• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2023 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2023 11:20

Detail zákazky Z20237526

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2023 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2023 11:20

Základné údaje

Z20237526

OF-275559

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8138767

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31437273

KOLEX, s.r.o.

Novozámocká 489/82, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup pojazdných kompresorov

Kompresory

  • 42120000-6 - Čerpadlá a kompresory
  • 42123000-7 - Kompresory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. NÁKUP POJAZDNÝCH KOMPRESOROV
Funkcia
Predmetom nákupu je dodanie 2 (dvoch) kusov pojazdných kompresorov s príslušenstvom, štandardné jednonápravové kolesové vyhotovenie s dieselovým vodou chladeným motorom (ďalej len „Predmet zmluvy“). Kompresory budú slúžiť na výkon údržby na Stredisku špecializovaných činností Čadca (SŠČ1 Čadca), ktoré bude zároveň miestom dodania Predmetu zmluvy (ďalej len „miesto dodania“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pojazdný kompresor s príslušenstvom ks 2
Hmotnosť kompresora vrátane náplní kg 750
Zdvihový objem cm3 1500
Výkon motora kW 32
Kapacita, výkon m3/min 4
Prevádzkový tlak bar 6
Teplota vzduchu na výtlaku oC 50
Hlučnosť vo vzdialenosti 10 m od stroja dBA 100
Objem palivovej nádrže l 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pojazdný kompresor s dieselovým vodou chladeným motorom spĺňajúcim emisnú normu Stage V s počtom 4 valcov
Kolesá s rozmermi ráfika min. R13
Výstup vzduchu min. 2 ks po ¾ “ (prevod 19 mm)
Ťažné oje výškovo nastaviteľné pre pripojenie k motorovému vozidlu, alternatívne postačuje ťažné oje pevné pre pripojenie k motorovému vozidlu
Nájazdová brzda
Parkovacia brzda
Vymeniteľná závesná koncovka na ťažnú guľu alebo ťažné oko
Centrálny displej so zobrazením prevádzkových parametrov
Cestné osvetlenie, výbava na prevádzku na verejných komunikáciách podľa platných noriem v Slovenskej republike
Tretie oporné koleso podvozku
Integrované zdvíhacie oko
Uzamykateľný hlavný kryt kompresora
Separátor vody a dochladzovač
Automatická regulácia otáčok motora podľa odberu vzduchu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Nákup a dodanie nových pojazdných kompresorov (ďalej ako „stroj“ alebo aj „Predmet zmluvy“) v súlade s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy a ďalšími podmienkami uvedenými v Opisnom formulári / Zmluve vrátane príloh, spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“) v čase ich dodania Objednávateľovi. Zmluvou sa rozumie Kúpna zmluva vygenerovaná cez Elektronický kontraktačný systém (ďalej len „EKS“) na základe Opisného formuláru (ďalej aj ako „Zmluva“).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroj najneskôr do 270 (dvestosedemdesiat) kalendárnych dní od začiatku lehoty plnenia uvedeného v bode 3.2 vygenerovanej Zmluvy.
I.3 Miesto dodania Predmetu zmluvy bude stredisko špecializovaných činností v Čadci v mieste Objednávateľa, pokiaľ sa Objednávateľ s Dodávateľom nedohodnú inak.
I.4 Dodávateľ je povinný oznámiť presný termín dodania stroja na konkrétne miesto dodania osobe oprávnenej prevziať stroj za Objednávateľa e-mailom, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním stroja. Za Objednávateľa je na mieste dodania oprávnený podpísať Preberací protokol a prevziať Predmet zmluvy vedúci príslušného strediska alebo ním poverená osoba.
I.5 Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť a dodať najneskôr v deň dodania stroja písomnú dokumentáciu súvisiacu so strojom, a to najmä: Osvedčenie o evidencii časť II (Technický preukaz) v slovenskom jazyku, Prehlásenie o zhode (COC), Preberací protokol, Protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, Návod na obsluhu a údržbu, Záručný list a iné dokumenty súvisiace s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritérií (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny strojov, v zmysle bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy Funkčná a technická špecifikácia, pričom Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z EKS je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu stroja, ktorá bude bližšie špecifikovať technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy, v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky a typu strojov s uvedením presného názvu (obchodnej značky) stroja, vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH.
II. CENA
II.1 Cena za plnenie, uvedené v článku I. Opisného formuláru musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene za plnenie uvedené v článku I. Opisného formuláru musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy, vrátane zaškolenia obsluhy. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č. 1 primeranou jednotkovou cenou. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný uchádzač predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou vo formáte (Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a *.pdf).
II.3 Celková cena v zmysle Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva dodaných strojov, v ktorej sú zahrnuté aj náklady podľa bodu II.2 tohto článku (ďalej aj ako „Celková cena strojov“).
II.4 Celková cena strojov je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.5 K Celkovej cene strojov bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.6 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.7 Jednotková cena z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas doby trvania Zmluvy.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Preberací protokol. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy.  .....
..... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. v tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada Celkovej ceny strojov bude Objednávateľom realizovaná jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, po protokolárnom prevzatí stroja bez vád a nedorobkov, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV. 1 Záručná doba je 24 (dvad;saťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom.
IV.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatný záručný servis vrátane dodania originálnych náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musí byť uvedený v preberacom protokole pri odovzdaní Predmetu zmluvy do servisu a následne pri prevzatí Predmetu zmluvy zo servisu.
IV.3 V prípade, ak má stroj chyby, je Dodávateľ povinný chybný stroj prevziať za účelom odstránenia vád stroja alebo za účelom výmeny stroja, na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa.
IV.4 V prípade zistenia vady, resp. akéhokoľvek nedostatku stroja do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od ich prevzatia, je Dodávateľ povinný vymeniť chybný stroj za stroj bezchybný, t. j. bez akýchkoľvek vád a rovnakých parametrov. Po uplynutí 14 (štrnástich) kalendárnych dní je Dodávateľ povinný vady odstrániť.
IV.5 Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný chybný stroj prevziať z vopred určeného miesta, kde sa chybný stroj nachádza a po vykonaní záručnej opravy dodať späť na Objednávateľom vopred určené miesto na vlastné náklady, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. Po oprave je Dodávateľ povinný daný stroj u Dodávateľa riadne odskúšať, túto skutočnosť uvedie v preberacom protokole.
IV.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu strojov a nepodpísať Preberací protokol k stroju, pokiaľ dodávaný stroj nebude bez vád a iných nedostatkov, nebude kompletný alebo nebude plne funkčný.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu stroja a nepodpísať Preberací protokol k stroju, pokiaľ dodávaný stroj nebude bez vád a iných nedostatkov, nebude kompletný alebo nebude plne funkčný.
V.2 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a d) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete zmluvy podľa článku II. tejto Zmluvy , resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stredisko špecializovaných činností Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca , Čadca, Žilinský, Slovenská republika

01.08.2023 08:00 — 30.04.2024 15:00

2,00 ks

54 855,00

54 855,00

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.07.2023 13:56

26.07.2023 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.07.2023 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 176
 77
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.07.2023 09:11 - Vstupná ponuka 54 800,00 € Cena bez DPH
24.07.2023 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 54 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS