• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2023 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20237355

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2023 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20237355

OF-275489

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8125086

Objednávateľ

35546832

Základná škola

Postupimská 37, Košice, 04022, SVK

Dodávateľ

46954767

EMATRADE s.r.o.

Krosnianska 79, Košice, 04022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, banány, citrusové plody, jablká, hrušky, hrozno, slivky, brokolica, cibuľa, kaleráb, kapusta, paradajky, paprika, mrkva, šalát, zeler, zemiaky

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222200-5 - Citrusové plody
  • 03222320-2 - Jablká, hrušky a dule
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03222334-3 - Slivky
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 15872100-2 - Paprika
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Banány, žlté, zrelé bez škvŕn kg 880
2. Broskyne kg 100
3. Citróny kg 140
4. Grep kg 70
5. Hrozno, veľkoplodé kg 100
6. Hrušky, neprezreté kg 460
7. Jablká, rôzne odrody kg 600
8. Kiwi kg 80
9. Mandarínky kg 100
10. Nektarinky kg 100
11. Pomaranče kg 200
12. Slivky, neprezreté kg 120
13. Brokolica kg 120
14. Červená repa kg 100
15. Cesnak kg 50
16. Cibuľa, suchá kg 600
17. Hliva ustricová, čerstvá ks 15
18. Kaleráb kg 200
19. Kaleráb mladý ks 120
20. Kapusta hlávková, červená kg 250
21. Kapusta hlávková, biela kg 250
22. Karfiol kg 200
23. Kel kg 60
24. Paradajky, zrelé kg 400
25. Paradajky - cherry, zrelé kg 20
26. Petržlen kg 200
27. Petržlenová vňať, kučeravá, čerstvá vňať kg 20
28. Pór kg 130
29. Redkvička červená zväzok 100
30. Uhorky šalátové kg 300
31. Mrkva kg 700
32. Paprika farebná kg 200
33. Šalát hlávkový kg 100
34. Tekvica hokkaido kg 50
35. Zeler kg 150
36. Bataty sladké, varný typ A kg 100
37. Zemiaky žlté, varný typ A kg 7000
38. Pažítka, čerstvá vňať, balenie 100 g kg 15
39. Kapusta kyslá kg 300
40. Šampiňóny, čerstvé kg 50
41. Zemiaky nové kg 1500
42. Marhule kg 150
43. Čučoriedky ks 400
44. Čerešne kg 50
45. Cibuľka s vňaťou zväzok 40
46. Cuketa kg 30
47. Kapusta čínska kg 65
48. Šalát ľadový kg 60
49. Tekvica kg 30
50. Kôpor, čerstvá vňať, balenie 100 g kg 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zelenina, ovocie a huby - kvalita I. akostná trieda, tovar musí mať pred sebou minimálne 3/4 záručnej doby
Zelenina, ovocie a huby - kvalita čerstvé, nepoškod., zrelé, celé, zdravé, bez známok hniloby, plesne a vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek vidit. cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
Zelenina, ovocie a huby - kvalita plody musia byť toho istého pôvodu, odrody, obchodnej triedy a kvality, dokazovať uspokojivú zrelosť, nesmú byť prezrelé
Zelenina, ovocie a huby preferujeme produkty z integrovanej alebo ekologickej produkcie, pri sezónnom ovocí a zelenine regionálny sortiment
Zemiaky balené, odrodovo jednotné, označené krajinou pôvodu a varným typom bez nadmernej povrchovej vlhkosti, bez rozsiahlej chrastavitosti, so zacelenými poraneniami, bez cudzích prímesí a nečistôt
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému  uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 14.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 1 hodiny od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú výrobcom stanovenú exspiračnú dobu a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý v zmysle § 32 ods. 1 písm. b, c Zákona o verejnom obstarávaní nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie, zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti, nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla.
17. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
18. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
19. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
21. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný uchádzačom alebo osobou konať za uchádzača, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopr. prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na mot. vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011.
24. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
25. Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
26. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Postupimská 37, Košice - m. č. Dargovských hrdinov, Košice III, Košický, Slovenská republika

12

1,00 Celok

28 973,55

28 973,55

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.07.2023 09:16

21.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2023 12:07 - Vstupná ponuka 28 930,00 € Cena s DPH
20.07.2023 17:03 - Najvýhodnejšia ponuka 28 888,55 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS