36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
33674515
Vlastimil Šiška LESTECH
62, Vozokany, 95605, SVK
Krovinorez HUSQVARNA 545RX
krovinorez, husqvarna
Tovar, Služba
|
1. Krovinorez HUSQVARNA 545RX
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Krovinorez HUSQVARNA 545RX |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zdvihový objem valca, cm³ | cm3 | 45,7 cm³ | ||
| Vnútorný priemer valca | mm | 42 | ||
| Zdvih valca | mm | 33 | ||
| Výstupný výkon | kW | 2,1 | ||
| Maximálne otáčky motora pri záťaži | ot/min | 9000 | ||
| Objem palivovej nádrže | l | 0,9 | ||
| Spotreba paliva | g/kWh | 450 | ||
| Vzduchová medzera zapaľovacieho modulu | mm | 0,3 | ||
| Rýchlosť pri voľnobehu | ot/min | 2700 | ||
| Medzera medzi elektródami | mm | 0,5 | ||
| Rýchlosť pre zopnutie spojky | ot/min | 3780 | 4020 | |
| Max. otáčky výstupného hriadeľa | ot/min | 8800 | ||
| Ekvivalentná hladina vibrácií (ahv, eq) ľavá / pravá rukoväť | m/s² | 3,2/2,9 | ||
| Hladina akustického tlaku u ucha obsluhy | dB(A) | 101 | ||
| Garantovaná hladina akustického výkonu (LWA) , db(A) | dB(A) | 117 | ||
| Prevodový pomer | pomer | 1:1,4 | ||
| Prevodový pomer/uhol náhonu prevodového súkolia | ° | 35 | ||
| Hmotnosť (bez rezného nástroja) | kg | 8,9 | ||
| Dĺžka trubice | mm | 1483 | ||
| Priemer trubice | mm | 32 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zapaľovacia sviečka | NGK CMR6H |
| Typ maziva do paliva | Husqvarna dvojtaktný alebo ekviv., v pomere 50:1 |
| Typ maziva (kužeľový prevod) | Biologicky rozložiteľné mazivo |
| Závit na výstupnom hriadeli | M12x1,75 V |
| Vybavenie: | OEM Vyžínacia hlava T45X M12; OEM Trávny nôž Multi 300-3; OEM Popruhy Balance X™; |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, LS Duchonka, Pri Majeri 728, 956 22 Prašice. |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní od jej vystavenia. |
| Čas dodania v pracovné dni medzi 7:00-14:00 |
| Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET. |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
| Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu: |
| Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
| Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase. |
| Uchádzač má oprávnenie dodávať tovar, poskytovať služby, uskutočňovať stavebné práce podľa §32 ods. 1 písm. e), (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra) alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky. |
| Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko obchodnej prevádzky Objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
| Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
| Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka) |
| Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
| - podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
| - potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu |
| - autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky |
| Dodanie najneskôr do 14 dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
| Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
| Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
| Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
| Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
| Dodávateľ zabezpečí záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
| Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadenia s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. |
| Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
| Cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
| Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Pri Majeri 728, Prašice, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
19.07.2023 09:30 — 26.07.2023 09:30
1,00 ks
908,25
908,25
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2023 09:31
18.07.2023 09:00
18.07.2023 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.07.2023 17:10 - Vstupná ponuka | 908,25 | € | Cena bez DPH |
| 17.07.2023 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 908,20 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: