• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2023 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2023 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2023 15:50

Detail zákazky Z20237311

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2023 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2023 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2023 15:50

Základné údaje

Z20237311

OF-275775

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8115971

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35716932

LINEA SK spol. s r.o.

Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školský nábytok

školská stolička, konferenčné kreslo, pultík

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školská stolička výškovo nastaviteľná č.6
Funkcia
Žiacka stolička výškovo nastaviteľná.Sedák a operadlo tvarovaná buková preglejka lakovaná polyuretanovým lakom. Konštrukcia je z ocelových plochooválných profilov v rôzných farbách. Operadlo s 3D ohybom správnu ergonómiu chrbtice. Plastové koncovky vo farbe svetlosivé.
farba modrá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
veľkosť č.6 kus 50
 2. Konferenčná rokovacia stolička ISO so sklopným dreveným pultíkom
Funkcia
Stolička ISO TE na kovovom ráme s dreveným "pultíkom" na písanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovový rám stoličky (nohy) sú   čierne, čalúnenie v sivej farbe,Operadlo : stredne vysoké operadlo, z prednej strany čalúnené, zo zadnej strany plast Sedák : čalúnený s dreveným jadrom Kostra : kovová, prevedenie čierne kus 251
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH , sadzba DPH a cena s DPH
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenie
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 14,00 hod po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy
Predmet plnenia ( tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní od dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 3x faktúru a 3x dodací list
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie v predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Akdodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušeniezmluvy podstatným spôsobom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemníckeho 6, Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

21.08.2023 14:03 — 25.08.2023 14:03

1,00 zákazka

21 244,00

21 190,94

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.07.2023 14:05

19.07.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 70
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2023 10:02 - Vstupná ponuka 21 244,00 € Cena bez DPH
18.07.2023 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 21 190,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS