00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Toaletný papier, papierové utierky do zásobníkov, obrúsky, zásobníky na papierové utierky v rolke a toaletný papier a iné papierové výrobky
toaletný papier, papierové utierky, servítky, obrúsky, desiatové vrecká, baliaci papier, zásobník na papierové utierky, zásobník na toaletný papier
Tovar
1. Toaletný papier, papierové utierky do zásobníkov, obrúsky, zásobníky na papierové utierky v rolke a toaletný papier a iné papierové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodávka papierových výrobkov (toaletného papiera, servítok, papierových utierok a zásobníkov na papierové utierky a toaletný papier vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodať tovar, ktorý bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3 . V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toaletný papier 1-vrstvový perforovaný | kotúč | 992 | ||
2. Toaletný papier 2-vrstvový s ražbou | kotúč | 9000 | ||
3. Jednovrstvové servítky do zásobníka TORK | balenie | 800 | ||
4. Papierové utierky skladané ZZ do zásobníkov | kartón | 2 | ||
5. Papierové utierky na ruky v kotúči 2-vrstvové Maxi | balenie | 19 | ||
6. Papierové utierky v rolke2-vrstvové | rolka | 3520 | ||
7. Utierky kuchynské papierové 2-vrstvové | balenie | 133 | ||
8. Obrúsky papierové 1-vrstvové biele | balenie | 20 | ||
9. Obrúsky papierové 2-vrstvové biele | balenie | 72 | ||
10. Baliaci papier pergamenový na balenie potravinárskych výrobkov | balenie | 2 | ||
11. Zásobníky na papierové utierky v rolke typu TORK | ks | 8 | ||
12. Tork Matic papierové utierky v kotúči - extra dlhý kotúč (H1) | ks | 210 | ||
13. Toaletný papier, 2-vrstvový perforovaný | ks | 2000 | ||
14. Zásobník na toaletný papier Jumbo | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Toaletný papier 1-vrstvový perforovaný: malý kotúč - vonkajší priemer kotúča 11 cm, šírka kotúča 10 cm, návin 50 m +/- 6 %, maximálny počet útržkov 400 ks, kvalita materiálu: 100 % recyklovaný, farba šedá, počet kusov (kotúčov) v balení: 32 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (kotúčov) v balení. | |
2. Toaletný papier 2-vrstvový s ražbou: plošná gramáž min. 34 g/m2 (min. 2x17 g/m2), priemer kotúča 26 cm, priemer papierovej dutinky 6 cm, dĺžka kotúča min. 275 – 280 m, šírka kotúča min. 9,3 cm a max. 9,5 cm, dĺžka útržku cca 25 cm, hmotnosť kotúča min. 760 g, kvalita materiálu 100 % celulóza, farba biela 100 %, počet kusov (kotúčov) v balení – 6 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (kotúčov) v balení. | napr. Jumbo |
3. Jednovrstvové servítky do zásobníka TORK: rozmery útržku š x d: 21,6 x 33 cm, v jednom balení je 200 až 225 útržkov, materiál: celulóza, farba: biela. | Certifikované pre styk s potravinami a pre použitie v jedálni, pohodlná manipulácia a zdokonalenie hygieny stolovania, úspora spotreby servítok (1 servítka v 1 okamih). |
pokračovanie položky č. 3.: Verejný obstarávateľ disponuje len predmetnými zásobníkmi a je nevyhnutné, aby požadovaný druh tovaru spĺňal technické parametre tak, aby mohol byť vložený do zásobníkov Tork. | |
4. Papierové utierky skladané ZZ do zásobníkov: rozmer 23 x 25 cm, farba šedá alebo zelená, počet vrstiev 1 ks, počet kusov v kartóne: 5000 ks. | |
5. Papierové utierky na ruky v kotúči 2-vrstvové Maxi: 100% celulóza, šírka 19,6 cm, návin v kotúči min. 108 m, počet kusov (kotúčov) v balení: 6 kotúčov. | |
6. Papierové utierky v rolke 2-vrstvové: materiál 100 % celulóza pevná za mokra, plošná gramáž 38 g/m2 +/- 2 %, farba biela 100 % belosť, pevná papierová dutinka priemeru 4 cm s plastovou oskou (špukou), priemer 18 cm, dĺžka rolky 21 cm, návin min. 150 m, hmotnosť rolky min. 1230 g, počet roliek v balíku – 6 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (roliek) v balení. | Do systémového zásobníka typu TORK MATIC. |
pokračovanie položky č. 6.: Verejný obstarávateľ disponuje len predmetnými zásobníkmi a je nevyhnutné, aby požadovaný druh tovaru spĺňal technické parametre tak, aby mohol byť vložený do zásobníkov Tork MATIC. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou papierovej utierky v rolke bola plastová oska, nakoľko bez nej nie je možné rolku papierových utierok do zásobníka vložiť. Objednávateľ má odskúšané, že rolky s kratšou dĺžkou ako 21cm sú do zásobníkov nekompatibilné. | |
7. Utierky kuchynské papierové 2-vrstvové: materiál 100 % celulóza, návin rolky 11 m +/- 5 %, 88 útržkov, počet kusov (roliek) v balení: 2 ks. | napr. Tento classic |
8. Obrúsky papierové 1-vrstvové biele: rozmer 33 x 33 cm, počet kusov v balení: 100 ks. | |
9. Obrúsky papierové 2-vrstvové biele: rozmer 33 x 33 cm, počet kusov v balení: 50 ks. | |
10. Baliaci papier pergamenový na balenie potravinárskych výrobkov: nepremastiteľný, 40 g, rozmer hárkov 70 x 100 cm, množstvo v balení: 10 kg. | |
11. Zásobníky na papierové utierky v rolke typu TORK: na papierové utierky v rolke s priemerom 19 cm a šírkou 21 cm, zásobník uzamykateľný, vyrobený z odolného ABS plastu s pákou na uvoľnenie papierového útržku, farba biela (sivá), automatické mechanické odrezanie útržku z rolky. | Zásobník musí byť kompatibilný s položkou č. 6. |
12. Papierové utierky v kotúči (H1), vysoká kapacita, ideálny pre vyťažené umyvárne napr. v školách. Extra dlhý kotúč: menej časté doplňovanie. Jedna utierka v daný okamih: znížená spotreba a zvýšená hygiena. Výrobok na utieranie rúk pre základné potreby. Jednoduché otváranie, ľahké prenášanie a jednoduché zloženie kartóna. Materiál: 1. vrstva, banderole. Rozmery: 21 cm x 280 m. Balenie: 6 ks / kartón | Systém Tork Matic. Objednávateľ disponuje len predmetnými zásobníkmi a je nevyhnutné, aby požadovaný druh tovaru spĺňal technické parametre tak, aby mohol byť vložený do zásobníkov Tork MATIC. |
13. Toaletný papier,2 vrstvy, návin min 30m, recyklovaný, farba biela belosť min. 65% , balenie 8ks/bal, perforovaný. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov v balení. | |
14. Zásobník na toaletný papier Jumbo: Polopriehľadné okienko: ľahká kontrola stavu náplne, Systém T1 - Systém toal. papiera Jumbo, Materiál: Plast, Farba: Biela, Šírka: 437 mm, Výška: 360 mm, Hĺbka: 133 mm. | Verejný obstarávateľ disponuje predmetnými zásobníkmi a rovnaký typ požaduje z dôvodu kompatibility. |
15. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. | |
16. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného tovaru, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je tovar určený. |
Názov |
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v rámcovej dohode, |
2. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa, je objednávateľ oprávnený požadovať predloženie vzorky jeden kus bezplatnej vzorky z každého tovaru podľa tých položiek, ktoré dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov. Dodávateľ doručí vzorku najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzorky. Každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa. |
2.1. Ak vzorky nebudú preukazovať vlastnosti uvedené v požiadavkách objednávateľa špecifikované v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
4. V prípade, že vzorka nebude zodpovedať požadovanej špecifikácii, objednávateľ bude postupovať v zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s čl. XVIII bod. 18.2 t). |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky. |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
8. V zmysle OPEP je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
9. Plnenie sa uskutoční priebežne na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa počas lehoty plnenia rámcovej dohody, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania. Periodicita objednávania počas trvania rámcovej dohody bude cca 6x počas trvania rámcovej dohody (viac samostatných objednávok naraz). |
10. Požadované množstvo jednotlivých tovarov bude dodané najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi. |
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávkach objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
12. Za služby spojené s predmetom zákazky sa považuje zabezpečenie dopravy tovaru do miesta dodania, ktorým sú pracoviská verejného obstarávateľa uvedené v objednávke úspešným dodávateľom, nie prepravnou spoločnosťou z dôvodu potreby odovzdania tovaru priamo zástupcom dodávateľa, ako aj kontroly dodaného tovaru na mieste dodania a jeho prípadnej reklamácie ako aj zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto plnenia podľa objednávky vystavenej na základe rámcovej dohody. Nedodržanie podmienky bude považované za podstatné porušenie podmienok rámcovej dohody. |
13. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v jednom meste v sídle objednávateľa v 4- podlažnej budove bez výťahu a v ďalších budovách s výťahom. Všetky budovy sa nachádzajú v jednom meste. |
14. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa. |
15. V prípade, že sa preukáže, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, je objednávateľ oprávnený v lehote 5 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite. |
16. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to najneskôr v nasledujúci deň odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
17. V prípade, že počas trvania zmluvného vzťahu bude ukončená výroba niektorého druhu zazmluvneného tovaru, dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a požadovanými normami. |
18. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena zazmluvneného pôvodného druhu tovaru. Ak cena ponúknutého náhradného tovaru bude v čase dodania na trhu nižšia ako cena pôvodného druhu tovaru, dodávateľ je oprávnený fakturovať dodávku náhradného tovaru len vo výške jeho trhovej ceny. |
19. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
20. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
21. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
22. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr.A.Hlinku 1, Dražovská cesta č.2 a č.4, Nábrežie mládeže č.1 a č.91, Slančíkovej ul. č.1, Štefánikova trieda č.67, Hodžova ul. č.1, Kraskova ul. č.1, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
67 854,00
56 545,00
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť informácie a údaje, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2023 13:17
31.07.2023 09:30
31.07.2023 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2023 16:34 - Vstupná ponuka | 67 854,00 | € | Cena s DPH |
30.07.2023 20:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: