• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 15:53
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20237255

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 15:53
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20237255

OF-275663

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8120628

Objednávateľ

00305103

Obec Šenkvice

Nám. G. Kolinoviča 5, Šenkvice, 90081, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Exteriérový nábytok, regály a upratovacie pomôcky

exteriérový nábytok, vonkajší nábytok, záhradný nábytok, kreslo, stolička, stôl, stohovateľný, regál, upratovanie, kôš na bielizeň, manipulačný vozík, vozík pre upratovačku, žehlenie, sušiaky na bielizeň, odpadkový kôš

  • 39142000-9 - Záhradný nábytok
  • 39151100-6 - Regály
  • 39224340-3 - Koše
  • 34911100-7 - Vozíky
  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 39221170-9 - Sušiaky
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Exterierové kreslo - stohovateľné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záhradná stolička s podrúčkami, stohovateľná.  Materiál: Hliník, plast, textil.  Rozmery (ŠxHxV): min. 500 x min. 700 x min. 900 mm.  Farebné prevedenie v tmavej farbe, napr, tmavá sivá, modrá, hnedá, čierna hodiace sa ku exteriérovým stolom. ks 16
 2. Exteriérový stôl – stohovateľný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záhradný jedálenský stôl, stohovateľná.  Materiál: Hliník a/alebo plast.  Rozmery (ŠxHxV): min. 1350 x min. 700 x 700 - 750 mm.  Farebné prevedenie v tmavej farbe, napr, tmavá sivá, modrá, hnedá, čierna hodiace sa ku exteriérovým kreslám. ks 4
 3. Regál nastaviteľný kovový 800x400x1800
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmery (ŠxHxV): min. 800 - 900 x 400 - 450 x 1800 - 2000 mm.  Kovový regál s nastaviteľnými policami.  Povrchová úprava kovu: lakovaný alebo pozinkovaný.  Počet políc: min. 5 ks.  Police kovové alebo z drevotriesky alebo kvalitnej drevovláknitej dosky.  Nosnosť políc min.: 170 kg ks 28
 4. Koše na bielizeň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kôš na čistú bielizeň. Zo stabilného materiálu s jednoduchou údržbou. S dvoma tvarovanými úchytmi Stohovateľný Materiál: plast  Objem: min. 45 l Rozmery (ŠxHxV): min. 590 x min. 390 x min. 23 mm" ks 4
 5. Manipulačný vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmery políc (ŠxH): 70-950 x 400-450  Vozík s 2 policami z kovu, 2 rukoväte.  Vítané sú police vybavené bočnicami alebo ohrádkami proti prepadnutiu predmetov z políc.  4 otočné kolesá s priemerom min. 90 mm, min. 2 kolesá s brzdou.  Svetlé behúne kolies, ktoré nezanechávajú stopy na podlahe.  Nosnosť políc min. 90 kg ks 2
 6. Žehliaca doska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Žehliaca doska s nastviteľnou výškou, s pevnou odkladacou plochou. Skladacia. Rozmery žehliacej plochy (ŠxH): min. 1100 x min. 350 mm. ks 6
 7. Vozík pre upratovačku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vozík s kovovým rámom, 4 otočnými kolieskami.  Celkový rozmer (ŠxHxV): min. 40 x 850 x 105 mm.  Min. 2 vedrá s objemom min. 15 l s pákovým žmýkačom vrátane vložky žmýkača.  Vítaná možnosť pre zavesenie plastového vreca na odpadky napr. plastovými svorkami.  Vítaná ďalšia polička na čistiace prostriedky alebo vedro. Vítaný držiak na mop. ks 2
 8. Skladací sušiak na bielizeň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednoduché spracovanie v kombinácii kovu a plastu.  Rozmery po rozložení (ŠxHxV): min. 900 x min. 430 x min. 800 mm.  Dĺžka na sušenie min. 18 m.  Možnosť sušiť aj široké kusy - min. 2 vyklápacie.  Protišmykové a stabilizačné prvky na nohách.  Vhodný na vonkajšie aj vnútorné využitie. ks 3
 9. Nádoba na odpad so šliapadlom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odpadkový kôš, antikórový, nášľapný, vyberateľná nádoba 15 - 30 l. ks 32
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlásil, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v požadovaných technických špecifikáciách alebo s lepšími technickými parametrami.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri jeho preberaní zistí vadu, alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať požadovanej minimálnej špecifikácii.
Objednávateľ bude pri plnení zákazky spolufinancovanej z EŠIF využívať iný bankový účet, aký má uvedený vo svojom profile na elektronickej platforme. Po zadaní zákazky oznámi objednávateľ dodávateľovi účet, ktorý bude v rámci finančného plnenia využívaný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Centrum sociálnych služieb na ulici Družstevná , Šenkvice, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

31.07.2023 09:00 — 18.08.2023 15:00

1,00 súbor

6 350,00

5 283,15

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2023 15:53

20.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 672
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.07.2023 07:54 - Vstupná ponuka 6 349,99 € Cena s DPH
18.07.2023 07:54 - Najvýhodnejšia ponuka 6 349,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS