• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2023 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20237556

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2023 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20237556

OF-276005

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8133707

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31570895

PHARMACOPOLA s.r.o.

Svätokrížske námestie 11, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístrojové vybavenie ambulancie - malá zdravotná technika

oxymeter, lineárny dávkovač

  • 33120000-7 - Záznamové systémy a vyšetrovacie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístrojové vybavenie ambulancie - malá zdravotná technika
Funkcia
vybavenie ambulancie - prístroje určené pre veterinárnu ambulanciu
1. Pulzný oxymeter - veterinárne zariadenie, ktoré má slúžiť na okamžité meranie a monitoring saturácie kyslíkom SpO2 a pulzu. Ide o vreckový model na stanovenie základných vitálnych funkcií v dvoch módoch. Prvý je na okamžité meranie SpO2 a pulzu, ktorý zahŕňa automatickú identifikáciu pacienta pomocou ID, alarm pri zastavení funkcie, automatický „stand-by“ režim a vypnutie prístroja. Druhý mód je monitorovací, pre kontinuálne, dlho-trvajúce sledovanie daných funkcií u pacienta, pri ktorom je možné zmeniť zobrazenie funkcií do formy kriviek. Vrátane jazykovej senzorovej svorky na meranie.
2. Lineárny dávkovač umožňuje presnú, kontinuálnu aplikáciu intravenóznych (i.v.) liečiv.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pulzný oxymeter Burtons PM-60 VET alebo ekvivalent ks 1
Farebný displej - veľkosť " (palec) 2,4
Merateľné rozmedzie SpO2: ( ±2% ) % 0 100
Merateľné rozmedzie pulzu:  (±3 bpm mimo pohybu) ; (±5 bpm v pohybe) bpm 18 300
Merateľné jednotka: bpm 1
2. Lineárny dávkovač ManoPump SP1 alebo ekvivalent ks 1
Dotykový displej - veľkosť " (palec) 4,3
Nastavenia toku ml/h 0.01 1500
Záznam histórie protokol 5000
Akumulovaný objem ml 0,1 9999
Nastaviteľné režimy počet 4
Výdrž batérie:  pri 5ml/h hodina 12
Hmotnosť kg 1,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Pulzný oxymeter Burtons PM-60 VET alebo ekvivalent POLOŽKA 1
Meranie saturácie kyslíkom SpO2 a pulz v oboch základných módoch – okamžité meranie a kontinuálny  monitoring áno
2.4" farebný LCD displej permanentne má zobrazovať hodnotu SpO2 aj pulzu áno
Variabilné nastavenie jasu obrazovky áno
Nastaviteľné vizuálne a zvukové alarmy áno
Voliteľná batéria podľa aktuálne používaného módu – lítiová alebo AA alkalická áno
Pripojiteľné IR rozhranie pre sledovanie pacienta priamo v PC v reálnom čase áno
Budík: užívateľsky nastaviteľný zvukový a vizuálny alarm vysokej a nízkej úrovne; kontrolka alarmu, kontrolka výkonu, pulzný tón, zvuk poplachu, tóny tlačidiel
Režim bodovej kontroly: Prehľad min. 2 000 údajov, meranie min 90 pacientov
2. Lineárny dávkovač ManoPump SP1 alebo ekvivalent POLOŽKA 2
Veľkosť striekačky: 5, 10, 20, 30, 50/60 ml, automatické rozpoznanie po kalibrácii áno
Multi-funkčná prevádzka s 3- režimami - ml/h (čas, rýchlosť podávania);; - „Telesná hmotnosť“ ;; - „Mikro“ režim
Bolus: nastaviteľný od 0.1 do 1500 ml/h (automatický a manuálny bolus) áno
Alarmy VTBI ukončený ;; Prázdna striekačka ;; Vysoký tlak ;; Nízka úroveň batérie ;; KVO ukončené ;; Kontrola striekačky ;; Striekačka takmer prázdna ;; Batéria takmer vybitá ;; Porucha systému (Error) ;;
Ochrana IP24
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Záruka minimálne 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Požaduje dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

27.07.2023 08:00 — 31.08.2023 14:00

2,00 ks

1 325,00

1 104,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.07.2023 09:46

25.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.07.2023 10:37 - Vstupná ponuka 1 324,80 € Cena s DPH
24.07.2023 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka 1 324,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS