• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2023 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2023 09:50

Detail zákazky Z20237368

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2023 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2023 09:50

Základné údaje

Z20237368

OF-273094

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8125106

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36638404

ULTRAMED s.r.o.

Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie 3D laparoskopickej zostavy

Laparoskopická zostava, laparoskop, laparoskopia, Full hd 3D monitor, full hd 3D kamera, full hd 2D kamera, endoskop, insuflácia

  • 33164000-7 - Laparoskopické prístroje
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 3D/2D kompaktný videolaparoskop
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
uhol pohybu hore ° 80
uhol pohybu dolu ° 80
uhol pohybu doprava ° 60
uhol pohybu doľava ° 60
uhol pohľadu ° 0
zorné pole ° 80
hĺbka ostrosti: mm 18 100
pracovná dĺžka mm 370
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
režim full HDTV áno
2x CCD čip v distálnom konci endoskopu áno
flexibilný distálny konec áno
voliteľný režim zobrazenia 3D/2D s možnosťou prepínania pomocou integrovaného programovateľného tlačítka áno
podpora režimu frekvenčne selektívneho farebného zobrazenia bez použitia kontrastnej látky áno
automatické zaostrovanie obrazu áno
eliminácia zahmlievania distálneho konca endoskopu áno
vonkajší priemer  videolaparoskopu v min. intervale 10- 11 mm áno
súčasťou dodávky je sterilizačný kontajner áno
- váha max. 520g áno
- kompatibilita s videoprocesorom OTV-S3OO Olympus áno
 2. Monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uhlopriečka monitora palec 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
režim 3D/2D áno
4K UHDTV rozlíšenie min. 4096 x 2160 pixelov áno
vstupy min. 1 x HDMI, 1 x DVI-D, 2 x SDI áno
výstupy min.1 x DVI-D, 2 x SDI áno
 3. Stojan pre 55“ monitor
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť horizontálneho posunu monitora áno
možnosť rotácie monitora min. o 90° áno
na kolieskach s možnosťou fixácie áno
 4. Stojan pre laparoskopickú zostavu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zabudované pohyblivé, výškovo a smerovo nastaviteľné rameno pre monitor s min. 3 ohybnými kĺbmi áno
integrovaná elektroinštalácia s oddeľovacím transformátorom áno
centrálny vypínač pripojených zariadení na stojane áno
vysúvateľný držiak klávesnice laparoskopickej kamery áno
zabudovaný infúzny stojan áno
mobilné prevedenie stojana na pohyblivých kolieskach s brzdením áno
 5. Insuflátor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
maximálny výkon insuflátora l/min 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
digitálne zobrazenie požadovaných a skutočných hodnôt áno
indikátor naplnenosti pripojenej CO2 nádoby áno
ukazovateľ celkového objemu použitého CO2 počas výkonu áno
systém automatického odsávania dymu počas používania  elektrochirurgickej jednotky áno
možnosť pripojenia do centrálneho rozvodu medicínskych plynov áno
vrátane tlakovej hadice áno
možnosť prepnutia do režimu insuflácie dutín malých rozmerov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu.
Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu v slovenskom jazyku.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Záručný autorizovaný servis a údržba.
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu.
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.
Názov Upresnenie
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.07.2023 07:00 — 26.09.2023 14:30

1,00 ks

80 232,00

80 232,00

v súlade s opisom predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.07.2023 10:49

21.07.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 540
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2023 12:46 - Vstupná ponuka 80 232,00 € Cena bez DPH
17.07.2023 12:46 - Najvýhodnejšia ponuka 80 232,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS