• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2023 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2023 09:55

Detail zákazky Z20237457

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2023 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2023 09:55

Základné údaje

Z20237457

OF-275650

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8133642

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

50793241

BIELEK s. r. o.

Mirka Nešpora 4878/17, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výmena nefunkčných klimatizačných jednotiek

Klimatizácia, výmena, montáž

  • 42512000-8 - Klimatizačné zariadenia
  • 45331220-4 - Inštalovanie klimatizácie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Klimatizácia vrátane demontáže starej nefunkčnej klimatizačnej jednotky a montáže nových klimatizačných zariadení.
Funkcia
Demontáž a likvidácia starej nefunkčnej klimatizačnej jednotky. Dodávka a odborná montáž nových klimatizácií vrátane rozvodov v miestnostiach č. 305, č. 308  a pre chodbu na druhom poschodí stará budova Fakulty manažmentu, obchodu a ekonomiky (FMEO).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet klimatizačných zariadení ks 3
Vonkajšia jednotka do 3,5 kW ks 3
Vnútorná jednotka 3,5 kW ks 3
Konzola von. jednotky ks 3
Silentblok (sadá) ks 3
Potrubie Cu 06/10 x 0,8 Duál m 15 25
Žľab, chlad, 65x50 m 15 25
Tvarovka, 65x50 ks 6 9
Minimálna chladiaci výkon kw 3,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre klimatizácie: Energetická trieda: A++, A+++, Typ chladiva : R32,Maximálna hlučnosť vonkajšej jednotky: 60 dB, Maximálna hlučnosť vnútornej jednotky/pri maximálnom výkone/: 50 dB, Farba vnútornej jednotky : biela
Ostatný materiál, závesný, tesniaci a el. materiál
V miestnosti č. 305, 308 a na chodbe na druhom poschodí starej budovy FMEO je potrebné demontovať nefunkčné jestvujúce klimatizačné zariadenie ktoré pozostáva s vnútorných klimatizačných jednotiek, vonkajších klimatizačných jednotiek, demontovať potrubie na rozvod chladiva medzi vnútornými a vonkajšími jednotkami a previesť likvidáciu celého nepotrebného nefunkčného zariadenia.
Do týchto miestnosti je potrebné previesť odbornú montáž nových vnútorných a vonkajších klimatizačných jednotiek previesť prepojenie vnútorných a vonkajších jednotiek potrubím na chladivo a na zapojenie elektrickej časti využiť jestvujúcu elektrickú inštaláciu z predošlých nefunkčných klimatizačných zariadení /jednotiek/. Jestvujúca elektrická inštalácia spĺňa všetky podmienky STN a normy pre elektrické zariadenie.
Miestnosť č. 305 druhé poschodie starej budovy prístupné schodiskom. Demontáž pôvodnej nefunkčnej vnútornej a vonkajšej jednotky. Vonkajšia jednotka sa bude nachádzať na sedlovej streche. Prívody budú vedené v UV stabilizovanej lište. Vnútorná jednotka bude osadená na miesto pôvodnej nefunkčnej jednotky na stenu . Požadujeme aj DO. Prívod elektro bude riešený napojením na odpojenú funkčnú jednotku, na pôvodnú elektroinštaláciu. Vonkajšia jednotka bude prepojená s vnútornou jednotkou pôvodnou elektrickou inštaláciu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, demontáže a montáže zariadenia, montážneho materiálu, zaškolenie obsluhy a odstránenia odpadov.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
V cene sú zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy.
Požaduje sa dodanie a montáž v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 17,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetu zákazky: záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty a atesty, doklad o uložení odpadu na skládku a ostatné doklady súvisiace so zákazkou.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov).
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov na práce /montáž/ aj tovar a začína plynúť odo dňa písomného odovzdania a prevzatie tovaru a prác objednávateľom,. U zariadení a dodávok u ktorých bol vydaný záručný list výrobcom sa záruka zhotoviteľa riadi týmto záručným listom.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, označenie dodávateľa a objednávateľa, adresu, sídlo, číslo zmluvy, číslo faktúry, deň vystavenia a deň splatnosti faktúry (30 dní), označenie peňažného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má fakturovaná suma platiť, označenie predmetu zmluvy, IČO, DIČ, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Konštantínova 16, FMEO, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

15.09.2023 11:24

3,00 sada

5 439,00

4 532,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.07.2023 11:27

25.07.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 822
 14
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.07.2023 14:39 - Vstupná ponuka 5 439,00 € Cena s DPH
25.07.2023 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 5 038,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS