• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2023 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2023 10:55

Detail zákazky Z20237593

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2023 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2023 10:55

Základné údaje

Z20237593

OF-276064

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8160718

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Didaktické pomôcky

didaktické pomôcky, pomôcky, drevené kocky, stierateľná tabuľa, fixky

  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drevené kocky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drevené kocky ks 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prírodné drevené kocky majú kvalitné spracovanie a slúžia na dotvorenie. Môžete ich domaľovať podľa vlastnej fantázie a vytvoriť si tak vlastné puzzle alebo kalendár. Ak na každú kocku dopíšete čísla či písmená alebo ich vyfarbíte rôznymi farbami, môžu sa stať náučnou pomôckou . Hodiť sa vám môžu napríklad na svadbu či slávnostnú udalosť na očíslovanie stolov alebo ako menovka . Ak sa na maľovanie necítite, môžete na ne, pomocou lepidla , nalepiť obrázky alebo drevené ozdoby . Rozmery: 4 x 4 x 4 cm Nelakované drevo
 2. Suchý zips samolepiaci kolieska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Suchý zips samolepiaci kolieska ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Suchý zips samolepiaci kolieska 10 mm. Suchý zips v tvare koliesok je samolepiaci, preto ho bez väčších ťažkostí pripevníte. Môžete ním pripevniť reklamu, nápisy, obrázky alebo zalepiť obálky. Kolieska sú obľúbené najmä u mamičiek, ktoré prepadli výrobe quiet booku pre deti.Zloženie: polyester. Priemer: 10 mm. Balenie: 126 párov. Hrúbka: 2,3 mm.
 3. Školská stierateľná tabuľka A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská stierateľná tabuľka A4 ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Školská tabuľka ideálna pre žiakov 1. a 2. ročníka ZŠ • obojstranne stierateľná • formát A4 • jedna strana s linajkami a podlinajkami, druhá strana čistá • je vhodná pre nácvik písania • súčasťou balenia sú dva popisovače (čierny a modrý) a stieracia textília
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vynesenia na príslušné oddelenie - v cene zákazky.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál, s návodom na obsluhu) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 1 dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou a uvedie značku a číslo tovaru.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak.
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17.novembra č.15, PF, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

15.08.2023 15:35

45,00 ks

315,78

263,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.07.2023 15:36

01.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 278
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2023 10:28 - Vstupná ponuka 310,00 € Cena s DPH
23.07.2023 20:13 - Najvýhodnejšia ponuka 309,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS