00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace a hygienické potreby
čistiace potreby, hygienické potreby
Tovar, Služba
1. Čistiace a hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické potreby |
Čistiace potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 Toaletný papier Jumbo priemer 19 cm, (dvojvrstvový biely) | ks | 200 | ||
1.2 Toaletné mydlo Tork 1 liter | ks | 10 | ||
1.3 Toaletné utierky Tork v kotúči 150 m, dvojvrstvové | ks | 10 | ||
1.4 Servítky biele 1-vrstvové 33x33 cm, 100 ks/bal. | bal. | 10 | ||
1.5 Toaletné utierky MAXI, priemer 19 cm, 2-vrstvové, 100 m návin | ks | 400 | ||
2.1 WC blok (Bref alebo ekvivalent) | ks | 150 | ||
2.2 Sáčky do koša 60 l, 25 ks/bal. | bal. | 30 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v Košiciach. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnych dodaných typoch čistiacich a hygienických potrieb do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v CRZ. |
Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia a fakturačné údaje mu budú písomne oznámené. |
Dodávateľ je povinný byť registrovaný v registri koncových užívateľov výhod. |
Werferova 3, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
28.07.2023 08:19 — 31.07.2023 14:00
7,00 položka
1 860,00
1 860,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2023 08:23
26.07.2023 14:00
26.07.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.07.2023 10:11 - Vstupná ponuka | 1 860,00 | € | Cena s DPH |
26.07.2023 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 858,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: