• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2023 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2023 12:56
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2023 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2023 14:15

Detail zákazky Z20237465

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2023 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2023 12:56
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2023 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2023 14:15

Základné údaje

Z20237465

OF-275872

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8129026

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál na výrobu propagačných predmetov

pero, kľúčenka, diár, darčeková taška

  • 37810000-9 - Potreby pre umeleckých remeselníkov
  • 39298900-6 - Rôzne dekoračné predmety
  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pero kovové s vlastným logom
Funkcia
darčekový predmet s vlastným práporným logom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kovové pero ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál kov, hliník, chróm
farba matná
náplň tuhy modrá guľočková veľkoobjemová
rozmer 137x10 mm
 2. Kancelársky zápisník classic s doskami
Funkcia
darčekový predmet s vlastným práporným logom, na zapisovanie údajov, poznámok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zápisník ks 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer A5
väzba tvrdá
farba zelená tmavá
gramáž 80 listov
druh papiera linajkový
zapínanie elastické
materiál lepenka s papierom imitácia kože
 3. Kľúčenka s otváračom
Funkcia
darčekový predmet s vlastným práporným logom, kľúčenka na kľúče na zavesenie, pripnutie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kľúčenka ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál kov
dizajn ovál s krúžkom na kľúče
doplnok otvárač
 4. Hrnček
Funkcia
darčekový predmet s vlastným práporným logom, určený ako darček s vlastným logom práporu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hrnček ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál keramika
objem 300ml
typ určený na sublimáciu
gravírovanie, potlač vlastné logo
 5. Taška papierová
Funkcia
darčekový predmet s vlastným práporným logom, taška na odloženie, odnesenie predmetov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
taška ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
taška darčeková stredná
materiál recyklovaný papier 70%
rozmer 25x11x32 cm
gramáž 90g
farba nezáleží
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky
Objednávateľ požaduje predloženie povolenia na obchodovanie s vojenským materiálom v zmysle zákona č. 392/2011 Z.z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Objednávateľ požaduje predloženie bezpečnostných listov výrobkov (dokumentácie MSDS) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona.
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list , tak 2x faktúru s podpisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

14.08.2023 11:55 — 18.08.2023 11:56

1,00 zákazka

1 500,00

1 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.07.2023 11:58

24.07.2023 12:56

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.07.2023 13:11

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 92
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.07.2023 12:11 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
24.07.2023 12:43 - Najvýhodnejšia ponuka 1 452,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS