiastky balené po 5 kusov, bielizeň balená po 10 kusov alebo podľa požiadaviek objednávateľa). |
Poskytovateľ je povinný prevziať a dodať materiál objednávateľovi do miesta dodania uvedenej v písomnej akceptovanej objednávke na vlastné náklady a nebezpečenstvo tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením. |
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za vlastné pranie a chemické čistenie, cenu za pracie prostriedky, za sušenie, za žehlenie, za mangľovanie, za triedenie, za viazanie, za balenie, za skladovanie a za dopravu materiálu – zber a rozvoz materiálu. |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4, STNEN 12241 a STNEN 12243. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obrus | ks | 350 | 400 | |
Plachta farebná | ks | 350 | 480 | |
Plachta biela | ks | 350 | 400 | |
Uterák | ks | 600 | 700 | |
Utierka | ks | 700 | 800 | |
Povlak na vankúš | ks | 400 | 500 | |
Povlak na prikrívku | ks | 300 | 350 | |
Tričko biele | ks | 200 | 300 | |
Nohavice biele pracovné | ks | 200 | 300 | |
Blúza biela pracovná | ks | 200 | 300 | |
Plášť pracovný | ks | 200 | 300 | |
Zástera pracovná | ks | 200 | 300 | |
Mikina biela fleecová | ks | 200 | 300 | |
Vesta pracovná | ks | 200 | 300 | |
čiapka poľná | ks | 200 | 300 | |
košeľa biela | ks | 200 | 300 | |
Košeľa služobná | ks | 150 | 300 | |
Blúza poľná | ks | 300 | 400 | |
Nohavice poľné | ks | 300 | 400 | |
Paplón | ks | 100 | 200 | |
Vankúš | ks | 100 | 200 | |
Blúza pracovná UT | ks | 100 | 200 | |
Nohavice pracovné UT | ks | 100 | 200 | |
Prikrývka, deka | ks | 100 | 200 | |
Spacák | ks | 300 | 400 | |
Vložka hygienická do spacieho vaku | ks | 300 | 400 | |
Bunda poľná | ks | 150 | 200 | |
Vesta poľná | ks | 150 | 200 | |
Overal/kombinéza pracovná | ks | 100 | 200 | |
bunda zimná expedičná | ks | 150 | 200 | |
kombinéza softshell | ks | 150 | 200 | |
bunda zimná | ks | 150 | 200 |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 31.12.2024, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky (finančného limitu žiadateľa), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa (predkladateľa požiadavky) počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. Poskytovateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok. |
Poskytovateľ je povinný zaslať elektronicky rozpis jednotkových cien všetkých položiek bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta najneskôr do 2 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy; a uviesť rovnaký rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH aj na faktúre. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť poskytnutie služby riadne, včas, v termínoch, podľa dohodnutých zmluvných podmienok a bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že dodrží pri praní a chemickom čistení postup predpísaný výrobcom a nespôsobí nesprávnym postupom alebo v dôsledku chyby technického zariadenia zmenu vlastností, farebnosti materiálu, resp. iné poškodenie okrem obvyklého opotrebenia. |
Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok, v ktorej budú oznámené množstvá materiálu doručovaných poskytovateľovi elektronicky počas trvania platnosti zmluvy. Poskytovateľ sa zaväzuje akceptovať objednávku v lehote do 48 hodín od jej elektronického doručenia. |
Termín na poskytnutie služby je do 5 kalendárnych dní od doručenia objednávky poskytovateľovi, vrátane odvozu znečisteného a dovozu vyčisteného a vypraného materiálu. Realizácia je možná výhradne v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:30 hod. Termín dodania predmetu zákazky dodávateľ oznámi odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, po poskytnutí služby a dodaní materiálu do miesta dodania. |
Poskytovateľ je povinný pred vystavením faktúry kontaktovať objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov; vyhotoviť a doručiť faktúru objednávateľovi v 2 výtlačkoch pri dodržaní zmluvného cenníka; na faktúre uviesť aj miesto dodania a faktúru doručiť iba na miesto plnenia. |
Faktúra za vykonané služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu uvedené v § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov. Súčasťou faktúry budú potvrdené 2 dodacie listy (ako príloha) s uvedením čísla akceptovanej objednávky vyhotovené v 2 výtlačkoch (jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa). V prípade, že faktúra bude slúžiť zároveň ako dodací list, tak táto skutočnosť bude na faktúre uvedená. Prijatie materiálu objednávateľ potvrdí na 2 výtlačkoch dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Poskytovateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Poskytovateľ zodpovedá za vady poskytnutej služby v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a technického zariadenia použitých pri praní a chemickom čistení), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Objednávateľ pri prevzatí materiálu vykoná prehliadku v mieste dodania. Ak sa kontrolou zistí nekvalitne vypraný a vyčistený materiál, vyhotoví písomný záznam, ktorý sa bude považovať za reklamáciu. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutí služby (pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní), b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú a riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade emailovej komunikácie sa reklamácia považuje za doručenú okamihom automaticky vygenerovanej správy o doručení emailu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo ju oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ znáša náklady na odstránenie vád, ako aj preukázateľné náklady objednávateľa súvisiace s uplatnením nárokov z vád. |
Poskytovateľ zníži cenu služby v závislosti od miery poškodenia a po vzájomnej dohode zmluvných strán, ak vadu nie je možné odstrániť. |
Vyžaduje sa predložiť Súhlas Regionálneho úradu verejného zdravotníctva pre prácu s nebezpečnými chemickými faktormi pri chemickom čistení (uvedené dokumenty je nevyhnutné doložiť bezprostredne po ukončení súťaže). |
Vyžaduje sa predložiť Súhlas Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na ochranu zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou biologickým faktorom pri práci (uvedené dokumenty je nevyhnutné doložiť bezprostredne po ukončení súťaže). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktorá má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Rajecká cesta 18, 01001 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2023 15:00 — 31.12.2024 10:00
1,00 celý predmet zákazky
8 498,00
7 081,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.07.2023 13:25
27.07.2023 14:22
27.07.2023 14:37
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2023 13:24 - Vstupná ponuka | 8 495,30 | € | Cena s DPH |
26.07.2023 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 494,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: