• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2023 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2023 11:45

Detail zákazky Z20237494

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2023 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2023 11:45

Základné údaje

Z20237494

OF-275923

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8133658

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserová farebná multifunkčná tlačiareň A3 s automatickým podávačom, inicializačnou sadou a s prídavným zásobníkom

laserová tlačiareň, prídavný zásobník,

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová farebná multifunkčná tlačiareň A3 s automatickým podávačom, inicializačnou sadou a s prídavným zásobníkom  alebo ekvivalent. Parametre spĺňa multifunkčná laserová farebná A3 tlačiareň Xerox Versalink C7125 s zásobníkom 520 listov a podstavcom
Funkcia
Tlač dokumentov A3 podľa aktuálnych potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserová farebná multifunkčná tlačiareň A3 s automatickým podávačom, inicializačnou sadou a s prídavným zásobníkom  alebo ekvivalent ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Multifunkčná farebná tlačiareň
Formát A3
Typ tlače laserová
Rýchlosť: min. 25 strán/min - čb/farebne
Max. mesačné zaťaženie: min. 105 000 strán
Pamäť RAM min. 4 GB RAM
Rozlíšenie Kopírovanie: min. 600x600dpi, tlač: min. 1200x2400dpi
Podpora jazykov: PCL 5e/ PCL 6/ PDF/XPS/TIFF/JPEG/HP-GL
Pripojenie: Ethernet 100/1000 Base-T, USB 3.0, NFC
Zásobník: 1x zásobník na 520 strán A4/A3, 1x ručný zásobník na 100 strán A4/A3
Vstup papiera: Jednoprechodový DADF - rýchlosť min. 80 strán/min.
Užívateľské prostredie: dotykový displej, tlač z USB, uložená úloha, vytváranie brožúry, uloženie a obnovenie nastavení ovládače, sledovanie úloh, riadenie aplikáciou, obojstranná tlač, režim koncept, náhľad skenovania,
Užívateľské prostredie: skenovanie do USB / do e-mailu / po sieti (FTP/SMB), formáty súborov pre skenovanie: PDF, PDF/A, XPS, JPG, TIFF
Ďalšie funkcie: skenovanie do zložky, súbory PDF s možnosťou vyhľadávania jedno/viacstranové súbory PDF a TIFF, heslom chránené súbory PDF,
FAX: priamy FAX, sieťový FAX, presmerovanie faxu do e-mailu
Sieťové protokoly a sieťové prístupy: IPsec, HTTPS, SFTP, 802x1x, Network Authentication, SNMPVv3, SHA-256 HashMessage Authentication, TLS 1.1/1.2/1.3, integrácia Cisco® Identity Services Engine (ISE)
Sieťové protokoly a sieťové prístupy: šifrované e-maily, filtrovanie portov / IP / domén, TPM, riadenie prístupu, užívateľské oprávnenia, interný firewall, protokol Audit Log, šifrovaný pevný disk, šifrovaný a podpísaný e-mail
Sieťové protokoly a sieťové prístupy: šifrovanie úloh, šifrovaná zabezpečená tlač, správa tlače a kopírovania podľa užívateľov, správa digitálnych certifikátov
Inicializačná sada na rýchlosť tlače: min. 25strán/min.
Prídavný zásobník: na 520 listov so stojanom tlačiarne
Poznámka Parametre spĺňa multifunkčná laserová farebná A3 tlačiareň Xerox Versalink C7125 s zásobníkom 520 listov a podstavcom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predloženie funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ponúkaných produktov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia  a dodávka odsúhlasení a dohode so zodpovedným pracovníkom objednávateľa
V prípade, že niektorá z technických vlastností alebo osobitných požiadavok na plnenie zákazky nebude splnená, bude to zo strany objednávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpiť od zmluvy zo strany objednávateľa
V prípade dodania ekvivalentu je bremeno dokazovania, že dodaný tovar je ekvivalentom k požadovanému tovaru na dodávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 3 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť predmet zmluvy sám na náklady dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. Každý ekvivalent musí byť pred dodaním schválený obstarávateľom.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru spolu s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú zmluvu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu s DPH.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom / českom jazyku, záručný list, preberací protokol, vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, v takom prípade má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkového objemu zákazky za každé porušenie
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní .
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

28.07.2023 08:00 — 04.08.2023 14:00

4,00 ks

11 125,20

9 271,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.07.2023 08:20

25.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 75
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2023 10:04 - Vstupná ponuka 11 125,00 € Cena s DPH
25.07.2023 07:10 - Najvýhodnejšia ponuka 9 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS