• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2023 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2023 08:50

Detail zákazky Z20237272

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2023 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2023 08:50

Základné údaje

Z20237272

OF-274453

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8186353

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

10955216

Ing. Ladislav Kokoška CSc. - GMB

Hlavná 127/54, Kapušany, 08212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OOPP pre pracovníkov zdravotníckeho zariadenia

pracovný, odev, obuv

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dámske zdravotnícke nohavice Klasik M – 086
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť 38 3 ks
veľkosť 40 5 ks
veľkosť 42 1 ks
veľkosť 44 2 ks
veľkosť 46 1 ks
 2. Zdravotnícka blúza OLA
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť 40 4 ks
veľkosť 42 2 ks
veľkosť 46 2 ks
 3. Dámsky pracovný plášť biely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť 46 1 ks
farba biela
 4. Dámske zdravotné prezuvky Taruca OB Cerva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť 38 1 ks
veľkosť 39 1 ks
 5. Dámske zdravotné prezuvky Mars Ardon
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť 39 1 ks
veľkosť 40 1 ks
 6. Biele pracovné poltopánky LINDEN O1 ESD CXS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť 39 2 ks
veľkosť 41 1 ks
farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Zmluvné strany si do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom navzájom doručia zoznam kontaktných osôb, oprávnených konať v rámci plnenia predmetu zákazky za ich strany.
Ak niektorý z použitých parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať uvedené požiadavky verejného obstarávateľa na materiál a farebné vyhotovenie výrobku. Týmto sa zabezpečí funkčnosť a úžitkovosť výrobku, nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený výrobok určený. Ponúknutý ekvivalentný výrobok dodávateľ predloží už vo vlastnom návrhu plnenia zákazky.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami, fotografiou (prípadne prospektom) vrátane podrobného aktualizovaného rozpočtu s vyčíslením cien za jednotlivé položky.  Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar,  technické parametre a ceny. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektornicky kontaktnej osobe objednávateľa vyhlásenia o zhode (certifikáty alebo protokoly na obuv, odev a ostatné ochranné pracovné prostriedky), aby sa objednávateľ uistil, že dodaný predmet zmluvy bude v súlade s požiadavkami platnej legislatívy na kvalitatívne parametre predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje do 10 dní odo dňa uzavretia zmluvy bezplatné poskytnutie vzoriek tovaru v mieste plnenia zákazky. Poskytnuté vzorky musia byť odsúhlasené objednávateľom, musia zodpovedať technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky. V prípade, že vzorky nebudú zodpovedať požadovanému popisu, má objednávateľ právo odstúpenia od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar I. akosti zodpovedajúci platným normám STN, EN.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktoré je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom dodacieho listu, v ktorom bude uvedený položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa príp. ďalšie skutočnosti.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruka na tovar v trvaní min. 2 roky.
Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu tovaru, ktorý je v záručnej dobe najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V prípade reklamácie si reklamovaný tovar preberie dodávateľ v mieste dodania tovaru, a to do troch dní od nahlásenia reklamácie povereným zamestnancom objednávateľa. O výsledku reklamácie bude dodávateľ informovať objednávateľa bezprostredne po ukončení reklamačného konania a zároveň mu bude doručený spolu s reklamovaným tovarom aj reklamačný protokol s uvedením spôsobu vybavenia reklamácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo výmeny veľkosti tovaru do 10 dní od dodania. Prevzatie a následné dodanie vymieňaného tovaru dodávateľ zabezpečí v mieste plnenia zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

11.08.2023 09:00 — 31.08.2023 14:00

28,00 ks

568,67

473,89

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2023 09:12

09.08.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.08.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 204
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2023 10:12 - Vstupná ponuka 568,67 € Cena s DPH
14.07.2023 10:12 - Najvýhodnejšia ponuka 568,67 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS