• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2023 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2023 11:50

Detail zákazky Z20237632

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2023 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2023 11:50

Základné údaje

Z20237632

OF-276125

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8143320

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

47488565

MITRU, s.r.o.

Budovateľská 1278, Vranov nad Topľou, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posteľ - pružinová váľanda

váľanda, posteľ

  • 39143100-7 - Nábytok do spálne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posteľ - pružinová váľanda
Funkcia
pružinová váľanda je určená na každodenné spanie študentov - dospelých osôb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pružinová váľanda ks 15
Dĺžka váľandy cm 195
Šírka váľandy cm 80 82
Výška váľandy cm 40 42
hmotnosť kg 50
nosnosť matraca kg 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výklopná z boku, korpus ( úložný priestor) fóliovaná DTD hr. 18 mm, dve výstuhy na spevnenie úložného priestoru, vrchný matrac DTD hr. 18 mm, pružinové jadro - hrúbka drôtu 2,4 mm, protiprierazová vrstva filcu - gramáž 600g/m2, molitan 3 cm - gramáž 25 kg/m3, všetko očalúnené poťahovou látkou - gramáž 180g/m2 a martindale min. 30000. Montáž: korpus spojiť s vrchným matracom kovaním s označením KP3 Pružinová váľanda
delený úložný priestor áno
vrátane pružinovej matrace áno
farebné prevedenie korpusu postele čerešňa
poťahová látka podľa výberu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave a odstránenia a likvidácie obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania. Uvedené požaduje objednávateľ pri každom čiastkovom plnení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ doručí objednávateľovi na požiadanie do 10 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy funkčnú vzorku dodávaného tovaru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) je 20 kalendárnych dní.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa prílohy - obrázku.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Záruka na tovar je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a uplatniť zmluvnú pokutu voči dodávateľovi vo výške 20% z celkovej zmluvnej ceny a udeliť negatívnu referenciu.
Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle  jednotlivých objednávok na základe tejto tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa vo výške kúpnej ceny, nakoľko financovanie zákazky je časovo závislé od účelovej dotácie na jej predmet. Vzniknutú škodu je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa v súlade so zákonom č. 513/1991 Zb., obchodný zákonník, a súvisiacimi predpismi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ  je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

15,00 ks

2 023,00

1 686,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.07.2023 12:32

27.07.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2023 10:22 - Vstupná ponuka 2 021,40 € Cena s DPH
26.07.2023 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 2 021,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS