• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2023 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2023 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2023 11:05

Detail zákazky Z20237354

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2023 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2023 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2023 11:05

Základné údaje

Z20237354

OF-275781

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8120676

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36545074

SERVIS LINE, s.r.o.

Vinohrady 1, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynský nábytok a vybavenie

Nerezový stôl, nerezový regál, servírovací vozík, podstavec pod hrnce

  • 39141000-2 - Kuchynský nábytok a vybavenie
  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 39311000-5 - Ľahké zariadenia hromadného stravovania
  • 39151100-6 - Regály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nerezový pracovný stôl s policou a ohrádkou
Funkcia
Vybavenie stravovacích zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 7
Šírka mm 1800
Hĺbka mm 800
Výška mm 850
Hrúbka plechu pracovnej dosky mm 0,8
Počet políc ks 1
Nosnosť police kg 50
Výška ohrádky mm 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál celonerezové prevedenie
Polica umiestnená v spodnej časti pevne spojená s nohami stola
Nastaviteľné nohy áno
 2. Nerezový skladový regál s plnými policami
Funkcia
Vybavenie stravovacích zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 4
Dĺžka mm 1200
Hĺbka mm 500
Výška mm 1800
Počet políc ks 4
Hrúbka police mm 40
Maximálne zaťaženie police kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál celonerezové prevedenie
Nosná konštrukcia jokel 40x40 mm
Police vystužené pozdĺžnymi výstuhami
 3. Vozík servírovací nerezový
Funkcia
Vybavenie stravovacích zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Dĺžka mm 900 1000
Hĺbka mm 500 600
Výška mm 900 950
Počet políc ks 3
Maximálne zaťaženie políc kg 50
Vzdialenosť políc mm 280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie robustná konštrukcia z nerezovej ocele – ideálne vhodné pre oblasť gastronómie
Kolieska z termoplastickej gumy, otočné o 360°, s dvoma parkovacími brzadami
 4. Podstavec pod hrnce nerezový
Funkcia
Vybavenie stravovacích zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Dĺžka mm 400
Hĺbka mm 400
Výška mm 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál celonerezové prevedenie, konštrukcia zváraná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry  odberateľovi
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí  obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Faktúru doručiť s tovarom na miesto plnenia
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k danej špecifikácii, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľovi, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie detailnej technickej špecifikácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt v súlade s objednávkovým formulárom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

24.07.2023 08:00 — 31.08.2023 14:00

1,00 položky opisného formulára

5 917,89

4 931,57

Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.07.2023 09:19

20.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 42
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2023 14:04 - Vstupná ponuka 5 917,89 € Cena s DPH
17.07.2023 16:39 - Najvýhodnejšia ponuka 5 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS