• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2023 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2023 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2023 09:25

Detail zákazky Z20237460

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2023 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2023 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2023 09:25

Základné údaje

Z20237460

OF-274125

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8160701

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka upratovacích pomôcok

upratovacie pomôcky, utierka, handra, prachovka, hubka, špongia, sáčky, vrece, metla, zmeták, kefa, kôš, vedro, drôtenka, lopatka, ryžák, špachtla, stierka, jelenica, záves

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39525600-4 - Utierky na riad
  • 39525800-6 - Handry na čistenie
  • 39224320-7 - Špongie
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 39224310-4 - WC kefy
  • 39224340-3 - Koše
  • 39224330-0 - Vedrá
  • 39224350-6 - Lopatky na smeti
  • 39515100-6 - Záclony/závesy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie pomôcky
Funkcia
1. Pomôcky na upratovanie administratívnych, stravovacích a ubytovacích priestorov objednávateľa.
2. Objednávateľ požaduje dodať upratovacie pomôcky, ktoré budú nové, nepoužité, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, v originálnom nerozbalenom balení a ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávka upratovacích pomôcok vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
4. V prípade ekvivalentných tovarov je objednávateľ oprávnený požadovať predloženie bezplatnej vzorky, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Utierka švédska 30x35 cm zloženie: 80% polyester, 20% polyamid ks 270
2. Utierka švédska 30x40 cm z mikrovlákna ks 1387
3. Utierka nebalená 38x34 cm, zloženie: 80% polyester, 20% polyamid, mikrovlákno ks 250
4. Utierka superclear univerzal (3ks/bal), 38x40cm, netkaná textília, napr. VILEDA bal. 56
5. Utierka uniabsorb 38x34 cm, (3ks/bal.), viskóza bal. 5
6. Handra tkaná 60x70 cm, tkaná vaflová, zloženie: 75% ba, 20% pes, 5% zmes vlákien, napr. Petra ks 930
7. Hubka na riad 3ks v balení, rozmery: 92x70x31 mm 2vrstvová, napr. Vileda bal. 335
8. Hubka na riad 9x7 cm, hr.3 cm (3ks/bal.) bal. 318
9. Hubka na riad 80x50x24 (10ks/bal.), napr. SPONTEX bal. 156
10. Špongia na čistenie lab. skla, jedna strana drsný materiál 45x80x20 mm (10ks/bal.) bal. 5
11. Hubka - špongia na umývanie umývadiel, vaní rozmery: 15x10x5 cm ks 255
12. Sáčky do koša 30L (25ks/bal.), 500x600 mm, 40 mikr. vyrobené z vysoko hodnotných PE fólií bal. 300
13.  Sáčky do koša 60L, (25ks/bal), 600x700 mm, 40 mikr. vyrobené z vysoko hodnotných PE fólií bal. 1121
14. Sáčky do koša 60L (50ks/bal.), 600x700 mm, 20 mikr. bal. 5
15. Vrece do koša 120L (25ks/bal.), 40 mikr. vyrobené z vysoko hodnotných PE fólií bal. 120
16. Vrece hrubé PE 700x1100 mm čierne 120L, 150 mikr., vyrobené z vysoko hodnotných PE fólií ks 2565
17. Vrece na odpad 60L, (25ks/bal.), čierne 40 mikr. bal. 40
18. Vrecia čierne 90x130 cm, 100 mikr., (1 bal = 10ks/rol.) bal. 91
19. Vrece PE 90 x 110 cm, 140L, 60 mikr., (25 ks/bal.), čierne bal. 90
20. Vrece na odpad 70x1100 cm, 40 mikr., LDPE folia žlté (25 ks/bal.) bal. 125
21. Vrece na odpad 70x1100 cm, 60 mikr., LDPE fólia modré (25 ks/bal.) bal. 125
22. Vrece odpadové 1000x1200 mm, 240L, 60 mikr., LDPE (10ks/bal.) bal. 170
23. Fólia s potlačou š. 1,5 m farebná obrusovina bm 90
24. Ryžák 24 cm drevený + násada drevená 130 cm ks 5
25. Metla ciroková + násada drevená 5x šitá ks 30
26. Metla ciroková 135 cm ks 12
27. Zmeták PVC 30 cm + násada PVC ks 80
28. Zvon gumový na čistenie odpadových rúr s drevenou rúčkou ks 50
29. Prachovka pávie pero ks 100
30. Ometač prachu teleskopická tyč ks 15
31. Zmeták + lopatka PVC ks 164
32. Kefa na riad guľatá ks 245
33. Kefa WC guľatá samostatná PVC ks 300
34. WC súprava PVC kefa + nádoba guľatá ks 500
35. Kôš na odpad 15 L PVC preklápací ks 10
36. Kôš na odpad 25 L PVC preklápací ks 111
37. Kôš na odpad 50 L PVC preklápací ks 26
38. Kôš kancelársky otvorený plastový 15 l ks 110
39. Vedro PVC 15 L okrúhle ks 120
40. Hygienická nádoba 9 L PVC ks 30
41. Drôtenka nerez ks 295
42. Drôtenka plastová, (3ks/bal.), colorka bal. 5
43. Drôtenka kovová ks 5
44. Utierka univerzálna, nebalená 90g/m2, 38x32 cm ks 75
45.Lopatka kovová 20x20 cm ks 15
46. Vedro plastové 10L pevné ks 40
47. Ometač prachu s rúčkou dl. 2 m ks 10
48. Stierka na okná PVC s gumenou lištou šírka 30 cm, násada dl. 1,5 m ks 20
49. Kefka na čistenie radiátorov 2-radová ks 15
50. Ryžák samotný 15 cm ks 5
51. Špachtla 5 cm ks 57
52. Stierka na podlahy gumená šírka min. 55 cm, s drevenou násadou dĺžka 1,6 m (na bazén) ks 27
53. Jelenica pravá prírodná koža 35x52 cm ks 16
54. Záves kúpelňový 180x200 cm 100% vinyl ks 300
55. Kôš na odpad 12 L PVC preklápací ks 107
56. Metla priemyselná 25 cm + násada 120 cm ks 55
57. Lopatka s gumenou lištou ks 75
58. Bodentuch (viskózna handra oranžová rozmer 60x70) ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
2. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného tovaru, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je tovar určený.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v rámcovej dohode.
2. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa, je objednávateľ oprávnený požadovať predloženie vzorky (jeden kus bezplatnej vzorky). Dodávateľ doručí vzorku najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzorky. Každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa.
3. Ak vzorky nebudú preukazovať vlastnosti uvedené v požiadavkách objednávateľa špecifikované v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie vzoriek alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od rámcovej dohody.
5. V prípade, že vzorka nebude zodpovedať požadovanej špecifikácii, objednávateľ bude postupovať v zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s 2. časťou "Všeobecné zmluvné podmienky" čl. XVIII bod. 18.2 písm. t).
6. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky).
7. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ preddavok neposkytuje.
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
9. V zmysle OPEP je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne.
10. Plnenie sa uskutoční priebežne na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa počas lehoty plnenia rámcovej dohody, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania.
11. Požadované množstvo jednotlivých tovarov bude dodané najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
13. Za služby spojené s predmetom zákazky sa považuje zabezpečenie dopravy tovaru do miesta dodania, ktorým sú pracoviská objednávateľa uvedené v objednávke úspešným dodávateľom, nie prepravnou spoločnosťou z dôvodu potreby odovzdania tovaru priamo zástupcom dodávateľa, ako aj kontroly dodaného tovaru na mieste dodania a jeho prípadnej reklamácie ako aj zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto plnenia podľa objednávky vystavenej na základe rámcovej dohody. Nedodržanie podmienky bude považované za podstatné porušenie podmienok rámcovej dohody.
14. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v jednom meste v sídle objednávateľa v 4-podlažnej budove bez výťahu a v ďalších budovách s výťahom. Všetky budovy sa nachádzajú v jednom meste.
15. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa.
16. V prípade, že sa preukáže, že dodávateľ dodal objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, je objednávateľ oprávnený v lehote 5 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite.
17. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to najneskôr v nasledujúci deň odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
18. V prípade, že počas trvania zmluvného vzťahu bude ukončená výroba niektorého druhu zazmluvneného tovaru, dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a požadovanými normami.
19. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena zazmluvneného pôvodného druhu tovaru. Ak cena ponúknutého náhradného tovaru bude v čase dodania na trhu nižšia ako cena pôvodného druhu tovaru, dodávateľ je oprávnený fakturovať dodávku náhradného tovaru len vo výške jeho trhovej ceny.
20. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
21. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
22. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
23. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nábrežie mládeže 1, Nábrežie mládeže 91, Dražovská 2, Dražovská 4, Kraskova 1, Štefánikova 67, Slančíkovej 1, Hodžova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor

28 512,31

23 760,26

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť informácie a údaje, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.07.2023 11:47

01.08.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 470
 83
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2023 09:19 - Vstupná ponuka 28 512,00 € Cena s DPH
01.08.2023 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka 28 318,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS