• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2023 08:55

Detail zákazky Z20237238

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2023 08:55

Základné údaje

Z20237238

OF-274300

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8125053

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

30998263

ECOTEST spol. s r. o.

Sládkovičova 21, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Umývací a dezinfekčný automat s horúcovzdušným sušením

Umývací a dezinfekčný automat s príslušenstvom

  • 42959000-3 - Umývačky riadu nie pre domácnosť
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Umývací a dezinfekčný automat s príslušenstvom
Funkcia
Umývací a dezinfekčný automat s dávkovaním tekutých prostriedkov a horúcovzdušným sušením, vrátane príslušenstva. Čistiaca technika pre potreby vybavenia pracoviska operačných sál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednodverový umývací a dezinfekčný automat s elektro ohrevom ks 1
Celkový príkon umývačky kW 9,5
Vonkajšie rozmery prístroja (V, Š, H) mm 840 x 600 x 600
Hmotnosť umývačky netto kg 80
Maximálna teplota oplachu stupeň Celzia 93
Objem umývacieho priestoru l 145
Vstavaný sušiaci agregát s aktívnym HEPA filtrom triedy H13 ks 1
Celkový príkon sušiaceho agregátu kW 2,5
Ventilačný výkon sušiaceho agregátu m3/hod 60
Stupeň filtrácie aktívneho HEPA filtra % 99,95
Životnosť HEPA filtra h 200
Emisia hladiny akustického tlaku na pracovisku dB 70
Umývací kôš - horný, výškovo nastaviteľný pre optimálne uloženie nástavcov, so vstavaným umývacím ramenom ks 1
Umývací kôš - spodný, pre uloženie bežných sitových misiek a rôznych nástavcov ks 1
Nástavec pre uloženie operačnej obuvi do veľkosti 41 na umiestnenie do horného koša ks 1
Nástavec pre uloženie operačnej obuvi do veľkosti 48 na umiestnenie do spodného koša ks 1
Nerezový podstavec pod automat ks 1
Minimálne rozmery podstavca (V, Š, H) mm 320 x 600 x 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vonkajší plášť nerez
Dvere dopredu výklopné, celonerezové
Dovieranie a uzamykanie dverí automatické
Umývacie a dezinfekčné programy s použitím chémie pH neutrálne, enzymatické alebo alkalické
Systém s prívodom čerstvej vody do každej fázy programu
Filtračný systém umývacieho kúpeľa viackomponentový
Kontrola umývacieho tlaku a rotácie postrekovacích ramien áno
Konštrukcia z nerezovej ocele s tepelnou a zvukovou izoláciou dvojplášťová
Integrovaný sušiaci agregát áno
Umývací a dezinfekčný automat s umývacím priestorom s kapacitou 8 DIN sít, alebo 14 párov operačnej obuvi
Výhrevné obehové čerpadlo s variabilnými otáčkami s celkovým výkonom minimálne Qmax 500 l/min
Nerezový dotykový ovládací panel s tlačidlami rýchlej voľby
Elektronická, programovateľná riadiaca jednotka minimálne 18 programov
Možnosť dokumentovania umývacích procesov pomocou software (s modulom Ethernet) alebo USB riešenia/tlačiareň (s modulom RS232)
Možnosť pripojenia externých dávkovacích modulov
Dávkovacie čerpadlo na tekutý čistiaci prostriedok vrátane kontroly dávkovaného množstva áno
Dverový dávkovač na leštidlo áno
Dverový zásobník soli áno
Priame pripojenie umývacieho koša áno
Vstavaný kondenzátor pár s rozstrekovačom
Vstavaný zmäkčovač vody áno
Bezškárovo zváraný umývací priestor s hladkými spojmi áno
Systém ochrany proti poškodeniu vodou áno
Splňujúci bezpečnostné štandardy a nariadenia EN 60529 (krytie IP20), EN 61010-2-040, EN 61010-1 áno
Nerezový podstavec zmontovateľný s automatom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia a uvedenia do prevádzky
3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
4. Zariadenie musí byť nové, nepoužívané a nerepasované
5. Záručná doba na predmet zmluvy min.24 mesiacov vrátane poskytnutia bezplatných servisných preventívnych prehliadok
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia
8. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č.56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov
9. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS
10. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru
11. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR.
12. V prípade dodávky tovaru zo zahraničia ( v rámci krajín EÚ), požaduje sa predložiť údaje do hlásenia "INTRASTAT-SK" v rozsahu - číslo colného sadzobníka, krajina pôvodu tovaru, váha tovaru (netto) 1ks, a spôsob dopravy
13. Súčasťou dodávky musí byť kompletné zariadenie s hardvérovým a softvérovým vybavením, celá dokumentácia s návodom pre použitie, inštalačné kity, spotrebný materiál pre prvotnú inštaláciu
14. Požaduje sa technická a aplikačná podpora po dobu najmenej troch rokov od uskutočnenia dodávky
15. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy
16. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
17. Požaduje sa predložiť technická špecifikácia pre inštaláciu zariadenia
18. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
19. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
20. Požaduje sa, aby bol servis vykonávaný autorizovanými servisnými technikmi výrobcu, alebo výrobcom vyškolenými technikmi s autorizáciou na servisnú činnosť, pri komunikácia servisného technika v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku.
21. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
22. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
23. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
24. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

24.07.2023 07:00 — 06.10.2023 14:00

1,00 celok

15 588,38

15 588,38

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.07.2023 14:10

21.07.2023 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2023 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2023 15:18 - Vstupná ponuka 15 500,00 € Cena bez DPH
13.07.2023 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka 15 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS