00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Laserová farebná multifunkčná tlačiareň A3 s automatickým podávačom, inicializačnou sadou a s prídavným zásobníkom
laserová tlačiareň, prídavný zásobník,
Tovar, Služba
1. Laserová farebná multifunkčná tlačiareň A3 s automatickým podávačom, inicializačnou sadou a s prídavným zásobníkom alebo ekvivalent. Parametre spĺňa multifunkčná laserová farebná A3 tlačiareň Xerox Versalink C7125 s zásobníkom 520 listov a podstavcom
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač dokumentov A3 podľa aktuálnych potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserová farebná multifunkčná tlačiareň A3 s automatickým podávačom, inicializačnou sadou a s prídavným zásobníkom alebo ekvivalent | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Multifunkčná farebná tlačiareň | |
Formát | A3 |
Typ tlače | laserová |
Rýchlosť: | min. 25 strán/min - čb/farebne |
Max. mesačné zaťaženie: | min. 105 000 strán |
Pamäť RAM | min. 4 GB RAM |
Rozlíšenie | Kopírovanie: min. 600x600dpi, tlač: min. 1200x2400dpi |
Podpora jazykov: | PCL 5e/ PCL 6/ PDF/XPS/TIFF/JPEG/HP-GL |
Pripojenie: | Ethernet 100/1000 Base-T, USB 3.0, NFC |
Zásobník: | 1x zásobník na 520 strán A4/A3, 1x ručný zásobník na 100 strán A4/A3 |
Vstup papiera: | Jednoprechodový DADF - rýchlosť min. 80 strán/min. |
Užívateľské prostredie: | dotykový displej, tlač z USB, uložená úloha, vytváranie brožúry, uloženie a obnovenie nastavení ovládače, sledovanie úloh, riadenie aplikáciou, obojstranná tlač, režim koncept, náhľad skenovania, |
Užívateľské prostredie: | skenovanie do USB / do e-mailu / po sieti (FTP/SMB), formáty súborov pre skenovanie: PDF, PDF/A, XPS, JPG, TIFF |
Ďalšie funkcie: | skenovanie do zložky, súbory PDF s možnosťou vyhľadávania jedno/viacstranové súbory PDF a TIFF, heslom chránené súbory PDF, |
FAX: | priamy FAX, sieťový FAX, presmerovanie faxu do e-mailu |
Sieťové protokoly a sieťové prístupy: | IPsec, HTTPS, SFTP, 802x1x, Network Authentication, SNMPVv3, SHA-256 HashMessage Authentication, TLS 1.1/1.2/1.3, integrácia Cisco® Identity Services Engine (ISE) |
Sieťové protokoly a sieťové prístupy: | šifrované e-maily, filtrovanie portov / IP / domén, TPM, riadenie prístupu, užívateľské oprávnenia, interný firewall, protokol Audit Log, šifrovaný pevný disk, šifrovaný a podpísaný e-mail |
Sieťové protokoly a sieťové prístupy: | šifrovanie úloh, šifrovaná zabezpečená tlač, správa tlače a kopírovania podľa užívateľov, správa digitálnych certifikátov |
Inicializačná sada na rýchlosť tlače: | min. 25strán/min. |
Prídavný zásobník: | na 520 listov so stojanom tlačiarne |
Poznámka | Parametre spĺňa multifunkčná laserová farebná A3 tlačiareň Xerox Versalink C7125 s zásobníkom 520 listov a podstavcom |
Názov |
Požaduje sa predloženie funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ponúkaných produktov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia a dodávka odsúhlasení a dohode so zodpovedným pracovníkom objednávateľa |
V prípade, že niektorá z technických vlastností alebo osobitných požiadavok na plnenie zákazky nebude splnená, bude to zo strany objednávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpiť od zmluvy zo strany objednávateľa |
V prípade dodania ekvivalentu je bremeno dokazovania, že dodaný tovar je ekvivalentom k požadovanému tovaru na dodávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu |
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu |
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 3 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť predmet zmluvy sám na náklady dodávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. Každý ekvivalent musí byť pred dodaním schválený obstarávateľom. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru spolu s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú zmluvu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu s DPH. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom / českom jazyku, záručný list, preberací protokol, vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, v takom prípade má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkového objemu zákazky za každé porušenie |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní . |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS. |
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. |
Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
28.07.2023 08:00 — 04.08.2023 14:00
4,00 ks
11 125,20
9 271,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2023 08:20
25.07.2023 10:00
25.07.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.07.2023 10:04 - Vstupná ponuka | 11 125,00 | € | Cena s DPH |
25.07.2023 07:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: