36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
00602175
TIMED, s.r.o.
Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK
Stabilizačný a fixačný systém na prednú stenu srdca
stabilizačný systém, fixačný systém, stabilizátor časti srdca, predná stena srdca, špeciálny zdravotnícky materiál
Tovar, Služba
1. Stabilizačný a fixačný systém na prednú stenu srdca
|
|
---|---|
Funkcia |
Stabilizačný a fixačný systém, ako špeciány zdravotnícky materiál, slúži na stabilizáciu - znehybnenie časti srdca pri revaskularizačných operáciách myokardu na "bijúcom srdci" |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stabilizačný a fixačný systém na prednú stenu srdca musí: | ------- |
- pozostávať z plne rotovateľného fixačného ramena a minimalizovanej fixačnej šrúbky | áno |
- umožňovať podtlakovú stabilizáciu | áno |
- umožňovať univerzálne fixovanie k štandardným hrudným retraktorom | áno |
- mať flexibilné fixačné plochy, tubing priesvitný, silikónové, plne polohovateľné a rotovateľné | áno |
- mať výrazne stabilný fixačný mechanizmus na kovový rám hrudného retraktora | áno |
- mať povrch fixačného ramena potiahnutý silikónom z dôvodu zábrany zatekania krvi do mechanických častí stabilizátora | áno |
- byť kompatibilný so sternálnym rozvieračom značky Medtronic, pevná fixácia na rám stabilizátora bez pohybu | áno |
- mať hygienicky nezávadný materiál, v sterilnom balení | áno |
Názov |
1. Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
2. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
4. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
4.1 plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
4.2 termín dodania je do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. |
4.2.1 do uvedeného termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky, |
4.2.2 za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom v prípade objednávky zaslanej e-mailom, |
4.3 miesto dodania a oprávnená osoba kupujúceho pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy, |
4.4 súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód a šarža |
4.5 ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase kupujúceho dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa, |
5. Platobné podmienky: |
5.1 kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
5.2 splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak, |
5.3 dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru, |
6. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
6.1 kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
6.1.1 ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
6.1.2 ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky. |
6.1.3 ak nebude dodržaný termín dodania podľa bodu 4.2 |
6.2 odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi, |
6.3 kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis. |
6.4 v prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľa, je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by kupujúcemu v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli, |
7. Na preukázanie minimálnych technických vlastností a parametrov predmetu zákazky dodávateľ predloží objednávateľovi: |
7.1 prospektový materiál ponúkaných tovarov, ktorý musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, na základe ktorých objednávateľ posúdi splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt, |
7.2 sortiment ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, katalógového číslo tovaru, ŠUKL kódu tovaru, kategorizačného kódu tovaru, mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ tovaru. |
8. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho: |
8.1 o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
8.2 o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
8.3 termín oznámenia : bezodkladne najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, |
8.4 k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
9. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
10. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s: |
10.1 aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
10.2 aktuálne platným zoznamom katergorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
30,00 ks
18 275,10
18 275,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2023 10:01
21.07.2023 10:05
21.07.2023 10:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2023 10:52 - Vstupná ponuka | 18 275,10 | € | Cena bez DPH |
18.07.2023 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 275,10 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: