• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2023 14:50

Detail zákazky Z20237237

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2023 14:50

Základné údaje

Z20237237

OF-275618

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8111782

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ručné nástroje a príslušenstvo

sada náradia, ručné nástroje, rôzne ručné nástroje, rebríky

  • 44512940-3 - Sada náradia
  • 44511000-5 - Ručné nástroje
  • 44512000-2 - Rôzne ručné nástroje
  • 44423200-3 - Rebríky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ručné nástroje a príslušenstvo
Funkcia
Ručné nástroje a prísluš enstvo bude používaná pracovníkmi údržby infraštruktúry na údržbu infraštruktúry vojenských objektov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sada imbusových kľúčov 9ks. Veľkosti kľúčov H1,5-H10 sada 4
Sada zámočníckych kladív 7-dielna (napríklad PM-MSL-Z7T)( 2 000 g / 1 500 g / 1 000 g / 500 g / 200 g / 300 g / 100 g) sada 4
Pištoľ výtlačná na silikón a tmel; celokovová ks 4
Elektrikárske skrutkovače Milwaukee Tri-Lobe VDE (Sada 12 ks); kruhový driek, trojhranná rukoväť, VDE, obsahuje PH, PZ, PL, Torx, skúšačku napätia (4932479095) alebo ekvivalent sada 4
Kliešte; kombinované, izolované,univerzálne; chróm-vanádiová oceľ; 180mm ks 4
štípacie kliešte na káble (odizolačná technika) (EAN: 4008190020163) alebo ekivalent ks 4
Knipex PreciStrip 16 12 52 195 automatické odizolovacie kliešte 0.08 do 16 mm (EAN: 4003773085829) alebo ekvivalent ks 2
KNIPEX KLIEŠTE INŠTALATÉRSKE COBRA® 3 KUSY (180, 250, 300) EAN 4003773074793 alebo ekvivalent ks 4
Skúšačka UNI-T UT18C; EAN: 6935750518038 alebo ekvivalent ks 4
Stanley FatMax viacúčelová taška na náradie FMST1-73607 alebo ekvivalent ks 4
Oblúková pílka na železo vrátane rezného plátku ks 4
Sada priebojníkov a sekáčov 12ks (ean 5901638118820) alebo ekvivalent sada 4
Sada špachtlí 3 ks (ean 5906083061301) alebo ekvivalent sada 4
Vrták stupňovitý stromček 6-18mm ks 4
Nitovacie kliešte na trhacie nity, 100 ks nitov ve 4 veľkostiach; Kliešte 107 dielov, 4 výmenné trhacie čeľuste, 100 kusov trhacích nitov, kľúč na výmenu trhacej hlavy, z hliníkovej zliatiny ks 4
Nožnice na plech s čeľusťami z CrV ocele a prevodovým mechanizmom ks 4
hasák na trúbky so skrutkou 258/0300 mm, 2" ean 8590343001847 alebo ekvivalent ks 2
Rebrík hliníkový 3x11, trojdielny, univerzálny ks 2
OBOJSTRANNÉ HLINÍKOVÉ SCHODÍKY 2x7 ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Potvrdený dodací list musí byť jej súčasťou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení, prvej akostnej triedy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

20.07.2023 14:30 — 31.08.2023 14:30

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

3 113,01

2 594,19

Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2023 13:16

18.07.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 316
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2023 17:12 - Vstupná ponuka 3 113,01 € Cena s DPH
17.07.2023 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka 3 109,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS