• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2023 11:50

Detail zákazky Z20237524

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2023 11:50

Základné údaje

Z20237524

OF-275585

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8143338

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prostriedky a pomocky na doplňovanie pohonných látok

pružný vak, vak na PHM

  • 44611400-0 - Skladovacie cisterny
  • 44611000-6 - Cisterny
  • 44611600-2 - Zásobníky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pružný vak
Funkcia
Pre pozemné skladovanie všetkých druhov ropných palív.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pružný vak na PHM ks 3
dĺžka m 9,60
šírka m 5,84
výška m 1,20
objem l/m³ 50 000/50
gramáž g/m² 1 150
rozsah tepelnej odolnosti ℃ -30 +70
príľnavosť N/cm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hranica pevnosti 2 500/2 500 N/50 mm
odolnosť proti  natrhnutiu 250/250 N
pevnosť zvaru v ťahu > 2 500 N/50 mm
typ povlaku PVC
povrchová úprava obojstranný vak
materiál PES
Štandardná výbava - obsah  balenia áno
Vak na PH 50 000 L (50 m³) - 1 ks. Retenčná membrána - 1 ks. Príruba DN 100 s pritivírovou úpravou - 2 ks. Hliníková závitová redukcia s G4“ (DN 100 vnútorný závit) na jednej strane a s G3½″ (DN 90 vonkajší závit) na strane druhej + tesnenie odolné voči PHM - 2 ks. Hliníkový závitový uzáver (zátka k vyššie uvedeným redukciám) s G 3½“ (DN 90 vnútorný závit)  + tesnenie odolné PHM - 2 ks. CZTES tesnenie k redukcii CZRED 100-1, resp. k zátke redukcie CZZAT-1 - 4 ks (na každý otvor potreba 2ks) Štandardná výbava - obsah 1 ks pružného vaku musí obsahovať
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Objednávateľ požaduje certifikát o výrobku, návod na inštaláciu v slovenskom alebo českom jazyku.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH, zaškolenie obsluhy, ukážka merania v mieste požitia prístroja..
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

31.07.2023 06:00 — 30.11.2023 13:00

3,00 ks

29 974,00

24 977,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.07.2023 08:14

27.07.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2023 12:14 - Vstupná ponuka 29 974,00 € Cena s DPH
26.07.2023 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka 29 974,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS