• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2023 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2023 10:20

Detail zákazky Z20237684

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2023 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2023 10:20

Základné údaje

Z20237684

OF-275854

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8165153

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48249726

SK-Stolamed, s. r. o.

Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly hasiacich prístrojov

Kontroly hasiacich prístrojov, kontrola, revízia, hasiaci prístroj, hasiace prístroje

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71356000-8 - Technické služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Miesto plnenie: ZVOLEN
Funkcia
Vykonanie kontroly prenosných a pojazdných HP od rôznych výrobcov v zmysle Vyhlášky č. 347/2022 Z.z. o pravidelnej kontrole prenosných a pojazdných HP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontrola HP - 9 litrový vodný ks 25
Kontrola HP - 1; 2; 6 kg práškový ks 684
Kontrola HP - 5 kg snehový ks 176
Kontrola HP - 2; 4 kg halónový ks 43
Kontrola HP - práškový, pojazdný P50T ks 3
Kontrola HP - snehový, pojazdný (S1x30, S2x30) ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia podľa technickej špecifikácie: Zvolen
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH.
Zhotoviteľ bude pri plnení postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 347/2022 Z. z.
Platnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie opráv a tlakových skúšok hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP a ich doručenie pred fakturáciou, v prípade nevyhovujúceho HP sa požaduje vystaviť protokol o vyradení HP.
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram služby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa
Na faktúre a na dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ požaduje pre svoju potrebu 2 ks faktúry za celú zákazku a pre každé miesto plnenia 2 ks dodacieho listu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

04.08.2023 10:00 — 31.08.2023 14:00

1,00 súbor

3 110,22

3 110,22

Požadujem vlastný návrh plnenia podľa technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.07.2023 09:36

02.08.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.08.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.07.2023 10:20 - Vstupná ponuka 3 110,22 € Cena s DPH
01.08.2023 07:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS