00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Dodávka rukavíc gumených, nitrilových, latexových
rukavice, gumené, nitrilové, latexové, jednorázové
Tovar
1. Rukavice gumené, nitrilové, latexové
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Objednávateľ požaduje dodať rukavice, ktoré budú nové, nepoužité, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, v originálnom nerozbalenom balení a ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
2. Dodávka rukavíc vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rukavice gumené M, L, XL, vyrobené zo 100% prírodného latexu s velúrovou úpravou na vnútornom povrchu | pár | 1763 | ||
2. Jednorazové rukavice nitrilové (200ks/bal.), čierne, ružové, modré, biele (veľkosť S, M, L, XL) | bal. | 211 | ||
3. Rukavice jednorázové latexové (100ks/bal.), vyrobené z prírodného kaučuku | bal. | 320 | ||
4. Jednorazové nesterilné vyšetrovacie rukavice nitrilové, pudrované, veľkosť M - (200ks/bal.) | bal. | 5 | ||
5. Jednorazové nesterilné vyšetrovacie rukavice nitrilové, pudrované, veľkosť L - (200ks/bal.) | bal. | 5 | ||
6. Jednorazové nesterilné vyšetrovacie rukavice latexové, pudrované, veľkosť M - (100ks/bal.) | bal. | 11 | ||
7. Jednorazové nitrilové rukavice, bezpudrové (100ks/bal.) veľkosť S,M,L | bal. | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. | |
2. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného tovaru, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané technické parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je tovar určený. |
Názov |
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v rámcovej dohode. |
2. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky). |
3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ preddavok neposkytuje. |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Plnenie sa uskutoční priebežne na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa počas lehoty plnenia rámcovej dohody, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania. |
6. Požadované množstvo jednotlivých tovarov bude dodané najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi. |
7. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
8. Za služby spojené s predmetom zákazky sa považuje zabezpečenie dopravy tovaru do miesta dodania, ktorým sú pracoviská objednávateľa uvedené v objednávke úspešným dodávateľom, nie prepravnou spoločnosťou z dôvodu potreby odovzdania tovaru priamo zástupcom dodávateľa, ako aj kontroly dodaného tovaru na mieste dodania a jeho prípadnej reklamácie ako aj zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto plnenia podľa objednávky vystavenej na základe rámcovej dohody. Nedodržanie podmienky bude považované za podstatné porušenie podmienok rámcovej dohody. |
9. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v jednom meste v sídle objednávateľa v 4-podlažnej budove bez výťahu a v ďalších budovách s výťahom. Všetky budovy sa nachádzajú v jednom meste. |
10. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa. |
11. V prípade, že sa preukáže, že dodávateľ dodal objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, je objednávateľ oprávnený v lehote 5 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite. |
12. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to najneskôr v nasledujúci deň odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
13. V prípade, že počas trvania zmluvného vzťahu bude ukončená výroba niektorého druhu zazmluvneného tovaru, dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a požadovanými normami. |
14. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena zazmluvneného pôvodného druhu tovaru. Ak cena ponúknutého náhradného tovaru bude v čase dodania na trhu nižšia ako cena pôvodného druhu tovaru, dodávateľ je oprávnený fakturovať dodávku náhradného tovaru len vo výške jeho trhovej ceny. |
15. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
16. V zmysle OPEP je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
17. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
18. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
19. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr. A. Hlinku 1, Nábrežie mládeže 1, Nábrežie mládeže 91, Dražovská 2, Dražovská 4, Kraskova 1, Štefánikova 67, Slančíkovej 1, Hodžova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
5 697,27
4 747,73
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť informácie a údaje, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2023 11:23
01.08.2023 08:00
01.08.2023 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.07.2023 11:30 - Vstupná ponuka | 5 697,00 | € | Cena s DPH |
31.07.2023 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: