30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
Bezpečnostno-technická kontrola (BTK) prenosných odsávačiek S-SCORT new-Duet 2314 a Laerdal LSU podľa výrobcom predpísaných postupov.
Odsávačka, prenosná, LSU, S-SCORT, new-Duet , Laerdal, zdravotnícky prístroj, BTK.
Služba
1. Bezpečnostno-technická kontrola (BTK) prenosnej odsávačky S-SCORT new-Duet 2314 podľa výrobcom predpísaných postupov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Bezpečnostno-technická kontrola (BTK) prenosnej odsávačky S-SCORT new-Duet 2314 v stanovených intervaloch podľa výrobcom predpísaných postupov a normy STN EN 60601-1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosná odsávačka S-SCORT new-Duet 2314 | súprava | 41 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prenosná odsávačka S-SCORT new-Duet 2314 | súprava zdravotníckeho prístroja/ bezpečnostno-technická kontrola, funkčná skúška a vystavenie protokolu. |
2. Bezpečnostno-technická kontrola (BTK) prenosnej odsávačky Laerdal Suction Unit (LSU) podľa výrobcom predpísaných postupov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Bezpečnostno-technická kontrola (BTK) prenosnej odsávačky Laerdal Suction Unit (LSU) v stanovených intervaloch podľa výrobcom predpísaných postupov a normy STN EN 60601-1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosná odsávačka Laerdal Suction Unit (LSU) | súprava | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prenosná odsávačka Laerdal Suction Unit (LSU) | súprava zdravotníckeho prístroja/ bezpečnostno-technická kontrola, funkčná skúška a vystavenie protokolu. |
Názov |
2.3.1. Požaduje sa, aby dodávateľ služby do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedené prístroje. |
2.3.2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb. |
2.3.3. Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu. |
2.3.4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
2.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.8. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
2.3.9. Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť miesto plnenia/realizáciu služby dodávateľovi. |
2.3.10. Požaduje sa, aby realizácia služby bola vykonaná v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod. |
2.3.11. Požaduje sa, aby termín poskytnutia služby bol oznámený objednávateľovi najmenej 10 pracovných dní vopred na jeho emailovú adresu. |
2.3.12. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry za poskytnutú službu objednávateľovi. |
2.3.13. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi. |
2.3.14. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
2.3.15. Súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb je vystavenie protokolu o kontrole podľa typu a výrobného čísla prístroja/zariadenia. |
2.3.16. Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Protokol BTK musí obsahovať: | názov, výrobca, typ, rok výroby, výrobné číslo a klasifikácia prístroja podľa stupňa ochrany pred úrazom elektrickým prúdom (B, BF alebo CF) |
Protokol BTK musí obsahovať: | výstupné hodnoty po vykonaní funkčnej skúšky prístroja podľa servisnej príručky výrobcu |
Protokol BTK musí obsahovať: | vyhodnotenie funkčnosti prístroja - funkčný/nefunkčný |
Protokol BTK musí obsahovať: | správu o kontrole (kontrolu vykonal, dátum kontroly, dátum nasledujúcej kontroly, podpis a pečiatka) |
V prípade že je prístroj nefunkčný požadujeme: | diagnostiku poruchy s presnou špecifikáciou a cenovú kalkuláciu opravy prístroja s rozpisom náhradných dielov |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2023 10:00 — 30.11.2023 11:00
53,00 počet ks podľa položiek KZ
4 452,00
3 710,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2023 09:04
26.07.2023 08:45
26.07.2023 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2023 12:25 - Vstupná ponuka | 4 452,00 | € | Cena s DPH |
25.07.2023 12:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 452,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: