• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2023 15:42
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2023 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2023 16:15

Detail zákazky Z20237594

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2023 15:42
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2023 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2023 16:15

Základné údaje

Z20237594

OF-276068

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8160724

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

53688813

Dreamtex, s.r.o.

Košická 2, Moldava nad Bodvou, 04501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok – Posteľ, šatníková skriňa, komoda

nábytok, posteľ, šatníková skriňa, komoda

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posteľ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 3
Plocha lôžka cm 140 x 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Posteľ vrátane lamelového roštu
Materiál laminovaná drevotrieska, kov, plast
Dekor kombinácia biela/dub - bližšia špecifikácia po uzatvorení zmluvy
 2. Šatníková skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Šírka cm 165 200
Výška cm 188 200
Hĺbka cm 52 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šatníková skriňa max. 4 dverová s otočnými dverami a s min. 2 zásuvkami. Zaoblené úchyty, z plastu, v striebornej farbe, zrkadlá na prostredných dverách. Vnútorný priestor skrine rozdelený priečkami na ľavý, prostredný a pravý vnútorný blok. Ľavý vnútorný blok min. 3 police nad sebou. Prostredný vnútorný blok otvorený úložný priestor s 1 závesná šatníková tyč z kovu. Pravý vnútorný blok min. 3 police nad sebou.
Materiál drevotrieska min. 16 mm, kov, plast, zrkadlo
Dekor kombinácia biela/dub - bližšia špecifikácia po uzatvorení zmluvy
 3. Komoda
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 4
Šírka cm 150 170
Výška cm 78 85
Hĺbka cm 40 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Komoda s ľahko vysúvateľnými 6 zásuvky so zarážkou proti vypadnutiu.
Materiál drevotrieska min. 16 mm, kov, plast
Dekor kombinácia biela/dub - bližšia špecifikácia po uzatvorení zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia,  vynesenia na miesto určenom objednávateľom (4 lektorské byty v meste Prešov) a montáže - v cene zákazky.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých produktov, obrazovou prílohou a uvedie ich značku a číslo. Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje nábytok v zmontovanom stave.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ požaduje poskytnutie bezplatného autorizovaného záručného servisu vykonávaného kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas celého trvania záručnej doby.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 17. novembra č.1, FF, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

15.09.2023 15:41

9,00 ks

2 333,00

1 943,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.07.2023 15:42

01.08.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 290
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.07.2023 15:56 - Vstupná ponuka 2 328,00 € Cena s DPH
28.07.2023 13:21 - Najvýhodnejšia ponuka 2 326,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS