00156582
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky
Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK
36450359
ELPO, s.r.o.
Hraničná 666/12, Poprad, 05801, SVK
Vykonanie periodickej odbornej prehliadky a odbornej skúšky bleskozvodového zariadenia v zmysle zákona č. 508/2009 Z. z.
bleskozvody, odborná skúška
Služba
|
1. Vykonanie periodickej odbornej prehliadky a odbornej skúšky bleskozvodového zariadenia v zmysle zákona č. 508/2009 Z. z.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky (ďalej iba "OP a OS") bleskozvodového zariadenia v zmysle zákona 508/2009 Z. z. a v zmysle STN 331200, STN 332000-6, čl. 61.2. na všetkých budovách ÚKSÚP v areáli Matúškova 21, Bratislava a v areáli Majerská, Rovinka. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. OP a OS Bleskozvodov - areál ÚKSÚP Matúškova 21, Bratislava | počet rozvodov | presne | ||
| 1.1 Pavilón A - Matúškova 21, BA | ks | 8 | ||
| 1.2 Pavilón B - Matúškova 21, BA | ks | 7 | ||
| 1.3 Pavilón C - Matúškova 21, BA | ks | 8 | ||
| 1.4 Pavilón CH - Matúškova 21, BA | ks | 4 | ||
| 1.5 Pavilón K - Matúškova 21, BA | ks | 8 | ||
| 1.6 Pavilón S - Matúškova 21, BA | ks | 8 | ||
| 1.7 Pavilón V - Matúškova 21, BA | ks | 3 | ||
| 1.8 Vypracovanie revíznej správy - areál ÚKSÚP Matúškova 21, Bratislava | ks | 1 | ||
| 2. OP a OS Bleskozvodov - areál ÚKSÚP Majerská 47, Rovinka | počet rozvodov | presne | ||
| 2.1 Administratívna budova - Majerská 47, Rovinka | ks | 8 | ||
| 2.2 Dielne, garáže - Majerská 47, Rovinka | ks | 10 | ||
| 2.3 Vypracovanie revíznej správy - areál ÚKSÚP Majerská 47, Rovinka | ks | 1 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| I. CENA |
| 1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 1.1. Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z cien za vykonanie OP a OS bleskozvodov, súčasťou ktorých sú: |
| 1.1.a) náklady na prácu; |
| 1.1.b) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie; |
| 1.1.c) náklady na vyhotovenie a odovzdanie správ a protokolov z OP a OS; |
| 1.1.d) náklady na stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, príp. nákladov na určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS. |
| 1.2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
| 1.3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
| 1.4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
| II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
| 2.1. Lehota plnenia je do 31.8.2023. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 hod.). |
| 2.2. Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu |
| 2.3. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v technickej špecifikácii. |
| III. FAKTURÁCIA |
| 3.1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
| 3.2. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
| 3.3. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
| 3.4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| IV. ĎALŠIE USTANOVENIA |
| 4.1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy fotokópiu platného osvedčenia oprávnenej osoby/oprávnených osôb, ktorý/í bude/ú vykonávať OP a OS el. zariadení, bleskozvodov, revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia v zmysle §16 (revízny technik) vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z. § 24 na skupinu E1, trieda A, B a B1, resp. fotokópie rovnocenných dokladov podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore pôvodu. |
| 4.2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| 4.3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
| 4.4. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronickej platformy, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
31.08.2023 14:00
1,00 celok
5 209,60
4 341,33
Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa uvedenej špecifikácie. V prípade vlastného návrhu plnenia zákazky dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy podrobnú špecifikáciu predmetu zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2023 13:58
25.07.2023 10:00
25.07.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.07.2023 08:38 - Vstupná ponuka | 5 200,00 | € | Cena s DPH |
| 25.07.2023 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 488,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: