31815995
Ordinariát ozbrojených síl a ozbrojených zborov Slovenskej republiky
Nám. 4. apríla 18, Marianka, 90033, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Diplomy
tlač, tlačiarenské služby, polygrafické služby,
Služba
1. Tlač diplomov
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytnutie polygrafických služieb v súvislosti s výrobou Diplomy 2023 Ordinariátu Ozbrojených síl a ozbrojených zborov SR, t.j. zabezpečenie všetkých etáp polygrafického výrobného procesu od prijatia tlačových podkladov cez kontrolu kvality tlačových podkladov, konzultáciu prípadných nedostatkov grafických podkladov, tlač alebo kopírovanie, knihárske spracovanie a služby, dokončovacie práce vrátane balenia pre distribúciu až po doručenie finálneho výrobku na určené miesto. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náklad (množstvo) | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
Papier | Nettuno Artico biely grafický papier s linkovanou štruktúrou 280g/m2 |
Orez | Rozmer tlačového hárku 460x320mm, max potlačiteľná plocha 440x308mm |
hárok | Celkom 6TH (12ks), počet ks na TH 2(210x297mm), váha 0,21kg |
Balenie | balenie obvyklé pre obdobný druh výrobkov zabezpečujúce dostatočnú ochranu pred poškodením, znehodnotením alebo stratou |
Názov |
2.3.1. Vrátane komplexného zabezpečenia požadovanej služby spojeného s poskytnutím tlačiarenskej služby podľa tejto zmluvy, podkladového materiálu, balenia obvyklým spôsobom pre tento druh výrobkov (1 balík do hmotnosti max 10 kg), dopravy do miesta dodania a vyloženia v mieste dodania. |
2.3.2. Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy) poskytne tlačové podklady elektronicky (e-mailom) bezodkladne po uzavretí tejto zmluvy, najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
2.3.3. Objednávateľ zodpovedá za formálnu, obsahovú aj technickú stránku tlačových podkladov a ich právnu prípustnosť. Dodávateľ berie na vedomie, že vlastníkom tlačových podkladov je objednávateľ. Poskytovateľ bude oprávnený tlačové podklady používať iba pre účely poskytnutia tlačiarenskej služby podľa tejto zmluvy a bude povinný tlačové podklady chrániť a neposkytnúť ich tretím osobám. |
2.3.4. Dodávateľ bude povinný písomne potvrdiť prijatie tlačových podkladov od objednávateľa, ak o to objednávateľ písomne (e-mailom) požiada. |
2.3.5. Požaduje sa, aby dodávateľ prekontroloval tlačové podklady dodané objednávateľom. Pokiaľ budú mať tlačové podklady nedostatky alebo budú neúplné, poskytovateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa doručenia tlačových podkladov od objednávateľa na tieto skutočnosti objednávateľa písomne (e-mailom) upozorniť a poskytovanie tlačiarenskej služby prerušiť až do doby odstránenia zistených nedostatkov alebo doplnenia tlačových podkladov. |
2.3.6. Poskytovateľ nebude v omeškaní s poskytnutím tlačiarenských služieb po dobu odo dňa doručenia písomného oznámenia o nedostatkoch a/alebo neúplnosti tlačových podkladov objednávateľovi do dňa odstránenia nedostatkov a/alebo doplnenia tlačových podkladov objednávateľom. |
2.3.7. Požaduje sa dodanie hotových polygrafických výrobkov (ročenky) výhradne v pracovné dni v dobe od 8,00 hod do 14,00 hod. Dodávateľ je povinný vyzvať kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy na prevzatie predmetu tejto zmluvy v mieste jeho dodania minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným termínom dodania polygrafických výrobkov. |
2.3.8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.9. Pokiaľ v bode 1.2. tejto zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
2.3.10. Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
2.3.11. Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
2.3.12. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto zmluvy na strane dodávateľa budú považovať : |
2.3.12.1. Nedodržanie záväzku poskytnúť tlačiarenskú službu v dohodnutom rozsahu (množstve), kvalite, v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto zmluvy. |
2.3.12.2. Nesplnenie povinnosti dodávateľa poskytnúť službu v celkovom rozsahu podľa tejto zmluvy najneskôr v posledný deň lehoty plnenia zmluvy uvedenej v bode 3.2. tejto zmluvy. |
nám. 4. apríla č. 18, Ordinariát OS a OZ SR, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
31.07.2023 08:00 — 02.08.2023 12:00
1,00 náklad podľa zmluvných podmienok
70,00
60,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.07.2023 12:33
27.07.2023 13:00
27.07.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2023 21:26 - Vstupná ponuka | 70,00 | € | Cena s DPH |
26.07.2023 23:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 65,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: