166481
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky
Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK
54629331
Alanata a. s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Údržba SW riešení Romboid, Cms, aplikácií a modulov
údržba, softvér
Služba
1. Údržba SW riešení Romboid, Cms a web aplikácií a modulov
|
|
---|---|
Funkcia |
Údržba SW riešení pre správu webového sídla a web aplikácií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Služby údržby softvérových riešení Romboid, cms a web aplikácií a modulov | mesiac | 25 | ||
2. Úpravy a rozvoj podporovaných produktov | mesiac | 25 | ||
3. Ostatné služby | mesiac | 25 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
1. Dodávateľ je povinný poskytovať Objednávateľovi služby údržby nasledovne: |
1.1. Poskytovať podporu na nasledovné produkty: Romboid, cms systém na báze typo3, vybrané komponenty intranetu, aplikácie a moduly pre elektronické aukcie, výberové konania, faktúry, objednávky, výberové konania, predpisy, rozhodnutia, stanoviská, uznesenia, majetkové priznania, synchronizačný modul web-intranet (ďalej aj “Podporované produkty”) a zabezpečenie ich správnej funkcionality v rámci IT prostredia objednávateľa; |
1.2. V prípade vzniku vád kategórie A sa Dodávateľ zaväzuje poskytovať Objednávateľovi údržbu nasledovne: 5 dní v týždni, okrem štátom uznaných sviatkov a dní pracovného pokoja, v čase od 8:00 do 17:00 hod. s dobou reakcie do 4 hodín počas pracovnej doby; |
1.3. V prípade vzniku vád kategórie B sa Dodávateľ zaväzuje poskytovať Objednávateľovi údržbu nasledovne: 5 dní v týždni, okrem štátom uznaných sviatkov a dní pracovného pokoja, v čase od 8:00 do 17:00 hod. s dobou reakcie do 8 hodín počas pracovnej doby; |
1.4. V prípade vzniku vád kategórie C sa Dodávateľ zaväzuje poskytovať Objednávateľovi údržbu nasledovne: 5 dní v týždni, okrem štátom uznaných sviatkov a dní pracovného pokoja, v čase od 8:00 do 17:00 hod. s dobou reakcie do 16 hodín počas pracovnej doby; |
1.5. V prípade vzniku vád ďalších systémov súvisiacich so Podporovanými produktami (fyzické komponenty systému, operačné systémy, systém riadenia adresárových služieb, komunikačný subsystém, sieťové služby a pod.) sa Dodávateľ po určení kategórie vady zaväzuje poskytovať Objednávateľovi údržbu spôsobom uvedeným v bode 1.1.-1.3. tohto článku; |
1.6. Pomoc pri riešení vzniknutých vád je riešená buď vo forme zodpovedania otázok Objednávateľa (telefonické poradenstvo - helpdesk) alebo vo forme servisného zásahu v mieste plnenia (servisný zásah údržby). Predpokladom poskytovania služieb údržby je oznámenie vzniku vady poverenou osobou Objednávateľa Dodávateľovi dohodnutým spôsobom. |
Dodávateľ je povinný na základe tejto notifikácie prevziať riešenie vady v dohodnutom čase formou elektronického potvrdenia prevzatia a po vyriešení vady elektronicky oboznámiť Objednávateľa o uzavretí prípadu. Oznámenie vady musí obsahovať popis vady, miesto výskytu vady, meno a priezvisko, emailovú adresu a telefónne číslo osoby, ktorá vadu oznamuje, dátum a čas nahlásenia vady. |
Všeobecné otázky ohľadne údržby je potrebné posielať Dodávateľovi na dohodnutú e-mailovú adresu. V prípade dočasnej nefunkčnosti tejto e-mailovej adresy môže Objednávateľ oznámiť vznik problému a potrebu údržby operatívne aj telefonicky a zároveň je nevyhnutné zadať požiadavku aj vyplnením notifikácie. |
Dodávateľ je povinný obratom elektronicky potvrdiť Objednávateľovi na dohodnutej e-mailovej adrese prijatie notifikácie. V prípade, že nie je možné prijatie potvrdiť elektronicky, Dodávateľ potvrdí Objednávateľovi prijatie notifikácie telefonicky na dohodnutom telefónnom čísle . Následne po sfunkčnení e-mailovej adresy potvrdenie pošle aj elektronickou cestou. |
1.7. Ak je na základe definovania vady nevyhnutný zásah kvalifikovaného personálu, je Dodávateľ povinný zabezpečiť jeho vyslanie do miesta plnenia. |
2. Úpravy podporovaných produktov: |
2.1. Objednávateľ môže kedykoľvek počas platnosti zmluvy požiadať o zmenu alebo úpravu (doplnenie, rozšírenie) podporovaných produktov s podrobným popisom požadovaných úprav a zmien (ďalej „Žiadosť o zmenu aplikácie“). |
2.2. Zmeny a/alebo Podporovaných produktov budú vykonané na základe žiadosti Objednávateľa, ktorú osoba oprávnená zastupovať Objednávateľa alebo ním poverená osoba, predloží osobe oprávnenej zastupovať Dodávateľa. Ku každej doručenej žiadosti Objednávateľa na zmenu a/alebo úpravu riešenia vypracuje na vlastné náklady osoba poverená za Dodávateľa najneskôr do 10 pracovných dní (ak sa osoby poverené za Objednávateľa a Dodávateľa nedohodnú inak) od jeho doručenia stanovisko, v ktorom uvedie: |
2.2.1. či navrhovanú zmenu a/alebo úpravu považuje za realizovateľnú, |
2.2.2. popis riešenia zmeny, |
2.2.3. odhad časových a personálnych kapacít a navrhovaných nákladov u Objednávateľa, |
2.2.4. predpokladané dopady a nároky na SW a informačné systémy tretích strán, s ktorými podporované produkty komunikujú a potrebné úpravy na strane dotknutých systémov, |
2.2.5. navrhovaný spôsob a podmienky akceptácie, |
2.2.6. definovanie požadovanej súčinnosti Objednávateľa, |
2.2.7. termín dodania/realizácie zmeny a/alebo úpravy Podporovaných produktov. |
2.3. Pre vypracovanie stanoviska Objednávateľ poskytne Dodávateľovi súčinnosť nevyhnutnú na jeho vypracovanie. Následne žiadosť o zmenu aplikácie doplnenú o stanovisko Dodávateľa predloží osoba poverená za Dodávateľa osobe poverenej za Objednávateľa. Osoba poverená za Objednávateľa má právo požiadať o spresnenie Žiadosti o zmenu aplikácie, pokiaľ stanovisko a návrh riešenia Dodávateľa nie je špecifikované jednoznačne, alebo nepokrýva všetky súvislosti riešenia, a osoba poverená za Dodávateľa je povinná špecifikáciu doplniť. |
2.4. Dohodnutý a oboma zmluvnými stranami schválený rozsah prác, ohodnotený v MD (človekodeň) potrebných pre realizáciu zmien a/alebo úprav Podporovaného produktu je pre obe zmluvné strany záväzný. Zmeny a/alebo úpravy realizované Dodávateľom budú odovzdané písomným akceptovaním ich výsledkov osobou poverenou za Objednávateľa a Dodávateľa na základe splnenia všetkých náležitostí, špecifikovaných v žiadosti o rozšírenie Podporovaného produktu. Akceptačné testy budú vykonané podľa špecifikácie schválenej osobami poverenými za obe zmluvné strany. |
2.4.1. Ak sa pri akceptačnom teste vyskytnú poruchy, ktoré budú znemožňovať užívanie zmien a/alebo úprav Podporovaného produktu, alebo jeho častí, alebo budú obmedzovať jeho základné používanie (poruchy kategórie A alebo B), 3 dni po odstránení týchto porúch sa vykoná opakovaný test akceptácie. |
2.4.2. Ak sa pri akceptačnom teste nevyskytnú poruchy, alebo sa vyskytnú poruchy iné ako poruchy podľa bodu 2.4.1., realizácia zmien a/alebo úprav Podporovaného produktu sa bude považovať za vykonanú a za pripravenú na odovzdanie Objednávateľovi. Osoby poverené za obe zmluvné strany podpíšu zápisnicu o výsledkoch akceptačného testu, ako aj protokol o prevzatí zmien a/alebo úprav Podporovaných produktov do prevádzky a dohodnú primeranú lehotu na odstránenie prípadných porúch. |
2.5. V prípade, že výsledok akceptačných testov bude opakovane 3 (tri) krát neúspešný, v dôsledku čoho zmena a/alebo úprava Podporovaného produktu ako celok nemôže byť prevzatá Objednávateľom, je Objednávateľ oprávnený po opakovanom neúspešnom výsledku akceptačných testov odstúpiť od čiastkovej zmluvy (objednávky) a vrátiť Dodávateľovi poskytnuté plnenie predmetu čiastkovej zmluvy (objednávky) bez nároku na úhradu ceny. Dodávateľ je zároveň povinný celý systém vrátane súvisiacich prepojení na systémy tretích strán uviesť do stavu pred zmenou. |
3. Ostatné služby: |
3.1. Konzultácie a odborné poradenstvo bude Dodávateľ poskytovať po obojstrannej dohode na základe písomnej požiadavky Objednávateľa. Konzultácie a/alebo odborné poradenstvo budú vykonané na dohodnutom mieste, v dohodnutom čase a dohodnutým spôsobom. Potvrdením o vykonaní konzultácie a/alebo odborného poradenstva je Protokol o poskytnutí konzultácie a/alebo odborného poradenstva, podpísaný poverenou osobou za Objednávateľa. |
3.2. Školenia užívateľov a správcov bude Dodávateľ poskytovať po obojstrannej dohode na základe písomnej požiadavky Objednávateľa. Školenia budú vykonané na vopred dohodnutom mieste, v čase a dohodnutým spôsobom. Potvrdením o vykonaní školenia je Protokol o poskytnutí školenia, podpísaný poverenou osobou za Objednávateľa. |
3.3. Vzor protokolu o poskytnutí služby má náležitosti podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Rozsah poskytovaných služieb Dodávateľom pre Objednávateľa je minimálne 12 MD (človekodeň) mesačne. Stanovený počet MD (človekodní) mesačne je mesačný paušál. Pokiaľ sa mesačný paušál nevyčerpá, presunie sa zostatok do nasledujúceho mesiaca a pripočíta sa k mesačnému paušálu. V prípade, že za posledný mesiac platnosti zmluvy bude po započítaní zostatku z predchádzajúceho mesiaca vyčerpaný nižší počet MD ako je mesačný paušál, Dodávateľ vystaví faktúru za posledný mesiac trvania zmluvy v pomernej výške zodpovedajúcej počtu vyčerpaných MD. |
Cena za plnenie bude fakturovaná kvartálne k poslednému dňu kalendárneho kvartálu poskytovania služby. Cena za prvý kvartál bude zahŕňať obdobie od začiatku lehoty plnenia zmluvy do konca prvého kalendárneho kvartálu. |
Osoba, poverená za Objednávateľa, je oprávnená v mene Objednávateľa uplatniť u Dodávateľa: |
a) požiadavky na zmeny a/alebo úpravy Podporovaných produktov, |
b) dohodovať podmienky realizácie a/alebo zmien úprav Podporovaných produktov, |
c) potvrdzovať výkazy prác pracovníkov Dodávateľa, |
d) zabezpečovať poskytovanie súčinnosti Objednávateľa, |
e) podpisovať zápisnice o výsledku akceptačných testov zmien a/alebo úprav Podporovaných produktov a protokoly o ich odovzdaní a prevzatí do prevádzky, |
f) predkladať požiadavky na Ostatné služby. |
Povinnosťou Dodávateľa je udržiavať aktuálny stav poznatkov o Podporovaných produktoch ktoré sú predmetom starostlivosti a údržby. Dodávateľ je povinný predkladať výkazy prác pracovníkov Dodávateľa na schválenie Objednávateľovi pred fakturovaním uplynulého obdobia primerane včas. |
Definície: |
Vada - akákoľvek vada, chyba, nedostatok, porucha alebo akýkoľvek iný problém Podporovaného produktu, brániaci jeho riadnemu a/alebo bezchybnému užívaniu, a/alebo spôsobujúci ich čiastočnú alebo úplnú nefunkčnosť, a/alebo spôsobujúci čiastočné a/alebo úplné obmedzenie ich používania/prevádzky. Na účely plnenia predmetu tejto zmluvy vady rozdeľujeme do troch kategórií: |
Vada kategórie A – dodané riešenie nie je použiteľné vo svojich základných funkciách, alebo sa vyskytuje kritická funkčná vada znemožňujúca jeho činnosť a zakladajúca možnosť vzniku škody. |
Vada kategórie B – funkčnosť systému je vo svojich základných funkciách znížená tak, že tento stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku Objednávateľa. |
Vady kategórie C – ostatné drobné vady, ktoré nespadajú do kategórie vád A a B. |
Dodávateľ zodpovedá za bezchybné vykonávanie servisných služieb, tvoriacich predmet plnenia, ako aj za to, že tieto služby vykonáva v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami. |
Dodávateľ poskytuje na výsledky plnenia služieb záruku v trvaní dvanásť (12) mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia výsledku plnenia Objednávateľom. Počas záručnej doby vzniká Objednávateľovi právo požadovať a Dodávateľovi povinnosť bezplatne odstrániť vzniknuté vady. |
Objednávateľ je povinný u Dodávateľa písomne reklamovať vadu poskytnutého plnenia bez zbytočného odkladu po jej zistení. Dodávateľ je povinný pri obmedzení funkčností Podporovaného produktu začať s odstraňovaním reklamovanej vady bez zbytočného odkladu a to: |
a) ak je súčasťou služieb údržba, najneskôr do doby určenej v bode 1. od doručenia reklamácie, |
b) ak nie je súčasťou služieb údržba, tak najneskôr do 30 dní od doručenia požiadavky. |
Dodávateľ nezodpovedá za vady vzniknuté používaním Podporovaných produktov v rozpore s dokumentáciou a ani za vady vzniknuté v dôsledku úprav Podporovaných produktov a súvisiacich systémov akoukoľvek stranou s výnimkou Dodávateľa. |
Dodávateľ predloží minimálne jednu preukázateľnú referenciu vo forme referenčného listu s uvedením odberateľa, termínu a predmetu dodávky, kde predmetom dodávky bola implementácia alebo podpora technológií ktoré sú predmetom podpory (min. Romboid a Typo3) za predchádzajúce tri roky potvrdené Objednávateľom. |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy Objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2023 00:00 — 30.09.2025 23:59
1,00 ako celok podľa opisného formuláru
129 600,00
108 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2023 13:00
19.07.2023 09:00
19.07.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2023 10:34 - Vstupná ponuka | 129 600,00 | € | Cena s DPH |
18.07.2023 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: