30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35716932
LINEA SK spol. s r.o.
Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK
Školský nábytok
školská stolička, konferenčné kreslo, pultík
Tovar, Služba
1. Školská stolička výškovo nastaviteľná č.6
|
|
---|---|
Funkcia |
Žiacka stolička výškovo nastaviteľná.Sedák a operadlo tvarovaná buková preglejka lakovaná polyuretanovým lakom. Konštrukcia je z ocelových plochooválných profilov v rôzných farbách. Operadlo s 3D ohybom správnu ergonómiu chrbtice. Plastové koncovky vo farbe svetlosivé. |
farba modrá |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
veľkosť č.6 | kus | 50 |
2. Konferenčná rokovacia stolička ISO so sklopným dreveným pultíkom
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička ISO TE na kovovom ráme s dreveným "pultíkom" na písanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovový rám stoličky (nohy) sú čierne, čalúnenie v sivej farbe,Operadlo : stredne vysoké operadlo, z prednej strany čalúnené, zo zadnej strany plast Sedák : čalúnený s dreveným jadrom Kostra : kovová, prevedenie čierne | kus | 251 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH , sadzba DPH a cena s DPH |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenie |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 14,00 hod po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy |
Predmet plnenia ( tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní od dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 3x faktúru a 3x dodací list |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie v predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy |
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Akdodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušeniezmluvy podstatným spôsobom. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
Jilemníckeho 6, Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
21.08.2023 14:03 — 25.08.2023 14:03
1,00 zákazka
21 244,00
21 190,94
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2023 14:05
19.07.2023 14:00
19.07.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.07.2023 10:02 - Vstupná ponuka | 21 244,00 | € | Cena bez DPH |
18.07.2023 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 190,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: