00310689
Obec Ludanice
SNP 448/69, Ludanice, 95611, SVK
35900008
HYCA s.r.o.
Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK
Podpora triedeného zberu komunálnych odpadov v Ludaniciach - Hákový nosič kontajnerov
hákový nosič kontajnerov
Tovar, Služba
1. Hákový nosič kontajnerov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
výkon motora | kW (k) | 360 (489) | ||
najväčšia prípustná celková hmotnosť | kg | 18 000 | ||
výška háku | mm | 1 570 | ||
kapacita zdvihu (naťahovací výkon) | kg | 20 000 | ||
použiteľná dĺžka kontajnerov | mm | 5 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vysoké prevedenie vozidla | áno |
kabína | min. dvojmiestna, vykurovaná, s automatickou klimatizáciou |
sedadlo vodiča | min. odpružené vzduchom, nastaviteľné |
trojnápravové vozidlo | áno |
konfigurácia náprav | 6x2 alebo 6x4 alebo 6x6 |
retardér | áno |
hák | áno |
ovládanie nosiča z kabíny vozidla | áno |
nakladacie a sklápacie rameno osadené teleskopicky výsuvným hákom | áno |
Emisná norma zodpovedajúca zákonnej úprave v deň odovzdania, splnenie legislatívnych podmienok pre premávku na pozemných komunikáciách, platných v čase vyhodnotenia verejnej súťaže a v čase predpokladanej realizácie dodávky v znení neskorších predpisov umožňujúcich riadne prevádzkovanie na pozemných komunikáciách vrátane vyhotovenia technického preukazu podmieňujúceho vydanie EČV. | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
V cene predmetu zákazky musí byť zahrnutá aj 48 hodinová servisná pohotovosť vrátane prihlásenia vozidiel na dopravnom inšpektoráte s pridelením EČV a dodania písomnej dokumentácie, patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy). |
Hákový nosič kontajnerov musí spĺňať podmienky pre prevádzku na pozemných komunikáciách v SR podľa platných právnych noriem. |
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentné výrobky len tovary s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadované výrobky. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 31.10.2023. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Dodávka bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly /auditu sú oprávnené vstupovať do objektov, zariadení, prevádzok a iných priestorov, ak to súvisí s predmetom tejto zmluvy a požadovať od dodávateľa predloženie originálnych dokladov a inú potrebnú dokumentáciu súvisiacu s touto zmluvou. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví s ostatnými potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu VZP nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. Ustanovenie bodu 11.5 VZP sa nepoužije. |
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa pre podstatné porušenie tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v stanovenom termíne. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje tiež konanie, resp. nekonanie a omeškanie príslušného riadiaceho orgánu, sprostredkovateľského orgánu, orgánov kontroly a auditu podľa bodu 15.1.1 týchto VZP, Európskej komisie a iných orgánov riadenia a kontroly poskytovania financovania prostredníctvom fondov EÚ, ktoré má za následok omeškanie platieb zo strany Objednávateľa Dodávateľovi. |
SNP 448/69, Ludanice, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
14.08.2023 08:00 — 31.10.2023 15:00
1,00 komplet
188 352,00
156 960,00
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek).
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.07.2023 11:45
28.07.2023 10:00
28.07.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.07.2023 15:49 - Vstupná ponuka | 188 352,00 | € | Cena s DPH |
28.07.2023 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 187 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: