00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Dodávka upratovacích pomôcok
upratovacie pomôcky, utierka, handra, prachovka, hubka, špongia, sáčky, vrece, metla, zmeták, kefa, kôš, vedro, drôtenka, lopatka, ryžák, špachtla, stierka, jelenica, záves
Tovar
1. Upratovacie pomôcky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Pomôcky na upratovanie administratívnych, stravovacích a ubytovacích priestorov objednávateľa. |
2. Objednávateľ požaduje dodať upratovacie pomôcky, ktoré budú nové, nepoužité, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, v originálnom nerozbalenom balení a ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3. Dodávka upratovacích pomôcok vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
4. V prípade ekvivalentných tovarov je objednávateľ oprávnený požadovať predloženie bezplatnej vzorky, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Utierka švédska 30x35 cm zloženie: 80% polyester, 20% polyamid | ks | 270 | ||
2. Utierka švédska 30x40 cm z mikrovlákna | ks | 1387 | ||
3. Utierka nebalená 38x34 cm, zloženie: 80% polyester, 20% polyamid, mikrovlákno | ks | 250 | ||
4. Utierka superclear univerzal (3ks/bal), 38x40cm, netkaná textília, napr. VILEDA | bal. | 56 | ||
5. Utierka uniabsorb 38x34 cm, (3ks/bal.), viskóza | bal. | 5 | ||
6. Handra tkaná 60x70 cm, tkaná vaflová, zloženie: 75% ba, 20% pes, 5% zmes vlákien, napr. Petra | ks | 930 | ||
7. Hubka na riad 3ks v balení, rozmery: 92x70x31 mm 2vrstvová, napr. Vileda | bal. | 335 | ||
8. Hubka na riad 9x7 cm, hr.3 cm (3ks/bal.) | bal. | 318 | ||
9. Hubka na riad 80x50x24 (10ks/bal.), napr. SPONTEX | bal. | 156 | ||
10. Špongia na čistenie lab. skla, jedna strana drsný materiál 45x80x20 mm (10ks/bal.) | bal. | 5 | ||
11. Hubka - špongia na umývanie umývadiel, vaní rozmery: 15x10x5 cm | ks | 255 | ||
12. Sáčky do koša 30L (25ks/bal.), 500x600 mm, 40 mikr. vyrobené z vysoko hodnotných PE fólií | bal. | 300 | ||
13. Sáčky do koša 60L, (25ks/bal), 600x700 mm, 40 mikr. vyrobené z vysoko hodnotných PE fólií | bal. | 1121 | ||
14. Sáčky do koša 60L (50ks/bal.), 600x700 mm, 20 mikr. | bal. | 5 | ||
15. Vrece do koša 120L (25ks/bal.), 40 mikr. vyrobené z vysoko hodnotných PE fólií | bal. | 120 | ||
16. Vrece hrubé PE 700x1100 mm čierne 120L, 150 mikr., vyrobené z vysoko hodnotných PE fólií | ks | 2565 | ||
17. Vrece na odpad 60L, (25ks/bal.), čierne 40 mikr. | bal. | 40 | ||
18. Vrecia čierne 90x130 cm, 100 mikr., (1 bal = 10ks/rol.) | bal. | 91 | ||
19. Vrece PE 90 x 110 cm, 140L, 60 mikr., (25 ks/bal.), čierne | bal. | 90 | ||
20. Vrece na odpad 70x1100 cm, 40 mikr., LDPE folia žlté (25 ks/bal.) | bal. | 125 | ||
21. Vrece na odpad 70x1100 cm, 60 mikr., LDPE fólia modré (25 ks/bal.) | bal. | 125 | ||
22. Vrece odpadové 1000x1200 mm, 240L, 60 mikr., LDPE (10ks/bal.) | bal. | 170 | ||
23. Fólia s potlačou š. 1,5 m farebná obrusovina | bm | 90 | ||
24. Ryžák 24 cm drevený + násada drevená 130 cm | ks | 5 | ||
25. Metla ciroková + násada drevená 5x šitá | ks | 30 | ||
26. Metla ciroková 135 cm | ks | 12 | ||
27. Zmeták PVC 30 cm + násada PVC | ks | 80 | ||
28. Zvon gumový na čistenie odpadových rúr s drevenou rúčkou | ks | 50 | ||
29. Prachovka pávie pero | ks | 100 | ||
30. Ometač prachu teleskopická tyč | ks | 15 | ||
31. Zmeták + lopatka PVC | ks | 164 | ||
32. Kefa na riad guľatá | ks | 245 | ||
33. Kefa WC guľatá samostatná PVC | ks | 300 | ||
34. WC súprava PVC kefa + nádoba guľatá | ks | 500 | ||
35. Kôš na odpad 15 L PVC preklápací | ks | 10 | ||
36. Kôš na odpad 25 L PVC preklápací | ks | 111 | ||
37. Kôš na odpad 50 L PVC preklápací | ks | 26 | ||
38. Kôš kancelársky otvorený plastový 15 l | ks | 110 | ||
39. Vedro PVC 15 L okrúhle | ks | 120 | ||
40. Hygienická nádoba 9 L PVC | ks | 30 | ||
41. Drôtenka nerez | ks | 295 | ||
42. Drôtenka plastová, (3ks/bal.), colorka | bal. | 5 | ||
43. Drôtenka kovová | ks | 5 | ||
44. Utierka univerzálna, nebalená 90g/m2, 38x32 cm | ks | 75 | ||
45.Lopatka kovová 20x20 cm | ks | 15 | ||
46. Vedro plastové 10L pevné | ks | 40 | ||
47. Ometač prachu s rúčkou dl. 2 m | ks | 10 | ||
48. Stierka na okná PVC s gumenou lištou šírka 30 cm, násada dl. 1,5 m | ks | 20 | ||
49. Kefka na čistenie radiátorov 2-radová | ks | 15 | ||
50. Ryžák samotný 15 cm | ks | 5 | ||
51. Špachtla 5 cm | ks | 57 | ||
52. Stierka na podlahy gumená šírka min. 55 cm, s drevenou násadou dĺžka 1,6 m (na bazén) | ks | 27 | ||
53. Jelenica pravá prírodná koža 35x52 cm | ks | 16 | ||
54. Záves kúpelňový 180x200 cm 100% vinyl | ks | 300 | ||
55. Kôš na odpad 12 L PVC preklápací | ks | 107 | ||
56. Metla priemyselná 25 cm + násada 120 cm | ks | 55 | ||
57. Lopatka s gumenou lištou | ks | 75 | ||
58. Bodentuch (viskózna handra oranžová rozmer 60x70) | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. | |
2. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného tovaru, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je tovar určený. |
Názov |
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v rámcovej dohode. |
2. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa, je objednávateľ oprávnený požadovať predloženie vzorky (jeden kus bezplatnej vzorky). Dodávateľ doručí vzorku najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzorky. Každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa. |
3. Ak vzorky nebudú preukazovať vlastnosti uvedené v požiadavkách objednávateľa špecifikované v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie vzoriek alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
5. V prípade, že vzorka nebude zodpovedať požadovanej špecifikácii, objednávateľ bude postupovať v zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s 2. časťou "Všeobecné zmluvné podmienky" čl. XVIII bod. 18.2 písm. t). |
6. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky). |
7. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ preddavok neposkytuje. |
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
9. V zmysle OPEP je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
10. Plnenie sa uskutoční priebežne na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa počas lehoty plnenia rámcovej dohody, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania. |
11. Požadované množstvo jednotlivých tovarov bude dodané najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi. |
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
13. Za služby spojené s predmetom zákazky sa považuje zabezpečenie dopravy tovaru do miesta dodania, ktorým sú pracoviská objednávateľa uvedené v objednávke úspešným dodávateľom, nie prepravnou spoločnosťou z dôvodu potreby odovzdania tovaru priamo zástupcom dodávateľa, ako aj kontroly dodaného tovaru na mieste dodania a jeho prípadnej reklamácie ako aj zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto plnenia podľa objednávky vystavenej na základe rámcovej dohody. Nedodržanie podmienky bude považované za podstatné porušenie podmienok rámcovej dohody. |
14. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v jednom meste v sídle objednávateľa v 4-podlažnej budove bez výťahu a v ďalších budovách s výťahom. Všetky budovy sa nachádzajú v jednom meste. |
15. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa. |
16. V prípade, že sa preukáže, že dodávateľ dodal objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, je objednávateľ oprávnený v lehote 5 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite. |
17. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to najneskôr v nasledujúci deň odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
18. V prípade, že počas trvania zmluvného vzťahu bude ukončená výroba niektorého druhu zazmluvneného tovaru, dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a požadovanými normami. |
19. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena zazmluvneného pôvodného druhu tovaru. Ak cena ponúknutého náhradného tovaru bude v čase dodania na trhu nižšia ako cena pôvodného druhu tovaru, dodávateľ je oprávnený fakturovať dodávku náhradného tovaru len vo výške jeho trhovej ceny. |
20. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
21. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
22. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
23. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr. A. Hlinku 1, Nábrežie mládeže 1, Nábrežie mládeže 91, Dražovská 2, Dražovská 4, Kraskova 1, Štefánikova 67, Slančíkovej 1, Hodžova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
28 512,31
23 760,26
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť informácie a údaje, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2023 11:47
01.08.2023 08:00
01.08.2023 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2023 09:19 - Vstupná ponuka | 28 512,00 | € | Cena s DPH |
01.08.2023 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 318,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: