• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20237242

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20237242

OF-275697

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8115890

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Samolepiace bločky neónové v tvare kocky
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiace bločky v tvare kocky Q-Conect, neónové farby ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Samolepiace lístky v tvare kocky, ktoré držia na väčšine povrchov, dajú sa odlepiť bez poškodenia povrchu a znova nalepiť. Rozmer 75 x 75 mm, počet listov 320, trojfarebné lístky v neónových farbách.
 2. Xerografický papier
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier A4, All Premium, biely balenie/500 listov balík 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Xerografický papier určený pre kopírky,laserové a atramentové tlačiarne, faxy. Farba biela. Plošná hmotnosť 80 g/m2.
 3. Korekčný roller
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Korekčný roller Pritt., balenie 10 ks/krabička ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Šírka stopy 4,2 mm. Návin 12 m. Len značku Pritt.
 4. Euroobal
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobal A4, lesklý, hrúbka 80 mic., balenie po 100 ks. balík 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Formát A4. Hladký, priestvitný, bezfarebný. Hrúbka 80 mic., mat. polypropylén, antistatická úprava, eurodierovanie (univerzálna multiperforácia), horné otváranie.
 5. Pákový zakladač A4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pákový zakladač A4 "Mramor" ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Kancelársky pákový zakladač z kartónu, s krúžkom pre ľahké vyťahovanie z police. Štrukturovaný papierový poťah čierneho mramorového vzoru s pákovou mechanikou a prítlačnou lištou.
.. Vybavený rado zámkom, ochranným spodným kovaním a nalepeným chrbtovým štítkom. Šírka chrbta 7,5 cm.
 6. Zvýrazňovač
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvýrazňovač DONAU D-text ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Zvýrazňovač so zrezaným hrotom na vyznačovanie textu. Šírka stopy 1-5 mm. dĺžka 200 m. Rôzne farby: žltá, zelená, oranžová, ružová, modrá.
 7. Odkladacia mapa
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odkladacia mapa s tromi chlopňami A4 ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Odkladacia mapa s tromi chlopňami, z kvalitného eko kartónu ekonomik, gramáž 200 g. Farba žltá, modrá.
 8. Korekčný roller náhrada
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Korekčný roller Pritt - náhrada ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Šírka stopy 4,2 mm, návin 12 m. Len značku Pritt.
 9. Obal PVC A5
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obal PVC A5 U hrubý závesný so striežkou ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Bezfarebný, priesvitný, hladký, formát A5, viď príloha - foto.
 10. Popisovač na textil
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Popisovač na textil Centropen 2739 ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Textill Marker, hrot okrúhly, šírka stopy 1,8 mm, stopa písma odolná voči praniu do 60 °C, nevyprateľný s pigmentovým atramentom, farba čierna, netoxický. Vhodný pre písanie na všetky druhy textilu.
 11. Rýchloviazač závesný celý
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchloviazač závesný celý RZC, formát A4 (balenie 50ks) ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou (celý). Kovová lišta na zavesenie do šanónov. Vyrobené z eko kartónu ekonomik, gramáž 200 g/m. Farba modrá, žltá.
 12. Rýchloviazač obyčajný celý
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchloviazač celý obyčajný, formát A4, balenie 50 ks ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Rýchloviazač bez chlopne s plnou prednou stranou (celý), vyrobené z eko kartónu classic, gramáž 240 g/m2, alebo 200 g, zakladací pásik vo vnútri.
 13. Lepiaca tyčinka
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lepiaca tyčinka Pritt ks 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Tuhé tyčinkové lepidlo na lepenie papiera, lepenky, textílií a iných materiálov, so skrutkovacím uzáverom. Jednoduchá aplikácia, po zaschnutí sa papier nevlní. Neobsahuje rozpúšťadlá. Objem 35 g.
 14. Guľôčkové pero
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guľôčkové pero ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Klikací systém zapínania, farba písania: modrá. Rýchlo zasychá a nerobí šmuhy.
 15. Fix Centropen
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fix Centropen 2846, zelená ks 20
Fix Centropen 2846, červená ks 20
Fix Centropen 2846, čierna ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Popisovač s vláknovým okrúhlym hrotom, šírka stopy 1 mm Balenie po 10 ks.
 16. Fix Centropen
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fix Centropen 2811, farba zelená ks 30
Fix Centropen 2811, farba čierna ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Popisovač s jemným plastovým  hrotom priemer 0,3 mm.
 17. Etikety
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Etikety biele na kotúči, rozmer 35x22 mm ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Etikety biele, na kotúči, rozmer 35x22 mm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
2. Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hod. po uzavretí zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
3. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu odkontrolovania množstva/druhu dodaného tovaru a zamedzenia prípadnej reklamácie.
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
7. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia v jednej dodávke. Tovar bude dodaný nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
8. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy.
9. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť FA 60 dní odo dňa doručenia.
10. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
11. Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 1, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

24.07.2023 08:00 — 25.07.2023 14:00

1,00 Predmet zákazky celkom

1 959,40

1 632,83

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje predložiť aktuálny rozpočet podľa položiek s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hodín po uzavretí zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2023 13:46

19.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 28
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.07.2023 10:33 - Vstupná ponuka 1 959,40 € Cena s DPH
19.07.2023 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka 1 959,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS