• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2023 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2023 12:50

Detail zákazky Z20237559

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2023 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2023 12:50

Základné údaje

Z20237559

OF-275902

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8133711

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52230937

Okienkovo s. r. o.

Platanová 1/A, Žilina, 01007, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Okná, dvere a príslušenstvo

Okno, sklo, žalúzie

  • 39515430-8 - Vodorovné žalúzie
  • 39515440-1 - Zvislé žalúzie
  • 45421145-2 - Montáž žalúzií
  • 44221000-5 - Okná, dvere a súvisiace prvky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Okno PVC  jednokrídlové 1150 x 1720 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šírka mm 1150
Výška mm 1720
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál plast
Farba biele
Prevedenie jednokrídlové, otváravo sklopné (otvárenie zľava doprava), izolačné dvojsklo
Parapety vonkajšie AL, vnútorné PVC
Žalúzie interiérové biele
Vrátane demontáže starých okien, montáže nových okien s vyspravením špaliet, montáže interiérových žalúzií
 2. Sklo izolačné dvojsklo 445 x 1153 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šírka mm 445
Výška mm 1153
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie mliečne sklo
Vrátane demontáže starých skiel, montáže nových skiel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia Prešov, Čapajevova 38
Po uzatvorení zmluvy je dodávateľ povinný osobne premerať rozmery okien z dôvodu správneho určenia rozmerov okien a žalúzií.
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, montáže a demontáže.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

27.07.2023 13:00 — 28.08.2023 13:00

4,00 ks

1 071,37

1 071,37

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.07.2023 11:04

25.07.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 945
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.07.2023 11:07 - Vstupná ponuka 1 071,37 € Cena bez DPH
21.07.2023 16:17 - Najvýhodnejšia ponuka 970,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS