• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2023 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2023 17:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2023 18:04

Detail zákazky Z20237663

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2023 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2023 17:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2023 18:04

Základné údaje

Z20237663

OF-276122

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8151471

Objednávateľ

31750214

Spojená škola, Tilgnerova 14, Bratislava

Tilgnerova 14, Bratislava, 84105, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook Lenovo ThinkBook

notebook, prenosné počítače

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook Lenovo ThinkBook
Funkcia
notebook na školské účely vyučovania informatiky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej: 15.6" FHD (1920x1080) IPS 300nits Anti-glare, 45% NTSC
Materiál šasi: hliník a plast
Operačný systém: Windows 11 PRO
CPU (procesor): AMD Ryzen 5 5625U 6C/12C 2,3GHz/4,3GHz
CPU (procesor): min. hodnota CPU Benchmark 15.114 bodov
Cache L1 384 KB
Cache L2 3 MB
Cache L3 16 MB
Operačná pamäť 16 GB GB Soldered DDR4-3200
Grafická karta Integrated AMD Radeon Graphics
SSD disk hlavný 1x 512GB SSD M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe
SSD disk záložný 1x M.2 PCle 256 GB
Optická mechanika nie
Výbava: Sieť: 100/1000M, Wi-Fi 6 11ax, , Bluetooth 5.2, web kamera: FHD 1080p s bezpečnostnou clonou, čítačka odtlačkov prstov, TPM 2.0.
Klávesnica a touchpad s numerickou časťou a podsvietením a touchpadom
Batéria: min. 45 Wh
Vstupy: 1x USB 3.2 Gen 11x USB 3.2 Gen 1 (Always On)2x USB-C 3.2 Gen 2 (support data transfer, Power Delivery 3.0 and DisplayPort 1.4), 1x HDMI1x Card reader1x Ethernet (RJ-45)1x Headphone / microphone jack
Napájanie 65W USB-C Slim (2-pin, Wall-mount)
Záruka 3 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, v cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Požaduje sa predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia (predmetu zákazky), resp. technickým popisom ponúkaného tovaru do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne, kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požaduje sa dodať doposiaľ nepoužívaný tovar, originálne neporušené balenie tovaru.
Náhradné diely musia byť k dispozícii počas 5 rokov.
Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu
Dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) spojené s odstránením vady/poruchy techniky počas celej záručnej doby.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Splatnosť faktúry 14 dní od dňa doručenia originálu faktúry.
Prílohou faktúry bude preberací protokol / dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Požadujeme na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Obstarávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tilgnerova 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

31.07.2023 08:00 — 11.08.2023 16:00

17,00 ks

12 000,00

12 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.07.2023 09:25

28.07.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 177
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.07.2023 11:28 - Vstupná ponuka 12 000,00 € Cena s DPH
26.07.2023 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 11 980,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS