Z20237532
OF-275929
zazmluvnená
00332810
Obec Sačurov
Ul. osloboditeľov 385, Sačurov, 09413, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Technologické vybavenie zberného dvora
kolesový nakladač, veľkoobjemové kontajnery, špeciálne závesné kontajnery na veľkoobjemový odpad, na reťazové zavesenie na automobily s výložno-výklopným ramenom
Tovar, Služba
1. Kolesový nakladač
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | kus | 1 | ||
Objem motora | cm3 | 2500 | 3500 | |
Pracovná hmotnosť | kg | 3550 | 3700 | |
Výkon motora | kW | 49 | 50 | |
Prietok hydrauliky | l/min | 80 | 85 | |
Pracovný tlak | bar | 230 | 250 | |
Zdvíhacia nosnosť | kg | 950 | 1000 | |
Maximálna výška vysýpania | mm | 2360 | 2400 | |
Šírka kolesového nakladača s lopatou | mm | 1680 | 1800 | |
Trhacia sila | kg | 2650 | 2700 | |
Objem lopaty | m3 | 0,4 | 0,45 | |
Pojazdová rýchlosť | km/h | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4 - valcový vodou chladený motor | áno |
Hydraulická prevodovka | áno |
Vyrovnávanie lopaty | áno |
Plávajúca poloha | áno |
Džojstikové jednoručné ovládanie | áno |
Kabína ROPS/FOPS | áno |
Pracovné svetlá | áno |
Klimatizácia a kúrenie | áno |
Predný rozvod hydrauliky | áno |
Rýchloupínacia doska pre prídavné zariadenie | áno |
Nastaviteľné sedadlo vodiča | áno |
Paletovacie vidly, kombinovaná lopata 4 v 1 | áno |
Záruka minimálne 24 mesiacov | áno |
2. Veľkokapacitné kontajnery
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | kus | 2 | ||
Objem | m3 | 20 | ||
Nosnosť | ton | 10 | ||
Obloženie bočných stien z plechu hrúbky steny | mm | 3 | ||
Obloženie dna z plechu hrúbky steny | mm | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál oceľ/plech (DIN 30 722) | áno |
Typ abroll, hákové naťahovanie, valčeky pre ľahkú manipuláciu | áno |
Uzatvorené prevedenie s dvojkrídlovými dverami a odklápacím vekom (zdvihák) | áno |
Oceľová konštrukcia a ochrana proti korózii a ochranným náterom, farebné prevedenie nie je rozhodujúce | áno |
Povrchová úprava min. 1 krát základný náter | |
Povrchová úprava min. 1 krát vrchný náter | |
Záruka minimálne 24 mesiacov | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa o čom vyhotoví písomný záznam. V prípade, že vlastný návrh predmetu zákazky Dodávateľa nie je v súlade so špecifikáciou podľa tejto zmluvy, Objednávateľ v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, Čl. XVIII Ukončenie zmluvy, bod 18.2 písmeno u), je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, v členení podľa jednotlivých položiek. |
4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
7. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar nový, doposiaľ nepoužitý. |
8. Požaduje sa zaškolenie obsluhy na údržbu a prevádzku. |
9. Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom dodať: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru. |
10. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a kvalite podľa podmienok tejto Zmluvy a plne funkčný a spôsobilý na užívanie na určený účel vrátane Objednávateľom požadovanej dokumentácie. |
11. Objednávateľ poskytne dodávateľovi k fakturácii číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré sa stane povinným údajom faktúry. |
12. Objednávateľ, v zmysle zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, poskytne preddavok na cenu pri dodaní predmetu zmluvy, v maximálnej výške 50% ceny s DPH, na základe zálohovej faktúry so splatnosťou 60 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Dodávateľ je oprávnený vystaviť zálohovú faktúru do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Úhrada celkovej ceny za predmet zákazky bude na základe konečnej faktúry, zohľadňujúcej poskytnutý preddavok, s lehotou splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
13. Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (bez negatívneho vplyvu na efektívnosť prevádzky, bežnú údržbu a opravy, kompatibilitu s existujúcim strojným vybavením). |
14. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej za účelom financovania predmetných Tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR, EÚ a príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
15. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
16. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (odberateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
17. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Zberný dvor obce Sačurov, Sačurov, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
05.09.2023 08:00 — 16.10.2023 16:00
1,00 súbor
128 356,00
106 963,33
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky, ktorého obsahom bude: podrobná funkčná a technická špecifikácia tovarov, s uvedením ich presných názvov (obchodných značiek, typov a pod.), vrátane predloženia technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky podľa požiadaviek Objednávateľa uvedených v Objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2023 17:38
26.07.2023 12:00
26.07.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2023 07:15 - Vstupná ponuka | 128 355,60 | € | Cena s DPH |
25.07.2023 20:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 128 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: