00159557
Stredná odborná škola agrotechnických a gastronomických služieb
J. Majlátha 2, Pribeník, 07651, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazená hydina a ryby
mrazená hydina, ryby
Tovar, Služba
1. Mrazená hydina a ryby
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie potravín v školskú jedáleň v kvalite podľa platných noriem podľa potreby objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kuracia polievková zmes mrazená | kg | 50 | ||
Sliepka celá bez drobkov mrazená | kg | 20 | ||
Kurča celé mrazené bez drobkov | kg | 10 | ||
Kuracie stehná kalibrované mrazené 220 g | kg | 90 | ||
Kuracie stehná kalibrované mrazené 260-290 g | kg | 90 | ||
Kurací stehenný plátok bez kože a kostí mrazené | kg | 20 | ||
Kuracie prsia bez kosti kalibrované mrazené 100 g natur | kg | 50 | ||
Kuracie prsia bez kosti kalibrované mrazené 120 g natur | kg | 80 | ||
Kuracie prsia bez kosti kalibrované mrazené 150 g natur | kg | 80 | ||
Kačacie stehná mrazené 300 - 350 g | kg | 20 | ||
Kuracia pečeň mrazená 500 g | kg | 10 | ||
Morčacie prsia bez kostí natur mrazené | kg | 15 | ||
Rybie filé kocky z aljašskej tresky mrazené bez vody a aditív 150 g | kg | 12 | ||
Rybie filé z lososa mrazené bez vody a aditív 150 g | kg | 30 | ||
Kačacie prsia mrazené 120 g | kg | 10 |
Názov |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dni od uzavretia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotlivými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty. |
Súčasťou záväzku predávajúceho podľa zmluvy sú aj služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie kompletizácie tovaru, balenie tovaru, jeho doprava a vyloženie v mieste plnenia, poskytnutie písomných dokumentov v súlade s Výnosmi Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR potrebných pre kvalitu potravín v slovenskom alebo českom jazyku. |
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. |
Vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5. Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby. |
Množstvá a sortiment tovarov sú určené na základe súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky. |
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť. |
V prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku) v súlade s Potravinovým kódexom SR, so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách a so zákonom č. 119/2010 Z. z. o obaloch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú. |
Kupujúci sa zaväzuje predávajúcemu zvýšiť jednotkové ceny počas trvania zmluvy v prípade, ak Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR na Pôdohospodárskej platobnej agentúry www.apa.sk v časti Agrárne trhové informácie Slovenska (ATIS) dva krát po sebe zverejní zvýšenie ceny danej potraviny. Kupujúci bude porovnávať zvýšenie ceny predávajúceho na konkrétny druh potraviny s priemernou cenou potraviny, ktorá je zverejnená na www.apa.sk . |
Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti kúpnej zmluvy podľa aktuálnych potrieb. |
V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany Dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá Dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom Objednávateľa kontrolným orgánom. |
Uchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 2 dni od doručenia objednávky na základe rozhodnutia zodpovednej osoby, ktoré uvedie v čiastkovej písomnej alebo telefonickej objednávke, termín a čas doručenia tovaru. |
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Faktúra je splatná do 14 dni odo dňa jej vystavenia. |
Kúpna zmluva platí od 15.8.2023 - 31.01.2024 |
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotlivých jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celé predpokladané množstvo tovaru. |
Názov | Upresnenie |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených surovín | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systém manažérstva bezpečnosti potravín, alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrou autorizovanou kontrolnou inštitúciou. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
J. Majlátha 2 , Pribeník, Trebišov, Košický, Slovenská republika
15.08.2023 08:53 — 31.01.2024 08:53
1,00 je uvedené v prílohe č. 1
4 868,00
3 501,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2023 08:54
03.08.2023 13:00
03.08.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2023 14:00 - Vstupná ponuka | 4 867,99 | € | Cena s DPH |
02.08.2023 15:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 843,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: