• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2023 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2023 13:50

Detail zákazky Z20237270

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2023 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2023 13:50

Základné údaje

Z20237270

OF-275708

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8173138

Objednávateľ

00159557

Stredná odborná škola agrotechnických a gastronomických služieb

J. Majlátha 2, Pribeník, 07651, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky a syry

mlieko, syr, smotana, tvaroh,

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, mliečne výrobky a syry
Funkcia
Dodávka mlieka, mliečnych výrobkov a syrov pre školskú jedáleň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko polotučné trvanlivé (konzumné kravské ) s obsahom tuku 1,5% UHT - 1 litrové balenie ks 300
Smotana do kávy - kapucínka (balenie 10 x 10 g ) ks 20
Trvanlivá smotana na varenie - 250 ml balenie, UHT, zloženie: smotana, tuk najmenej 12 % ks 120
Smotanový jogurt biely - Zloženie: mlieko, mliečna bielkovina, jogurtová kultúra, kultúry obsahujúce Bifidobacterium a Lactobacillus acidophilus      (10 6/g) bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok , 125 g balenie ks 50
Smotanový jogurt ochutený - malina - smotana 10 % tuku, malinová zložka 17 % (cukor, malinový koncentrát a pyré 29 %, glukózovo-fruktózový sirup, zahusťovadlá: modifikovaný škrob, pektíny; koncentrát z cvikly a z arónie, farbivo: karmíny), jogurtová kultúra bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, 125 g balenie ks 80
Smotanový jogurt ochutený - jahoda - smotana 10 % tuku, jahodová zložka 17 % (cukor, jahodový koncentrát a pyré 29 %, glukózovo-fruktózový sirup, zahusťovadlá: modifikovaný škrob, pektíny; koncentrát z cvikly a z arónie, farbivo: karmíny), jogurtová kultúra bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, 125 g balenie ks 80
Smotana pochúťková kyslá  200 ml balenie, pasterizovaná smotana, smotanová kultúra, tuk v hmotnostných %: najmenej 16 ks 30
Maslo čerstvé, stolové - 250 g balenie, vyrobené z pasterizovanej smotany. Zloženie. Pasterizovaná smotana (mlieko), Pitná voda, Tuk min. 82 %. ks 130
Rastlinný tuk - 400 g balenie - vhodný na teplú aj studenú kuchyňu, margarin so znížením obsahu tuku 60 %, Rama, alebo ekvivalent ks 5
Tvaroh polotučný - voľne balený kg 40
Bryndza plnotučná - 125 g balenie, zloženie: skladovaný ovčí syr, kravský hrudkový syr, pitná voda, soľ, Množstvo ovčej zložky min. 50 % hmot. zo sušiny výrobku, Tuk v sušine: min. 48 %, sušina: min. 44 % Liptovská bryndza, alebo ekvivalent ks 10
Smotana trvanlivá na šľahanie 33 %, 250 ml balenie, UHT, ks 20
Syr plátkový s bylinkami (oranžový ) 100 g balenie ks 5
Syr plátkový 100 g balenie ks 30
Syr tehla 45 %,  polotvrdý zrejúci plnotučný syr, tuk v šušine 45 % Michalovská tehla, alebo ekvivalent kg 50
Syr Mozarella, obsahuje 45 % tuku v sušine kg 1
Syr tavený smotanový - črievko, 100 g , zloženie: kravský syr 45 % ks 100
Syr s modrou plesňou vnútry hmoty, 125 g balenie ks 30
Balkánsky syr, 1 kg, vyrobené z čerstvého ovčieho a kozieho mlieka v pomere 70 % ovčieho a 30 % kozieho mlieka a zreje v slanom roztoku kg 3
Syr tehla údená, syr zrejúci plnotučný údený ementálskeho typu kg 2,5
Šľahačka v spreji - 220 g, zloženie: tuk najmenej 19 %, odtučnéné mlieko, stužený rastlinný tuk 18 %, cukor, hnací plyn: oxid dusný ks 30
Syr mäkký roztierateľný, 180 g, tuk sušine 30 % ks 3
Majonéza, 1 kg balenie, zloženie: repkový olej, voda, ocot, cukor, Hellmanns alebo ekvivalent ks 10
Tatarská omáčka, 1 kg balenie, zloženie: repkový olej, voda, zeleninová zmes, Hellmanns alebo ekvivalent ks 20
Margarín na pečenie - 250 g balenie, zloženie: rastlinná tuková nátierka s obsahom min. 72 % rastlinných tukov, Hera elebo ekvivalent ks 40
Čokoládový, vanilkový tvarohový dezert, 80 g, tvarohový dezert s príchuťou kakao, zloženie tvaroh 48 %, čokoládová a vanilková aróma ks 100
Zmes na šlahanie s rastlinným tukom sladená, 1 lit. balenie, 30 % Meggle Creme patisserie alebo ekvivalent ks 10
Mäkký čerstvý syr chladený, 250 g - Mascarpone krém alebo ekvivalent ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dni od uzavretia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotlivými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
Minimálne požiadavky na predmet zákazky - Mlieko a mliečne výrobky Požiadavky na mlieko: - preferujeme pasterizované mlieko, - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5, - minimálny obsah tuku 1,5%
Požiadavky na mliečne výrobky: - syry bez rastlinných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad - kyslomliečne výrobky s obsahom minimálne 106 variabilných mliečnych baktérií probiotického charakteru v 1 ml, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5.
Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby.
Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania technických vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru. Pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších technických vlastností a kvality.
Množstvá a sortiment tovarov sú určené na základe súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť.
V prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku) v súlade s Potravinovým kódexom SR, so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách a so zákonom č. 119/2010 Z. z. o obaloch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Súčasťou záväzku predávajúceho podľa zmluvy sú aj služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie kompletizácie tovaru, balenie tovaru, jeho doprava a vyloženie v mieste plnenia, poskytnutie písomných dokumentov v súlade s Výnosmi Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR potrebných pre kvalitu potravín v slovenskom alebo českom jazyku.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Kupujúci sa zaväzuje predávajúcemu zvýšiť jednotkové ceny počas trvania zmluvy v prípade, ak Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR na Pôdohospodárskej platobnej agentúry www.apa.sk v časti Agrárne trhové informácie Slovenska (ATIS) dva krát po sebe zverejní zvýšenie ceny danej potraviny. Kupujúci bude porovnávať zvýšenie ceny predávajúceho na konkrétny druh potraviny s priemernou cenou potraviny, ktorá je zverejnená na www.apa.sk .
Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti kúpnej zmluvy podľa aktuálnych potrieb.
V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany Dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá Dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom Objednávateľa kontrolným orgánom.
Uchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 2 dni od doručenia objednávky na základe rozhodnutia zodpovednej osoby, ktoré uvedie v čiastkovej písomnej alebo telefonickej objednávke, termín a čas doručenia tovaru.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v Technických vlastnostiach. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Faktúra je splatná do 14 dni odo dňa jej vystavenia.
Kúpna zmluva platí od 15.8.2023 - 31.01.2024
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotlivých jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených surovín. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systém manažérstva bezpečnosti potravín, alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrou autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Majlátha 2 , Pribeník, Trebišov, Košický, Slovenská republika

15.08.2023 09:04 — 31.01.2024 09:04

1,00 je uvedené v prílohe č. 1

2 292,00

1 964,42

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2023 09:05

04.08.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.08.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2023 14:01 - Vstupná ponuka 2 292,00 € Cena s DPH
14.07.2023 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka 2 292,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS