• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2023 13:50

Detail zákazky Z20237236

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2023 13:50

Základné údaje

Z20237236

OF-275698

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8115888

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35828382

EUROSAFE s.r.o.

Smrečianska 43, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba certifikovaných mobilných trezorov

Opravy a údržba certifikovaných mobilných trezorov

  • 98395000-8 - Zámočnícke služby
  • 50850000-8 - Opravy a údržba nábytku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a údržba mechanických a elektronických kombinačných zámkov
Funkcia
Servis a údržba mechanických a elektronických kombinačných zámkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zámok trezora (kľúčová časť) EUROSAFE TLO 4 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rok výroby 2006
typ- velkosť TLO 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Kuchyňa pri Malackách (okres Malacky(.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky.
Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní od jej doručenia a dodania tovaru.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

24.07.2023 12:59 — 21.08.2023 13:00

1,00 zákazka

3 000,00

1 714,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2023 13:04

19.07.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 486
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2023 09:58 - Vstupná ponuka 1 776,00 € Cena s DPH
19.07.2023 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 776,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS